יחסים שמטריפים אותי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים שמטריפים אותי
    יהל
    27/07/2012

    שלום,

    אני בת26 ובעלי בן 30 יוצאים כעשר שנים ונשואים שנה +1.
    לבעלי יש אח שגדול ממנו ב-3 שנים רווק גר אצל ההורים.
    אני ובעלי גרים אצל הוריו בקומה הראשונה (דירה נפרדת)
    אחיו של בעלי קשור אליו ברמות קשטת עד רמה שהוא מתייעץ איתו על כל שטות שבעולם.
    הוא מתקשר ללא הפסקה /בא ללא הפסקה שאול אותו מה אוכלים היום?התקלחת?בוא נצא לריצה? משגע אותנו.
    הוא עושה כל דבר שבעלי מבקש ממנו (ממש כמו עבד שלו).
    היחסים שם כל כך לא ברורים ואפילו מסורבלים עליי .
    הם פיתחו לעצמם מערכת יחסים שאין אפשרות לעבור דרכה הם מגנים אחד על השני בשן ועין.
    בעלי מאוד מכבד אותו ואוהב ותו (והאמת שאולי גם התרגל לזה שהוא עושה בשבילו הכל).
    המצב הזה מוציא אותי מדעתי ואין לי דרך לשנות את זה.
    אני די מרגישה שהוא לקח את המקום שלי בתור אישתו.
    סתם לדוגמא אם יושבים כולם סביב השולחן בעלי יכול לבקש ממנו למזוג לו אוכל ולא ממני.
    אם צריך לקחת את העגלה ולהוריד אותה 4 קומות בעלי יגיד לו תוריד אותה .
    אם הילד יחייך בעלי לא יגיד לי תיראי אותו הוא יקרא לאחיו ויגיד לו תראה הוא חייך.
    כל מיני דברים קטנטנים שגורמים לי אי שקט.
    בעלי תמיד אומר לי שאני לא פרטנרית כמוהו.
    והכי קריטי זה שהשבוע אני ובעלי במיטה ואני ניסיתי ליצור מגע ואז הוא אמר שהוא עייף מאוד ואין לו כוח ואחרי כמה דקות אחיו התקשר ושאל אותו עם בא לו לצאת לריצה מסלול של 40 דקות ובלי היסוס הוא קם והלך.
    חייבת לקבל את דעתך כי אני עוד רגע משתגעת!!!
    מה לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים שמטריפים אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה זה בעיה!

    מתוסבכת
    27/07/2012

    האמת הייתי חייבת לענות לך, לא כי יש לי פתרון או עצה, אלא לאות הזדהות!
    כשנתת את הדוגמה של האוכל אמרתי לעצמי "יואו איזה קטע.."

    אצלי ואצל בעלי זה עם אבא שלו.. כאילו אבא שלו הוא קודש הקודשים! אמן לאבא על כל פיפס.. זה מחרפן אותי.. אנחנו יכולים לשבת בארוחה משפחתית והוא ימזוג לו שתייה (את האוכל אימא שלו מגישה בארוחות האלה) ואני צריכה לבקש ממנו.. "אבא להעביר לך כזה? ואבא רוצה כזה? ולהביא לך את זה וזה??....." ווואווווו! לא נראה לי שיש משהו לעשות עם זה, כי זה משפחה ואני חושבת שצריך לנשוך שפתיים ולהעלים עין כמה שזה קשה... :/

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו