ידיד טוב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ידיד טוב
    נטע
    20/06/2012

    היי כבר שדיברתי אתכם לפני כמה זמן ואמרתי
    שלפני 5 חודשים התחלתי לעבוד בעבודה ושם הרכרתי מישהו שאם הזמן נהיה ידיד ממש טוב שלי , היינו יחד בצוות בעבודה והיינו מדברות בטלפון הרבה , יושבים ביחד בעבודה
    מדברים על המון דברים וכל כך התחברתי אליו מצורה מטורפת
    לפני חודשים גיליתי שאני דלוקה עליו והיה לי מאד קשה להתמודד עם זה , יחד עם העובדה שאי רואה איתו בעבודה ואיתו במשך היום .
    אבל לקחתי יוזמה ואמרתי לו את זה - התשובה שלו הייתה "" בואי נשאיר את זה כרגע ..וניראה מה יהיה בהמשך "
    אז קיבלתי ואמרתי לו שזה מאד קשה לי ואני מעדיפה לסיים את הקשר הידידותי הזה - הוא לא קיבל אבל בסוף הבין וקיבל , לא דיברנו במשך יומיים - לאחר יומיים חזרנו לדבר וחזרנו לקשר הידידותי , הבנתי שקשה לי לוותר עליו בתור ידיד
    דיברנו צחקנו וחזרנו באמת לקשר שהיה לנו

    לאחר חודש שהכל חזר להיות כמו שהיה הוא אמר שהוא עוזב
    שכנעתי אותו שלא יעזוב הוא אמר שהוא חייב וכשהוא ימצא משהו הוא יקח אותי איתו

    לפני שבוע הוא עזב. שמרנו על קשר עשיינו לו מסיבת הכל היה בסדר וכיף - הוא שלח לי הודעה אחרי המסיבה , אם הגעתי הביתה והכל בסדר ? אמרתי לו שכן ושיהיה לו לילה טוב .
    מאז עברו יומיים הוא לא התקשר לא דיבר לא שלח הודעה כלום , וזה ממש קשה לי ועושה לי רע
    לא התקשרתי גם אני מחכה שהוא יזום
    האם זה יציק לו ? מה אני צריכה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידיד טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוזמה היא הצעד הראשון להצלחה

    מוניקה הרשקוביץ
    20/06/2012

    יובל יקרה,

    אני זוכרת שפנית אלינו לפורום. עניתי לך אז ואענה לך גם כעת את אותה תשובה (פחות או יותר) עם אותו המסר. לעולם, עשי מה שאת חשה שנכון לך על-מנת לקדם את מטרותייך, להשיג את יעדייך ולממש את שאיפותייך ומאווייך כדי שתהיי מסופקת ומאושרת. עשי את כל שביכולתך למען עצמך ואל תמתיני שאחרים יעשו עבורך. אל תאפשרי לאושרך להיות תלוי באחרים. כל עוד הדברים תלויים בך, קומי ועשי. גם במקרה שלכם הדברים תלויים בך. הרימי לו טלפון, הציעי לו להיפגש, מה שמתאים ונכון לך על-פי תחושתך. אם לא תעשי זאת, אם לא תתקשרי אליו זה יציק לך. שיחה ממך בוודאי לא תציק לו על אחת כמה וכמה לאור הקשר היפה אשר נרקם ביניכם.
    לגבי מהות הקשר...טוב זה כבר תלוי בשני הצדדים. נראה שהוא לא מעוניין לקדם את הקשר שלכם לקשר זוגי. נעים לו בחברתך בתור חברה, לעת עתה. כמובן שלעולם אין לדעת כיצד הדברים יתגלגלו אולם, אם לא תזמי, לא תתקשרי ולא תשמרי על קשר, הקשר שלכם לא רק שלא יוכל להתפתח אלא שייתכן כי לא יהיה קיים כלל.
    חוסר הקשר מכביד עלייך ועושה לך רע, כפי שכתבת, קחי יוזמה וצלצלי אליו. הסירי מעלייך את ה"משקולת" הזו ועשי עבורך משהו טוב. אני משוכנעת כי גם עבורו תעשי משהו טוב ושהוא ישמח לשמוע את קולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נטע
    21/06/2012

    היי אני לא התקשרתי למרות שממש רציתי הרגשתי בלב שאני יזמתי מספיק וזה צריך לבוא ממנו , ובאמת הוא שלח הודעה " מה קורה לא דיברנו הרבה זמן .." ואז התקשרתי ודיברתי
    אבל אני באמת מבולבלת ....קשה לי לקבל משהו שאני רוצה והוא לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    22/06/2012

    יובל יקרה,

    בכל זאת את היא זו אשר התקשרה...הוא "אותת" ואת לקחת יוזמה והתקשרת. לאחר שהוא סימס לך חשת כי זה יהיה בסדר ואף יותר מזה להתקשר אליו כי זה לא יטריד אותו אלא להיפך הוא ישמח לשוחח עימך אולם, הוא לא התקשר, הוא לא יזם הוא לא עשה. הוא לא התקשר אלייך....
    נראה שאת חשובה לו, חברה טובה וקרובה שלו, אולם, לעת עתה (ואולי זה לא ישתנה) חברה טובה בלבד.
    בינתיים אין באפשרותך לעשות יותר. לזוגיות דרושים שניים הוא לא "שם". לכן, אם את חשה שתוכלי להתמודד עם קשר שכזה שמרי עימו על קשר חברי. אם את חשה שקשה לך לנהל עימו קשר על בסיס חברי בעוד את רוצה יותר מכך, אולי כדאי לקחת "פסק זמן" ולאפשר לזמן "לעשות את שלו".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו