מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פער כולשהואני23/07/2012
שלום
אני נמצאת בזוגיות חדשה כחודש וחצי
מאוד חשוב לי גם בגלל זוגיות קודמת "לאזן" בין שאר החיים שלי לבין הזוגיות
כרגע אני בחופשת סמסטר אז אני יותר פנויה להכל, אבל אני חוששת קצת ודיברתי על זה עם חבריי הטובים, שהם אלו שאיתם אני גם נפגשת לרוב, וחלקם גם בזוגיות , לוודא שאנו מבינים את המצבים ושלא ארגיש או שהם ירגישו שבגלל הזוגיות אז אני נעלמת להם, אבל עדיין נוצר מצב שאני רואה את החבר בשישי בערב עד לפני שבת בערב וזה מאוד נחמד, ולמרות שממש לא תמיד חבריי יכלו להפגש איתי בזמנים האלו, עדיין אני מפחדת "להתרגל" לסדר הזה ואז להרגיש פעק עצום כשהקשר ייגמר...
ועוד דבר, כפי שציינתי החבר ואני מבלים ביחד קרוב ל24 שעות, ועוד בערך פעם בשבוע לכמה שעות בערב, כשאנחנו ביחד לרוב מרגיש לי טוב איתו ויש לנו על מה לדבר ברוב המקרים, וגם אם קצת פחות אני מרגיעה את עצמי בטוב אתם המון ביחד זה נורמלי... אנחנו גם מדברים במהלך השבוע, בעיקרון כל יום, אבל אם אני כן יצרתי קשר יום אחד והוא לא יצר קשר ביום שאחרי ויצא מצב שלא דיברנו באותו היום, אני קצת נעלבת... ואמרתי לו על זה והוא הסביר מה קרה , גם לא יודעת למה אבל קצת מעליב אותי שהוא מדבר איתי מהעבודה וזה מרגיש שאין זמן לדבר באמת, אז אפילו אמרתי לו היום, אני אדבר איתך על זה כשיהיה לנו זמן לדבר נורמלי, ובסוך אחרי רבע שעה בסכ"ה בערך ,אמרתי לו טוב לך תחזור לעבוד אני לא רוצה לדבר בלחץ, כשבהתחלה הצעתי לו שידבר איתי אחרי העבודה, אבל אמר שיסיים מאוחר ,ושוב אני מנסה להרגיע את עצמי ולא להכנס לספקולציות, בעניין של טוב אולי הוא יצא מהמשרד ב9 או אחרי ואז עד שיגיע הביתה ויתארגן אז גם ככה לא יהיה לו זמן באמת לדבר איתי.
אבל לא יודעת זה עדיין מפריע לי ההרגשה שאין לו זמן לדבר, לא משנה שגם יש פעמים שנדבר וייגמר מה לומר... שזה נורמלי אבל עדיין קצת מציק...
ואולי זה גם כי אני בחופש אז הזמן שלי הרבה יותר גמיש....
איך לא להיות מוטרדת מהשטויות האלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פער כולשהו - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/07/2012אני יקרה,
אתם יחד רק חודש וחצי, תני לעצמכם עוד קצת זמן. נסי לא לאפשר למחשבות מחלישות להחליש אותך. אפשרי לקשר להתפתח בטבעיות. המתיני עוד קצת לפני שאת מאפשרת לחששות להשתלט.
אתם מבלים יחד לא מעט ונעים לכם יחד מה שמעיד על רצון הדדי להיות ביחד כך שאם הוא לא מתקשר ביום זה או אחר אין הדבר מעיד על מאום. אם הוא לא היה מעוניין היית חשה בכך ונראה שלא כך הם פני הדברים.
ציינת כי את טוטאליות בקשר זוגי ומתמסרת לקשר אף על חשבון "זמן חברים" וכד'. בנוסף, יש לך כעת המון זמן פנוי גם למחשבות שכאלה וגם להקדיש לקשר. השילוב הזה כנראה פחות מוצלח עבורך.
בזמן שהוא בעבודה תוכלי להיפגש עם חברים/חברות, לנצל את השעות בהן הוא עסוק לעיסוקים אחרים, עבורך. כך תוכלי לשלב בחייך גם את הדברים הנוספים החשובים לך ולאפשר איזון בין זוגיות לחיי חברה.
דבר נוסף, את טוטאלית בזוגיות, את מתמסרת. הצד השני לא בהכרח "בנוי" כמוך. תני מעצמך לקשר כי כך את חשה אולם אל תצפי לקבל בדיוק את אותו הדבר כי את עלולה להתאכזב. תני מעצמך למען הנתינה כי את כזאת וזה עושה לך טוב לא כי את מצפה ל"תמורה" זהה.
דבר אחרון, למה את חושבת שהקשר ייגמר? נסי "לשתול" מחשבות חיוביות ומחזקות במקום הקיימות.
למרות כל האמור לעיל, אם לאחר פרק זמן נוסף עדיין תחושי את התחושות הנ"ל, שאין לו זמן לדבר, שאוזלים לכם נושאי השיחה ושאת ממשיכה להיעלב ממנו, חשבי האם הוא מתאים לך, לרצונותייך, לצרכייך ולמבנה אישיותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

