נמאס לי לשבת בבית!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס לי לשבת בבית!
    נשואה פלוס
    16/07/2012

    נישאנו לפני שנה ולפני ארבעה חודשים נולד בננו הבכור. מתוק אמיתי! כרגע אני נשארת איתו בבית ובעלי עובד בעבודה שהוא בקושי מגיע הביתה וגם טס הרבה לחו"ל. אני מרגישה חנוקה. אני רוצה לצאת, לעשות דברים, אפילו בגדר סידורים לעצמי כמו סופר, קניות, קוסמטיקאית, חוג העשרה ועוד.. ואין לי זמן או אופציה כי אני כל הזמן לבד בבית. והמשפחה לא קרובה גיאוגרפית כדי לעזור.
    אני מרגישה ממורמרת מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי לשבת בבית!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר אפשרויות

    מוניקה הרשקוביץ
    16/07/2012

    נשואה פלוס יקרה,

    ראשית, המון מזל-טוב!

    לגבי תחושותייך...התחושות הנ"ל מאוד טבעיות ושכיחות ומלוות (כמעט) כל אם בראשית דרכה. עד לא מזמן היית אדון לעצמך ולזמנך ולפתע יש לך "בוס" חדש שעם כל כמה שהוא מתוק וכובש הוא לא מתחשב בצרכייך ובוודאי שלא ברצונותייך. כל כולו עסוק, כל הזמן, בסיפוק הצרכים והרצונות שלו.
    בנוסף, לאושר הגדול מתלווה גם עבודה קשה ומחויבות סביב השעון.
    הרצון והצורך שלך "להתאוורר", לשנות אווירה ולעסוק ולו לפרק זמן קצר במשהו אחר מובנים לחלוטין.
    אחד הפתרונות הוא לצאת למקומות בהם יש פעילויות לפעוטות, הפעלות וכד'. במקומות שכאלה לא רק שתחווי חוויה שונה מהחוויה הביתית אלא גם תפגשי אמהות נוספות. תוכלי ליצור קשרים חברתיים חדשים ואף להתעדכן בשמות שמרטפיות בעלות ניסיון בהן תוכלי להיעזר מידי פעם לשעה-שעתיים על מנת לצאת ולעשות משהו למענך.
    אפשרות נוספת היא לשלב את בנך בעשייה אחרת, כמו הסידורים אותם הזכרת בפנייתך. נכון שיציאה מן הבית עם תינוק כרוכה בהתארגנות שונה אך עם הזמן תתייעלי כך שההתארגנות תגזול פחות זמן. גם יציאה עם הילד לצורך סידורים או סיבוב בקניון עשויה להועיל לך ולאפשר לך להתלבש, להתאפר ולחוש אישה ולא רק אמא...אולי אף תוכלי להיפגש עם האמהות האחרות, מההפעלות לפעוטות, לקפה בבית קפה בחברתם של ילדיכם ואולי אף תוכלנה להיעזר זו בזו.
    למיטב ידיעתי קיימים גם מקומות המקיימים חוגי העשרה ופעילות גופנית לאמהות טריות המספקים שירותי שמרטפות ו/או הפעלות לפעוטות במקביל לפעילות של האמהות, כך שאת תוכלי לעשות משהו עבורך בידיעה כי בנך נמצא בהישג יד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פשוט מרגישה

    נשואה פלוס
    18/07/2012

    שאני חייבת לעשות דברים גם בשביל עצמי כי אני מאבדת את העצמאות שהיתה לי קודם וזה ממש חונק אותי.
    פעולה הכי פשוט של ללכת לקוסמטיקאית לעשות טיפולי שיער כבר לא עשיתי 4 חודשים אז מעבר להכל אני גם מרגישה מוזנחת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשואה פלוס

    mosha
    18/07/2012

    מה איתך אישה צאי לקפה שכונתי בכיפפפפ אפשר עם הילד מה הבעיה לכי לים לכי לבריכה
    תפנקי את עצמך.... כי אם לא את אפ אחד לא יעשה את זה בשבילך.......ואם בעלך בחו"ל אז בכלל את חופשיה תהני לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשחרר את תחושת המחנק

    מוניקה הרשקוביץ
    18/07/2012

    נשואה פלוס יקרה,

    את באמת חייבת לעשות למען עצמך! גם לטובת המראה אבל ראשית והכי חשוב למען הנשמה שלך והתחושה הטובה שלך לגבי עצמך. כאשר את תחושי "מלאה" רגשית ואנרגטית ולא מרוקנת, כפי שאת חשה כעת, כאשר תמלאי את המצברים ותשחררי את תחושת המחנק גם ילדך, בעלך וכל הסובבים אותך ירוויחו מכך.
    עד אשר תקשרי קשרים חברתיים במקום מגוריך (עם אמהות אחרות, כפי שכתבתי לך בתגובתי הקודמת) ועד אשר תמצאי שמרטפית מהימנה ומומלצת אולי תוכלי לבדוק אם הספר/ית שלך מוכן/ה לבוא באופן חריג אלייך הביתה על-מנת לטפל בשערך.
    לגבי הקוסמטיקאית ובאופן כללי כדי שיהיה לך קצת אוויר ותחושי מעט את ה"מרחבים", העלי את התחושות שלך מול בעלך ושתפי אותו במה שעובר עלייך. גייסי אותו לטובת העניין. כך, את תזכי בשעות החופש שלך למענך והוא יזכה בזמן איכות עם ילדכם. אני מאמינה שכאשר הוא בארץ הוא יוכל מידי פעם לצמצם את מספר שעות העבודה לטובת "שעות משפחה".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי כמה עצות בשבילך..

    שני
    23/07/2012

    תראי אני מאוד מבינה אותך, זה מאוד חשוב שיהיה קצת זמן לעצמך, אני תמיד חושבת שזה הזמן בשביל להתנתק קצת מהמרדף אחרי הזמן כדי לעשות את כל המטלות, עבודה וכל השאר, ואז לצאת שוב לעולם.
    תראי אני למשל כבר לא הולכת לקוסמטיקאית. כי פשוט אין לי זמן לזה. בעלי קנה לי מכשיר להסרת שיער ואת עושה את זה מתי שאת רוצה.
    כל ערב, תמיד אני מקדישה לעצמי שעה, ואף אחד לא מפריע לי. אם זה למקלחת טובה, לשתות קפה כמו שצריך, את יודעת, דברים שעושים לי טוב.
    מקווה שעזרתי לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    בן
    01/08/2012

    מה את יודעת לעשות ומאיפה את

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו