מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מתמודדים?נטלי15/07/2012
אני והוא ביחד כבר כמעט 3 שנים.
בתקופה הזאת עברנו הרבה דברים ביחד- אכזבות, ריבים, פרידות. כשהינו רבים הרגשתי שהחיים שלי מתמוטטים. זה היה הדבר הכי כואב בעולם. ובכל זאת, כשהכל היה בסדר הרגשתי בעננים, לא רציתי לדמיין את החיים שלי עם אף אחד אחר, רציתי לבנות איתו בית ומשפחה.
כשהיו מתעוררים ספקות, תמיד הייתי אומרת לעצמי שלא משנה כמה נריב, לא משנה מה הוא או אני נעשה בחיים- הוא האדם שתמיד יאהב אותי, שאף פעם לא יעשה משהו בשביל לפגוע בי.
כשרבנו אתמול שנינו היינו מעוצבנים ומאוכזבים. הוא אמר שלא רוצה לראות אותי יותר בחיים, וכשהוא עמד לצאת מדלת הבית שלי- נתתי לו סתירה. בתגובה הוטחתי בקיר.
שכבת על הרצפה עם דמעות, כשכל הגוף כואב, והתקשתי להאמין למה שקרה. איך החבר שלי, האדם הכי קרוב אליי שאוהב אותי כל כך, הוא שהאמנתי בכל ליבי שלעולם לא יפגע בי, איך הוא יכל לעשות את זה?
כשקמתי מהרצפה אמרתי לו שיצא, ולא יחזור יותר. הוא אמר שהוא מצטער שהרים עליי יד, ושלא התכוון, אבל התעקשתי שיילך. הייתי בהלם.
עכשיו אנ נקרעת מבפנים. למרות מה שקרה, אני יודעת שזה מישהו שאהבתי. מישהו שרוב הזמן היה לי כל כך טוב איתו, שהייתי מוכנה לעצום עיניים על כל השאר. מצד שני- אני מפחדת, ואני לא יודעת אם אוכל אי פעם לסמוך עליו אחרי מה שקרה.
איך ממשיכים אחרי שמשהו כזה קורה? איך מתמודדים?
האם זה משהו שהוא באמת בלתי נסלח, או שזאת רק התגובה שלי שמוקצנת בגלל ההלם?
אני כבר לא יודעת מה לעשות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפיק כמה לקחים ממה שקרה
דורית כהן16/07/2012נטלי היקרה, היחסים שלכם מתאפיינים בסערות רגשיות מאוד חזקות. לטוב ולרע.
אי אפשר להתעלם מכך שזו את שנתת את המכה הפיזית הראשונה - נתת לו סטירה!
ועל כך הוא הגיב בהטחה שלך לקיר. כלומר האלימות היתה מצד שניכם. כל אחד מכם איבד שליטה על עצמו ועבר להשתמש בידיים.
משום מה את מדגישה את התגובה שלו ולא מבליטה את מתן הסטירה מצידך.
לאור ההדדיות של מה שקרה, לדעתי שווה לתת צ'אנס נוסף ליחסים, כי יש כאן אהבה גדולה שכבר נמשכת 3 שנים.
אבל עליכם להסיק את המסקנות ולהבין שאינכם יודעים לריב. אפשר ללמוד לריב, ללמוד איך לשוחח אחרי ריב, איך להתנצל, על מנת שהדברים יתבררו ויובנו ולא יצטברו עד הפעם הבאה. מאוד חשוב אחרי הריב להיבנות מחדש, להפיק לקחים, להרגיש שהריב קידם אתכם ולא דחק אתכם אחורנית. ויש כלים שאפשר ללמוד אותם איך לעשות זאת נכון.
בגלל שהיתה אלימות - נדלקה נורת אזהרה! אם זה יקרה שוב - לדעתי צריך להיפרד.
אם תשכילו לנצל את מה שקרה על מנת לצמוח וללמוד איך לנהל ריבים בצורה טובה יותר - הרווחתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

