מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הצילו !קושקה22/07/2012
שלום,
אשמח לעזרתכם\עצתכם ככ שאפשר במסגרת המגבלות בפורום.
אני בת 33 ובן זוגי בן 30, אנחנו יחד שנה וחצי וגרים יחד יותר משנה.
הזוגיות ביננו התחילה עם להבות וניצוצות -אהבה ענקית.
בחצי שנה האחרונה התחלתי להרגיש שכל דבר שהוא עושה מרגיז אותי ומעצבן אותי.
הרגשתי שכל דבר אני צריכה להגיד לו לעשות,אחרת לא יעשה לבד.
כל הזמן להזכיר לו.. וממש לנהל אותו.
היו ביננו כמה שיחות בעניין ודברים לא השתנו.
עם הזמן התחלתי להרגיש שאני כבר לא נמצאת עם גבר, אלא עם ילד, נער שמנוהל ע"י אמו.
דבר זה גרר אי חשק למין ומאוחר יותר דיכא לי לגמרי את המיניות.
אציין כי אנחנו חברים מאוד טובים, ובסהכ הוא גבר מקסים ,שזה לא מובן מאליו למצא היום.
יש לו רצון ענק שאהיה מאושרת איתו, ואפילו הסכים שנלך לייעוץ זוגי.
שאלתי היא, איך אדע האם אני עדיין אוהבת ? לא מצליחה לאבחן מה אני מרגישה כלפיו.
האם להאמין כי הוא יכול לעשות כזה שינוי בחייו ? הרי זה הוא !
האם אפשר להחזיר את התשוקה ?
אשמח לעזרה כלשהי ...
תודה רבה !
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעגל הקסמים השלילי שהתיישב על האהבה
דורית כהן23/07/2012קושקה יקרה, קרה לכם מה שקורה להמון זוגות כאשר מתחילים לחיות יחד.
אחד מבני הזוג תופס פיקוד על ניהול הבית והמטלות - פשוט כי זה יותר חשוב בעיניו, ומייד מתערערת תחושת השוויון הזוגית. כדי שהבית יתנהל כפי שנראה בעינייך - את נכנסת ל"מוד" ניהולי, נהיית הבוסית, והוא נכנס ל"מוד" של ילד מתבגר ששונא שאומרים לו מה לעשות, ועושה רק כדי להימנע מן הביקורת והתלונות שלך.
אתם נכנסים למעגל קסמים מוכר וידוע שבו היום יום שלכם מתמלא בתקשורת לא נעימה ובמחשבות שליליות.
כל זה "מתיישב" על האהבה ומחניק אותה, מוציא ממנה את החמצן...
חייבים לשנות את מעגל הקסמים הזה, ויש לכך דרך מובהקת, אותה ניתן ללמוד.
אני עובדת על כך עם רוב הזוגות, משום שזו תלונה ידועה ושכיחה.
ככל שמטפלים בבעייה הזו מוקדם יותר - יש סיכוי שהאהבה תחייה מחדש.
לאחר שמסלקים את ההפרעה הזו - בצורה הדדית: את מפסיקה עם הסנקציות והוא מגדיל ראש (בפועל זה יותר מורכב, כמובן) - מתחילים להרגיש שוב את האהבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל ...
קושקה23/07/2012ראשית תודה רבה על תשובתך,
חנוקה זאת באמת ההגדרה הנכונה לתחושה שלי כרגע...
רציתי לדעת- איך אוכל לדעת האם אני עדיין אוהבת אותו...
אני מסתכלת בתמונות ומנסה להרגיש... לא מרגיש לי כלום :(
האם לקום וללכת ? האם להילחם על הקשר יחד ? ואז אולי להתעורר עם ילד בעוד שנה ולהצטער ?!
בא לי פשוט קצת לברוח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהסיר את מה שמפריע לאהבה ואז לראות
דורית כהן23/07/2012בשום אופן לא לעשות עדיין ילד!
לפני הכל - מה שצריך לעשות הוא לספק את הדברים שמפריעים ולבחון האם תחזור האהבה. זה קורה עם הרבה זוגות שכאשר מסלקים את הגורמים המפריעים - חוזרת תחושה חזקה של אהבה. אבל לא עם כולם. אי אפר לדעת עד שלא מתחילים לפעול ולשנות את מה שמפריע כפי שכתבתי לך בתשובה הקודמת.
זה מדהים עד כמה הדברים האלה לא מאפשרים לחוש אהבה. בעצם זה די פשוט: הכעס בגלל ההשתמטות שלו לא מאפשר לך לחוש אהבה. והביאי בחשבון שאולי גם הוא לא מרגיש אלייך אהבה כי את מופיעה בעיניו כמו בוסית שרודה בו. והרי במצב כזה - לשניכם קשה להתייחס חיובית ולבטא אהבה, וכך היא מתנדפת לה יום אחר יום.
אם רוצים שתופיע אהבה - צריך לבטא אהבה. מכאן זה מתחיל. אבל כרגע זה לא פשוט כי ישנו הכעס והאכזבה וקודם צריך לטפל בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

