הצילו !

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו !
    קושקה
    22/07/2012

    שלום,
    אשמח לעזרתכם\עצתכם ככ שאפשר במסגרת המגבלות בפורום.

    אני בת 33 ובן זוגי בן 30, אנחנו יחד שנה וחצי וגרים יחד יותר משנה.
    הזוגיות ביננו התחילה עם להבות וניצוצות -אהבה ענקית.
    בחצי שנה האחרונה התחלתי להרגיש שכל דבר שהוא עושה מרגיז אותי ומעצבן אותי.
    הרגשתי שכל דבר אני צריכה להגיד לו לעשות,אחרת לא יעשה לבד.
    כל הזמן להזכיר לו.. וממש לנהל אותו.
    היו ביננו כמה שיחות בעניין ודברים לא השתנו.

    עם הזמן התחלתי להרגיש שאני כבר לא נמצאת עם גבר, אלא עם ילד, נער שמנוהל ע"י אמו.
    דבר זה גרר אי חשק למין ומאוחר יותר דיכא לי לגמרי את המיניות.

    אציין כי אנחנו חברים מאוד טובים, ובסהכ הוא גבר מקסים ,שזה לא מובן מאליו למצא היום.
    יש לו רצון ענק שאהיה מאושרת איתו, ואפילו הסכים שנלך לייעוץ זוגי.

    שאלתי היא, איך אדע האם אני עדיין אוהבת ? לא מצליחה לאבחן מה אני מרגישה כלפיו.
    האם להאמין כי הוא יכול לעשות כזה שינוי בחייו ? הרי זה הוא !
    האם אפשר להחזיר את התשוקה ?

    אשמח לעזרה כלשהי ...
    תודה רבה !
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעגל הקסמים השלילי שהתיישב על האהבה

    דורית כהן
    23/07/2012

    קושקה יקרה, קרה לכם מה שקורה להמון זוגות כאשר מתחילים לחיות יחד.
    אחד מבני הזוג תופס פיקוד על ניהול הבית והמטלות - פשוט כי זה יותר חשוב בעיניו, ומייד מתערערת תחושת השוויון הזוגית. כדי שהבית יתנהל כפי שנראה בעינייך - את נכנסת ל"מוד" ניהולי, נהיית הבוסית, והוא נכנס ל"מוד" של ילד מתבגר ששונא שאומרים לו מה לעשות, ועושה רק כדי להימנע מן הביקורת והתלונות שלך.
    אתם נכנסים למעגל קסמים מוכר וידוע שבו היום יום שלכם מתמלא בתקשורת לא נעימה ובמחשבות שליליות.
    כל זה "מתיישב" על האהבה ומחניק אותה, מוציא ממנה את החמצן...

    חייבים לשנות את מעגל הקסמים הזה, ויש לכך דרך מובהקת, אותה ניתן ללמוד.
    אני עובדת על כך עם רוב הזוגות, משום שזו תלונה ידועה ושכיחה.

    ככל שמטפלים בבעייה הזו מוקדם יותר - יש סיכוי שהאהבה תחייה מחדש.
    לאחר שמסלקים את ההפרעה הזו - בצורה הדדית: את מפסיקה עם הסנקציות והוא מגדיל ראש (בפועל זה יותר מורכב, כמובן) - מתחילים להרגיש שוב את האהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל ...

    קושקה
    23/07/2012

    ראשית תודה רבה על תשובתך,

    חנוקה זאת באמת ההגדרה הנכונה לתחושה שלי כרגע...

    רציתי לדעת- איך אוכל לדעת האם אני עדיין אוהבת אותו...
    אני מסתכלת בתמונות ומנסה להרגיש... לא מרגיש לי כלום :(
    האם לקום וללכת ? האם להילחם על הקשר יחד ? ואז אולי להתעורר עם ילד בעוד שנה ולהצטער ?!

    בא לי פשוט קצת לברוח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להסיר את מה שמפריע לאהבה ואז לראות

    דורית כהן
    23/07/2012

    בשום אופן לא לעשות עדיין ילד!
    לפני הכל - מה שצריך לעשות הוא לספק את הדברים שמפריעים ולבחון האם תחזור האהבה. זה קורה עם הרבה זוגות שכאשר מסלקים את הגורמים המפריעים - חוזרת תחושה חזקה של אהבה. אבל לא עם כולם. אי אפר לדעת עד שלא מתחילים לפעול ולשנות את מה שמפריע כפי שכתבתי לך בתשובה הקודמת.
    זה מדהים עד כמה הדברים האלה לא מאפשרים לחוש אהבה. בעצם זה די פשוט: הכעס בגלל ההשתמטות שלו לא מאפשר לך לחוש אהבה. והביאי בחשבון שאולי גם הוא לא מרגיש אלייך אהבה כי את מופיעה בעיניו כמו בוסית שרודה בו. והרי במצב כזה - לשניכם קשה להתייחס חיובית ולבטא אהבה, וכך היא מתנדפת לה יום אחר יום.
    אם רוצים שתופיע אהבה - צריך לבטא אהבה. מכאן זה מתחיל. אבל כרגע זה לא פשוט כי ישנו הכעס והאכזבה וקודם צריך לטפל בכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו