איך להסביר את עמדתי בנוגע להריון.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך להסביר את עמדתי בנוגע להריון.
    שאלה
    08/07/2012

    אנחנו יחד חצי שנה - לא נשואים עדיין.
    אני 35 גרוש+1 ילדה קטנה, היא 34 רווקה.
    לא אגלגל כאן את כל הסיפור ביננו מה ואיך היה.
    מה שחשוב שבזמן אחרון היתה חולה מס פעמים לקחה גם כדורים רגילים לצינון גם אנטביוטיקה בגלל השקדים וכו..
    בשבוע שבועיים אחרונים החלה לקבל בחילות. לא רק בבוקר לאורך כל היום.
    חשבה גם אני שזה קשור למחלה לכדורים.
    כבר הבריאה עבר זמן מאז ועדיין סובלת מבחילות.

    אתמול בערב אמרה שאמא שלה שאלה אם היא בהריון - ואמרה לה שאין סיכוי.
    ככה גם חושבת לדעתי.
    אבל היא שאלה אותי ( אני לא זוכר בדיוק מלה צלה מה אמרה ) כן אמרה שהטיימינג לא טוב.
    יש לציין שמשכורת שלי נמוכה יחסית ( לקחת בחשבון מזונהנות לא נשאר הרבה ) והיא אומנם אקדמאית תואר שני אבל מובטלת כרגע.

    נכון שאני לא בטוח עדיין ללא קשר לכן/לא הריון האם הייתי היום מתחתן איתה.
    אבל מחינתי השיקול הוא כלכלי נטו. ילד צריך לפרנס!
    היא גם עם ראש על הכתפיים יודעת זאת טוב מאוד ( ללא קשר לאיך היא חיה כרגע כלכלית זה לא העניין וכן חולק את חלקי בהוצאות ).

    לדעתי נפגעה מעצם זה שאמרתי לה אין בעיה אם כן הריון תלדי אותו ואז נראה נחליט מה נעישה.
    נישואין / הסכם / ידוע בציבור וכו...

    אבל מבחינתי כל עוד היא לא עובדת זה לא בא בחשבון!
    מה שגם מקשה על ההחלטה/בטחון להתחתן איתה.
    יש נושאים שהם טאבו אצלה לא לדבר - נושא זה של עבודה אחד מהם. לקח לה הרבה זמן להיפתח לשמוע את עצותיי בעניין נסיוני ודעתי.

    יש לציין רק לתמונה הכללית כי היו בינינו כבר פגיעות אחד בשני בעבר.

    לדעתי העסק הולך להתפרק השאלה האם לחכות לתת לה להרגע.
    ואז לראות לדבר איתה או שכמה שיותר מהר.

    כיצד ניתן להגיע אליה שתהיה מסוגלת לשמוע בצורה בוגרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    שאלה
    08/07/2012

    הנפגעה שלא אמרתי לה כן תלדי אם את בהריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באופן מכובד ובכנות

    מוניקה הרשקוביץ
    09/07/2012

    שאלה יקר,

    החיפוש אחר מקורות הכנסה והצורך לחשב היטב היטב כל הוצאה יכולים להעמיד בפני מצבים מאוד מאתגרים ולא פשוטים גם זוגיות איתנה, יציבה וארוכת שנים בה שני בני-הזוג מאוד שלמים עם בחירתם זה בזה. במקרה כזה החיבור החזק בין שני בני-הזוג, השיתוף בתחושות, במחשבות ובקשיים ותחושת השותפות משמשים כסלע איתן וכעוגן יציב בפני הטלטלות אשר עלולות להיגרם ואשר עלולות להשפיע באופן משמעותי על הקשר ועל כל אחד מבני-הזוג.
    אם אני מבינה נכון את דבריך, הזוגיות שלכם לא נמצאת במקום כה יציב וחזק ואתה אינך חש שלם לגבי הקשר שלכם, אינך בטוח שהיא זו אשר עימה היית רוצה לחלוק את חייך.
    לתחושתי, היא נפגעה כי היא מפרשת את תשובתך בחוסר השלמות שלך לגבי הקשר שלכם. היא חשה שלא אמרת לה "תלדי ואז נראה" או "תלדי ויחד נצליח להסתדר" כי אתה לא בטוח כלל לגבי המשך הזוגיות שלכם. אולי בנוסף לתחושה הזו החל "להתעורר" אצלה השעון הביולוגי והתבהרה אצלה התובנה כי אם לא עכשיו אז מתי ואולי אח"כ יהיה מאוחר מידי מבחינתה וכד'.
    לאור זאת אני חושבת שיהיה זה נכון "לפתוח את הקלפים" בהקדם האפשרי. שתף אותה ב"אני מאמין" שלך בתחום הפיננסי והסבר לה כי לך ברור שהחלטה שכזו, החלטה לגבי היריון ולידה אמורה לקחת בחשבון את ההיבט הכלכלי. שתף אותה בחששותיך לגבי הנטל הכלכלי, נטל שלדעתך יהיה לכם קשה לשאת כעת.
    דבר איתה "מלב אל לב". לרוב, שיחה פתוחה וכנה יוצרת אינטימיות נפשית, פתיחות ורצון למצוא מוצא משותף ואף נכונות לבוא לקראת.
    השיחה הזו תוכל להבהיר לך האם היא מתאימה לך. תוכל לבחון את תגובותיה, אופן החשיבה שלה, הנכונות שלה לקבל את נקודת המבט שלך והיכולת שלה ל"יצירתיות" ולמציאת פתרונות שכלתניים והגיוניים לדילמות ולמצבים מאתגרים ולא פשוטים.
    גם אם אתה חש כעת כי הזוגיות שלכם על סף פירוק, כפי שכתבת, אני חושבת שלאור הקשר שהיה ביניכם יהיה זה נכון ומכובד לשוחח עימה בכנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו