מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשר עם ישראליתאלכס22/06/2012
שלום רב למבקרים ומבקרות בפורום.
אני רוצה לעלות שאלה שמעניינת אותי ולדעת את דעתכם. אני בחור בן 30 אקדמאי ממוצא רוסי. למרות השורשים אני לא ממש מתחבר לתרבות המגזר ומעוניין לבנות קשר עם בחורה ישראלית. הרבה פעמים אני מרגיש קרירות מסוימת כאשר נודע לה מה המוצא שלי. כיצד הייתם ממליצים להתגבר על העיניין הזה?
תודה ושבת שלום לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לאלכס
חוה22/06/2012מעניין,אני גם ממוצא רוסי...וזה אף פעם לא הפריע לישראלים(גם אני לא בקטע של רוסים)..וגם אני מכירה בנות ישראליות(לאו דווקא אשכנזיות)שהתחתנו עם רוסים..
אז אל תתיאש!!!!בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהיות רוסי גאה
דורית כהן25/06/2012אלכס יקר, ראשית, אל נא תפסול את הבחורות ממוצא רוסי! בעיני הן מקסימות, מוכשרות, ערכיות, ספוגות בתרבות. (יש לי כלה כזאת והיא נהדרת!!!) לדעתי אתה ממש מפסיד אם אתה פוסל אותן...
חוץ מזה, נשים (וכמובן גם גברים) פוסלות בהתחלה על המון דברים שונים, לא רק על מוצא. על מקצועות שונים, על חוסר השכלה, על חסור כסף, על גובה, על משקל, על צבע עור, ועוד ועוד!
אז אני מציעה שתוציא לך מהראש את הנקודה הזאת באופן מיוחד, יש נשים שיפסלו מישהו שהוא ממוצא מרוקאי, או תימני, או רומני או פולני. נכון שעוד לא היכרתי מישהו שנפסל על היותו ממוצא אמריקאי. זה "פלוס" רציני...מה לעשות, כך אנחנו בנויים...
לדעתי אין טעם להיאבק בנתון הזה או להסוות אותו אלא להיות "רוסי גאה"! אם תהיה שקוע בלחשוש מכך - לחשוש מן הרגע בו "זה יתגלה" ומה תהיה התגובה של הבחורה - זה מוריד לך את יכולת הביטוי העצמי, זה מוסיף לך אנרגיות שליליות וחששות שהם אלו שיוצרים התנגדות או מכבים את ההתלהבות ממך בתור גבר.
מקווה שעזרתי במשהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלכס
קרן01/07/2012היי אלכס..
אני מאמינה שזוהי אינה סיבה אמיתית לדחייה. בחורה עם שכל ורגישות לא תפסול אף אדם בגלל מוצאו. אז עצתי בשבילך, תשנה את קו המחשבה ותהיה גאה במה שיש לך להציע: את הלב שלך והנכונה תגיע בזמן המתאים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

