מתאימה לזוגיות?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מתאימה לזוגיות?
    אני
    15/07/2012

    אני כרגע בחוסר מנוחה בגלל הבחור שאני יוצאת איתו
    עושה רושם שהוא מאוד מאוד בעניין ,אני מהססת.
    כרגע הוא בשבוע במשהו כך שלא מתראים, ומעצבן אותי שהוא לא התקשר כל היום
    ואפילו לא שלח הודעה, יוצאים 5 שבועות
    וביומיים האחרונים אני יזמתי את השיחות

    ב3 קשרים שהיו לי מאז האקס הרציני בתור פרנציפ דיברתי על הכל כל דבר קטן ישר אמרתי כי עם האקס אגרתי כעסים ואז זה היה מתפוצץ

    ובמצבים כמו עכשיו שמרגיז אותי שהוא לא התקשר בכלל היום וכלום
    אני נזכרת באקס בדברים שהפריעו לי בו ובהתנהגות שלו
    ופשוט רוצה לברוח מהקשר החדש כי ברור שזה זמני וגם זה יגמר
    וגם ככה אם עם האקס שהייתה אהבה גדולה אולי ונמשך לאורך זמן
    ועברנו מלא ביחד , אז מה שווה לחוות דברים מתסכלים בהכרות עם אדם אחר
    ואני גם יכולה בקלות למצוא דברים שלא מתאימים בדיוק ושבגללם הוא אולי לא בשבילי
    אבל יודעת שיקח לי הרבה זמן להגיע למצב של לצאת עם בחור יותר מדייט אחד
    ופה זה כמה שבועות ...
    איך יודעים איך להיות ולהתנהג בזוגיות... עדיך כבר להיות לבד לא?
    בלי סיבוכים גם נראה לי שאני אפגע בו הוא נקשר ומתאהב בי ואני רחוקה נפשית
    ויודעת שעוד כלום זמן אני אגמור עם זה כנראה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתאימה לזוגיות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברור!!

    מוניקה הרשקוביץ
    16/07/2012

    אני יקרה,

    יש לי תחושה שאת רוצה אבל חוששת...מחד, מלחיץ אותך וגורם לך לחוסר מנוחה, כפי שכתבת, היות והוא נראה בעניין ומעוניין ומאידך כאשר הוא לא מתקשר יום שלם הוא חסר לך ואת מייד חושבת על פרידה כי...למה למשוך אם ממילא זה יסתיים בקרוב...
    אז רגע!
    ראשית, קחי נשימה עמוקה, עשי סדר במחשבות, בתחושות, ברצונות. מה את רוצה באמת? מה מתאים לך כעת? האם הוא נראה לך או שאת נמצאת איתו חמישה שבועות רק כי את לא רוצה להיות לבד או רק כי את בוחנת את עצמך, אם את יכולה להישאר שם, ב"יחד" לתקופה קצת יותר ממושכת?
    למרות שנראה לך שהוא מעוניין והוא חלק משמעותי בקשר שלכם (כמוך, לכל אחד מכם יש משקל גדול בקשר, משקל שווה), שימי את זה רגע בצד והתמקדי בך. במה את מעוניינת? בזוגיות? בזוגיות איתו? בפסק-זמן מזוגיות באופן כללי?
    לאחר שתצליחי לסדר לעצמך את המחשבות, להבהיר לעצמך את רצונותייך וצרכייך תוכלי לבחון באמת מה בנוגע אליו ולגבי הקשר שלכם.
    אני לא מאמינה שעדיף לבד. אני מאמינה כי זוגיות מספקת מקום בטוח ויציב ומאפשרת צמיחה והתפתחות אישית של כל אחד מבני-הזוג, צמיחה והתפתחות של העצמיות של כל אחד משני בני הזוג לצד התפתחות הקשר הזוגי אולם, כדי שזה יתאפשר יש להגיע בשלים לקשר, מודעים לרצונות ולצרכים שלנו ומוכנים לנתינה וקבלה לצורך נתינה וקבלה.
    האם את חשה בשלה לקשר זוגי (לאו דווקא לקשר הזה, אלא באופן כללי)?
    לכל דבר יש את הזמן והמקום שלו. האם את נמצאת במקום הנכון והמתאים לך לצורך יצירת זוגיות?
    האם את חשה שעם הבחור הזה תוכלי להיות את (ללא מסכות) כך שתוכלי לצמוח בתוך הקשר, לצד הקשר ולאפשר לעצמיות שלו לצמוח גם כן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו