נשיקה עם קרוב משפחה.מה עושים?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נשיקה עם קרוב משפחה.מה עושים?
    אדל
    07/07/2012

    לא מזמן הייתי באילת עם חברןת..שם בן דוד שלי גר.
    יצאנו למסיבה וכשחזרנו.... קרה שאני ובן דוד שלי התנשקנו צרפתית.
    מאז,חזרתי הביתה וניהלנו שיחה על זה בטלפון.
    אבל עדיין לא הפסקתי לחשוב,עליו מאז.
    זה נורמאלי?
    אני לא יודעת איך לצאת.מזה ..זה בן דוד שלי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידלקות במסגרת חופשה

    דורית כהן
    08/07/2012

    אדל יקרה, אני לא חושבת שצריך לעשות מזה כזה עניין. כתבת שזו היתה מסיבה, מן הסתם שתיתם קצת וזה התפתח. כנראה שהיתה משיכה מינית מסויימת ביניכם בשנים האחרונות, וזה קיבל ביטוי בנשיקה הצרפתית.
    כתבת שניהלתם על כך שיחה לאחר מכן.לא כתבת מה היתה השיחה. האם זה היה "סוף פסוק" או סוג של להתחיל משהו?
    העובדה שהוא לא יוצא לך מן המחשבות מעידה על הידלקות אולי אפילו התאהבות מסויימת, אבל דברים מסוג זה קורים לאנשים ואם לא עושים עוד משהו בקשר לכך - הרגשות שהתעוררו אצלך יכולים באותה מידה לגווע ולהיעלם אחרי כמה ימים.

    ההידלקויות הללו קורות הרבה, לרוב האנשים. על פי רוב הן קורות בנסיבות לא רגילות. נניח טיול לחו"ל, חופשה במקום אחר,לא בתוך היום יום הרגיל.
    הסיבה היא שכאשר אנחנו מחוץ לשיגרה שלנו, בטיול או בחופשה - אנחנו הרבה יותר ב"כוננות רגשית", יותר ב"היי", ודברים שקורים נתפסים בעינינו בצורה יותר הרפתקנית ומרגשת מאשר ביום יום.
    כך שהייתי במקומך נותנת לזמן לעשת את שלו.

    אם בכל זאת זה ממשיך, ואת יכולה לראות בו בן זוג פוטנציאלי מבחינת התאמה ביניכם - כבר קרו דברים מעולם וכבר היו זוגות שהינם בני דודים. זה לא סוף העולם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואו

    אדל
    08/07/2012

    ממש התחברתי למה שכתבת.
    וכן,בשיחה שהייתה זה היה מן סוף פסוק..רק שלאחר מכן אמרתי לו שהוא לא יוצא לי מהראש,והוא לא ענה.
    כנראה הוא לא בעניין.
    וממש תודה על התגובה זה ממש הרגיע אותי!
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו