טוב לי אוראלי...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • טוב לי אוראלי...
    ש.
    03/07/2012

    אני קוראת קבוע את הפורום, ומעריצה אתכן.
    איני ע. מהדיון התיאולוגי שקראתי עם עדי בדיחי. אני ע. אחרת לגמרי.

    אז ככה.
    שמי ענת. ויש לי שאלה שמערבת זוגיות וסקס.

    בן זוגי נורא רוצה לעשות לי סקס אוראלי. הוא מתחנן לרדת לי. זו פנטזיה מינית שלו, ועומד לו רק מלבקש את זה. גם אני מתה שהוא יירד לי. רק מלדמיין את הלשון שלו על הדגדגן שלי אני גומרת...
    אבל מעולם לא עשינו זאת. שנינו מתים לעשות זאת - אבל לא עושים זאת, למרות שזה כל כך מגרה אותנו ורצוי לנו. אנחנו לא רוצים שזה ישאר פנטזיה. אנחנו רוצים להתענג מכך בפועל!.
    לדעתכן, כדאי ללנו להגשים את זה?. אתן בעד?. ללכת על זה?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טוב לי אוראלי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא?

    מאיה
    03/07/2012

    הי..,,למה לא לעשות?מה מפריע לכם לממש את זה? אם יש משהו, לכו עליו. לא מבינה מה הסיפור.. ממה אתם מפחדים כלכך? זה אחלה וזה כיף וזה יופי. אז?זה לא איזה מי יודע מה, זה לא משהו שאין ממנו דרך חזרה. טוב לכם-לכו על זה. זאת דעתי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וזה באמת אחלה פורום צודקת

    מאיה
    03/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללכת לפי הרצונות הזוגיים שלכם

    עדי בדיחי
    03/07/2012

    שלום ענת,

    אני נוטה להסכים שאם יש משהו, בכל תחום זוגי, ששניכם מאוד רוצים להוציא אותו מהכוח אל הפועל - למה לא לעשות זאת?

    אם יש איזשהו חשש סביב זה- כדאי שתדברו עליו. אבל אם אין כזה, וסה"כ העינין מוסכם על שני הצדדים- לכו על מה שעושה לכם טוב.

    ותודה לשתיכן על המחמאות. אתן תמיד מוזמנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, עדי. ננסה...

    ש.
    04/07/2012

    היי. זאת ענת.
    עדי, תודה על התשובה. ננסה...

    מבקשת לשאול עוד משהו. אני מדגישה שבן זוגי אישר לי לשאול אתכן את השאלה הבאה:

    בן זוגי המקסים הוא גבר צעיר לא שיגרתי.
    הוא מאפר מקצועי וקוסמטיקאי, וכמו כן מעצב שמלות. ולפעמים מלמד ריקוד.
    אני יודעת, זה נראה כמו קריקטורה של הומו. רק שהוא סטרייט לגמרי. אני ערבה לכך...
    מ"כלי" ראשון...

    לפעמים אנשים חושבים שהוא הומו, בגלל עבודותיו.
    זה משעשע אותו ביותר, כיון שהוא בטוח בזהות המינית שלו.
    אותי זה מפליא: איך זה לא איכפת לו?. איך זה עובר לידו?.

    הוא לא יודע לתאר למה הוא אדיש לשמועות. זה פשוט לא מעניין אותו.
    אני, לעומתו, מרגישה קצת לא נוח נוכח השמוענות.
    הוא יודע שאני חשה כך, לכן אישר לי לשאול את השאלה. לתחושתו, אולי תסבירו לי את העניין.

    בשורה התחתונה - ברור שהוא צודק.
    אז למה איני שלוות נפש כמוהו לזה?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תבניות חברתיות

    עדי בדיחי
    04/07/2012

    שלום לך שוב ע.

    את בעצם מעלה שאלה שסובבת סביב נורמות חברתיות, מה נחשב, מה נשמע טוב, מה מצטייר טוב אצל אחרים וכו'. יש כל מיני דפוסים חברתיים לא כתובים, שמתפתחים במהלך הזמן. כמו שיש סטריאוטיפ שקוסמטיקאיות הן בד"כ נשים ללא השכלה (מי המציא את השטות הזאת? החברה) כך גם יש סטיגמה על מאפרים ומורים לריקוד, גברים, שהם כנראה הומוסקסואלים- רק בגלל המקצוע שלהם, שהוא נשי מדי עבור גבר מחוספס...

    משהו דומה אני יכולה לספר לך על עבודה סוציאלית. כשגבר לומד עבודה סוציאלית מרימים איזו גבה, אבל אפילו כששואלים אותי במה אני עוסקת, התגובה האוטומטית של החברה היא "את בטח במשכורת רעב", או "מה, את כל הזמן מתעסקת בבעיות של אנשים ברווחה?", או "עוד אחת שמוציאה ילדים מהבית" (ואין לי שום קשר לפקידי סעד).

    יש תגובות סטראוטיפיות של אנשים סביבנו, לא כי הם אשמים בזה.. אלא כי לתקשורת יש פה חלק רציני, ומה שמוצג לנו, כסטיגמה על מקצוע מסוים- זה בד"כ משהו ספציפי, וזה מה שמוכרים לנו. אם נתעמק, נגלה שלא כל עו"ס עובד ברווחה, ולא כל עו"ס הוא פקיד סעד שמוציא ילדים מההורים שלהם, ולא כל מורה לריקוד הוא הומוסקסואל. וזאת לגמרי בעיה חברתית, ובעיה של מי שנסחף לתבניות האלה.

    בן זוגך, כנראה עבר את כל זה, היה שם והבין- אני אוהב את המקצוע שלי, ואני לא אקריב אהבה כזאת רק כי לאנשים זה לא מסתדר עם הפרדיגמות שיש להם בראש. ואני לגמרי מסכימה איתו. כשאת אוהבת את המקצוע שלך, ונהנית ומסופקת ממנו, ויבוא מישהו ויגיד לך שזה לא מסתדר לו בראש- אני לא בטוחה שזה ישפיע עלייך. אבל את, היא בת זוגו.. את כנראה סופגת פידבקים חברתיים לא מאוד חיוביים וזה בכל זאת מצליח לחלחל למרות שהגיונית את יודעת שהוא צודק.

    אז מה אפשר לעשות עם זה? את יכולה לשנות לעצמך את החשיבה, להתחיל להסתכל על הדבר הזה אחרת. להתחיל להסתכל על בן זוגך בדיוק כפי שתיארת אותו- לא שיגרתי. אדם שאוהב יופי, טיפוח, אמנות, נשיות, ואוהב להתעסק בזה. בחייו האישיים הוא לגמרי לא בעל סממנים נשיים (פרט אלייך...). לראות בו כמיוחד במינו שעושה בדיוק את מה שהוא אוהב.

    הסיפור הזה של השמועות דווקא הופך את העינין למסתורי יותר, אז למה לא לקחת את זה כמשהו טוב? אז מדברים על זה. זה אומר שזה מעניין. אם את תשני את התפיסה הזאת שאולי גם קיימת בתוכך איפשהו- את לאט לאט תשימי לב שגם האנשים משנים אותה. ולמה? זה כמו קסם, כשאת משדרת ביטחון- לאנשים אין סיבה לערער לך אותו, אין להם סיכוי. אבל כשאת חוששת מהתגובה שלהם, וכל הזמן שואלת מתי תבוא ההערה הבאה- זה נמצא באויר והם ישר מספקים את זה.

    אני מנחשת שאת אולי גרה סביבה סגורה יחסית, או במקום קטן? בד"כ במקומות כאלה קשה יותר להסתדר עם השמועות. אולי תלכו יד ביד ותפגינו אהבה מול כולם? זה ישנה את ההרגשה שלך? :)

    אבל אם לדייק, מה שישנה אותה היא רק את. אם את תפחיתי את התבניות האלה ותעלי את רמת הביטחון באיש הזה, במקצוע שלו ובאהבה שלו לתחום- זה יוכל להקל עלייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו