מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מעדכן שובcasa_npssa28/06/2012
היי,
זוכרת אותי עדי? זה אני המעצבן עם כל הרבה השאלות כבר בערך חצי שנה פה חח..
טוב, אז דברים מתקדמים ממש טוב עם החדשה..אנחנו כנראה נעבור לגור יחד בזמן הקרוב מתישהו..זה מתקדם בסדר סה"כ..לא מהר מדיי לדעתי..
האמת היא, שחזרתי לכאן דווקא עכשיו ולכן אני כותב כי ראיתי ממש לפני כמה שעות את הקודמת. לא יכול להגיד שזה לא עשה לי כלום. היא הסתכלה עליי, אני עליה והייתה מן מבוכה כזו מהולה בעצב וכאב יחד עם עוד הרבה רגשות מעורבים, לפחות מצידי.
אני לא יודע ממש מה איתה, מאז הקשר קצת התרופף, כי שנינו עסוקים מדיי..אני לא יודע להגיד אם יש עדיין רגשות, לדעתי כן. ואני לא יודע גם כמה זה פייר כלפי הנוכחית. נדמה כאילו אדם אחד כתב את הפסקה הראשונה בהודעה הזו ואדם אחר את הבאה אחריה, זו.
אני נמצא בטיפול, וזה עוזר. חוץ מזה שהמטפלת שלי אמרה לי שיש לי תמימות של ילד בן 15, אני לא יודע כל כך מה לא בסדר איתי :/ היא טוענת שבגלל זה "נפלתי בפח" של ההיא..
האמנם..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יופי של דרך..
עדי בדיחי29/06/2012הי,
שמחה לדעת טוב לך, ושמחה שאתה שב להתייעץ פה בפורום.
נשמע שהקשר באמת מיטיב איתך ואתם מתקדמים וטוב לכם יחד. לגבי רגשות מעורבים לקודמת- לגמרי תקין! ברור שיהיו רגשות, כאב, צביטה בלב. עברתם יחד לא מעט, יש לכם חלק זה בחייו של זו, והייתם זה לזה אוזן קשבת בתקופות משמעותיות. בל נשכח שאתם גם מאוד דומים ולכן ההיקשרות אליה היא מיוחדת.
כל זה, תתפלא, לא סותר היקשרות בריאה וטובה לנוכחית שלך. אין לשפוט את עצמך ברמה "האם זה פייר כלפיה". אלא תשאל- האם זה פייר כלפי עצמי, שאני לא מרשה לעצמי להיות לגמרי נורמלי, ולהרגיש עדיין כאב, צביטה, לאדם מיוחד קודם שהיה משמעותי בחיי ממש עד לא מזמן.. תוותר לעצמך, תן לעצמך להחלים מהקשר ההוא, ואתה עושה את זה מצוין, המשך בכיוון החיובי. הכל באמת נורמלי.
לגבי חוות דעת המטפלת שלך- קודם כל נפלא שאתה בשיחות איתה, אין לי ספק שזה מקל ועוזר. הפרשנויות שעולות בטיפול הן שלך ושלה, זה המקום הפרטי שלכם. הייתי ממליצה לך לשאול אותה בדבר האמירה הזאת, אם הדבר מביא אותך לתהיות כפי שהעלת כאן. פשוט שאל אותה למה התכוונה ומה הרקע לדבריה -אין לי ספק שהיא תשמח לתת התייחסות. בטיפול, לפעמים, דווקא מתוך התהיות וסימני השאלה מול המטפל- יוצאות תשובות, עבודה פנימית, וכן גם מידע חיוני להמשך. לכן כדאי שתפנה בחזרה לטיפול את השאלה שמטרידה אותך (וזה חשוב שתעשה). אם יצאת עם משהו בטיפול, שלוקח אותך לחשיבה, להתעמקות- אל תיתן לזה להתמוסס- זה כנראה משמעותי לך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גם לא יודע
casa_npssa02/07/2012אני גם לא יודע אם כעיקרון לספר על מה שהיה. זה מרגיש כמו עבר נסתר, מעורפל וקצת לא הוגן..מלוכלך קצת :(
היא לא ממש שאלה על קודמות שהיו לי, כמו שלי לא ממש משנה העבר שלה. זה היה ונגמר.
אבל כשזה מגיע אליי, כל רגשות האשם מציפים אותי. האם לשתף אותה? מה אם היא תשאל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול הוא כלי יקר-נצל אותו עד הסוף
עדי בדיחי02/07/2012שלום שוב,
זה מאוד תלוי עד כמה אתה עצמך מייחס לקשר הזה חשיבות. אם הוא לא בר חשיבות והשפעה עליך- זה דבר אחד. היה ונגמר. אין טעם להיכנס לזה. אבל בגלל שנראה שאתה בכל זאת מושפע ממנו, בדרך זו או אחרת- אתה מרגיש חובה לספר לה על אופי הקשר הזה.
כשאנחנו יוצאים עם אדם חדש, הוא בטח לוקח בחשבון שאנחנו מגיעים עם עבר והיסטוריה, ולא הכל יראה פוטוגני. גם היא, אולי, עשתה דברים או היתה בקשרים שלא מאוד התאימו או היו ראויים לה- הרי זה קורה. כל מה שחשוב הוא שעשית את חשבון הנפש שלך, שאתה עדין עושה אותו, וכיום גם נמצא בטיפול כדי לסגור כל מיני קצוות, שאולי גם נוגעים במערכת יחסים ההיא.
כדי לברר האם נכון לך באמת לפתוח את זה מולה, או לחכות שהיא תשאל- ולראות איך להתמודד עם זה "אונליין", חשוב מאוד שתעלה את התהייה והדילמה הזאת בטיפול. כך תוכלו לתקוף את הסוגיה מכל הכיוונים- גם מבחינת האשמה (למה היא צצה?), גם מבחינת הקשר החדש, וגם מבחינת מה הקשר הישן השאיר בך. ראוי שתעבוד על הנקודה הזאת ועל הנקודות שבאמת מעכבות אותך מלהיות אתה, שלם, בתוך הקשר הזה. כולנו פוחדים לאבד את האהבה שיש לנו בידיים, זה טבעי. כך או כך, אם תצליח לעבוד על הדילמה הזאת ולהיכנס לעומק הדברים - בטיפול - יהיה לך קל יותר. הרי בשביל זה הטיפול קיים- כדי שתחזור ותפנה לחדר הטיפולים עם סוגיות, ותהיות, ושאלות- כדי למצוא להן תשובות או לפחות יישוב דעת מסוים, שתוכל להמשיך הלאה. נצל את הכלי הזה שיש לך, אתה משקיע בו כסף, משאבים, הרבה רגש, והמון זמן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חושב שאני מבין כבר
casa_npssa13/07/2012אני חושב שאני מבין כבר למה המטפלת התכוונה. היא נימקה את הסבריה ואמרה שבדיוק בחורים כמוני נופלים למלכודות של נשים זוממות (או משהו כזה) בגלל תמימות ונאיביות.
לגבי הנוכחית, חמודה ביותר, למרות שאני חייב להגיד את האמת, מוצאת חן בעיניי מישהי נוספת ולכן האטתי טיפה את הקצב בו דברים התקדמו. לגבי ההיא, קצת נעלמה אבל אני יודע שהיא נמצאת אי שם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העדכון
עדי בדיחי16/07/2012שלום,
תודה לך על העדכון. המקום בטיפול של תהיות - הוא חשוב, זה מקום שמפתח אותך הלאה ויכול לסייע ולתת לך כלים רבים להתבוננות עצמית ולעבודה פנימית יחד עם המטפלת. אין לי ספק שתראה מכך תוצאות.
לגבי הנוכחית שלך- טיפ קטן- אם היא באמת מוצאת חן בעיניך, ותהית על קנקנה בינתיים ואתה מוצא את עצמך איתה- השקע בה את המאמצים והאנרגיות.
בברכת הצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

