החברה לא מתלבשת יפה, מה עושים?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החברה לא מתלבשת יפה, מה עושים?
    רדוד
    29/07/2012

    שלום,
    יש לי חברה כבר שנתיים וחצי ביחד, המשיכה מן הסתם יורדת אבל ישנם דברים נוספים שגורמים למשיכה שלי אליה לרדת בצורה חדה מאוד,
    היא מתלבשת לא בצורה יפה, הבגדים שלה הם בסיסים ומוזנחים למדי, היא כמעט ולא קונה בגדים ונעליים ורוב ההלבשה התחתונה (חזייה אחת) אמא שלה קונה לה...
    אני כבר לא יודע איך להגיד לה את זה, אני רואה מסביבי כל כך הרבה בחורות עם רבע מהיופי של בת זוגתי אבל עם טיפה יותר השקעה של בגדים, איפור, בושם וכו'..
    זה דברים שאני מרגיש, שאני יכול רק לחלום עליהם...
    אני באמת רדוד ושטחי כל כך? זה פשוט כל כך קשה לי ממש קשה לי...
    אנחנו בני 20-25.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב להעלות זאת בתור משהו שמפריע

    דורית כהן
    29/07/2012

    ""רדוד" יקר, בנושא שהעלית יש שונות מאוד גדולה בין גברים. יש כאלה שיראו את התכונה הזאת בצורה ממש חיובית - אישה שלא עושה עניין מבגדים ואיפור, טבעית כזאת, חסכנית כזאת... יש כאלה שפשוט לא ישימו לב לכל מה שאתה כותב עליו, ויש אחרים, כמוך, שאסתטיקה מאוד חשובה להם וקובעת להם.אז אתה שייך לקבוצה השלישית.
    בכל נושא שיוצר הפרעה בזוגיות, צריך לעשות עם זה משהו. לא נכון להשאיר זאת בלי לטפל בכך כי זה יוצר מעין "הרעלה" לתשוקה ולאהבה. גם כך קשה לתחזק אהבה ולהשאירה בקיום, אז כאשר יש משהו שכל הזמן מפריע ומוריד לך את התשוקה - עליך לעשות עם זה משהו.
    נראה לי שזה נושא שאתה יכול להעלות מולה, ולשים את הדגש בשיחה על עצמך, על "הדפיקות" (סלח לי) שלך. נכון שזה לא בטבע שלה לשים דגש על בגדים ואיפור, אבל עליה לדעת עד כמה הנושא חשוב לך.
    אתם צעירים, ואם היא לא תהיה מוכנה לבוא לקראתך לפחות בקצת, ובכל מקרה אתה אומר שכבר נפגעה האהבה והמשיכה אליה - אז שווה לשקול מחדש את המשך היחסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנסה לא לפגוע

    אורה
    30/07/2012

    היי
    עניין הלבוש לבחורות זה לא משהו קל.. לא הרבה בנות ישמחו שיגידו להן שהן לא מתלבשות יפה או לא משקיעות מספיק.. לומר זאת בדרך לא נכונה יכולה להביא לעויינות מצידה.
    חשוב גם להבין מה הסיבה לאי ההשקעה שלה במראה שלה, היא לא רואה בכך צורך או פשוט אין לה מצב כלכלי שמאפשר להתלבש יפה ולהשקיע בעצמה, שכן האיפור והבגדים לא כל כך זולים שלא לדבר על ביגוד תחתון שעולה מאות שקלים.
    אם זה משהו שנורא מפריע לך (שהרי זה רק המראה החיצוני ולא האופי שלה, ובדרך כללל אדם אהוב יראה יפה בכל מצב) אז שווה לעלות את הנושא לשיחה אבל בזהירות רבה, כי שוב אולי יש לה סיבות רציניות לחוסר ההשקעה הזה, וכי מדובר בנושא שקצת רגיש לרוב הבחורות.
    עצה נוספת: אתה יכול גם לרמוז לה באיזו מחווה קטנה, למשל לקנות לה איזו חולצה יפה ולא יקרה... גם אפשרות...
    בהצלחה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מדובר בבעיה כלכלית,

    רדוד
    30/07/2012

    מדובר יותר באורך חיים שהורגלה אליו בת זוגתי,
    אני מנסה לשנות את החשיבה הזאת, אמרתי לה שזה יקח זמן ואני לא מצפה ממנה להפוך בן לילה לבחורה הכי מטופחת בעולם אבל כל דבר מתחיל בצעד קטן וגם כאן.
    אני כמובן לא אשב בצד ואקנה לה גם משהו נחמד לאות הערכה והוקרה, עברנו תלאות בשנתיים וחצי האחרונות ורק עכשיו בערך יש לנו זמן להתעסק אחד בשני ובקשר שלנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד

    אורה
    30/07/2012

    בסך הכל זה לא משהו רע וזה להיפך יעשה לה טוב בסופו של דבר, אני בטוחה שברגע שהיא תתחיל לעשות זאת זה בשלב מסויים ימצא חן בעיניה ויבוא לה בטבעי.
    לפעמים קצת קשה לשנות התנהגות אבל אני מאמינה שכן ניתן לעשות שינוי כזה. העיקר שיהיה לך סבלנות כי לא תמיד זה יבוא בין לילה.
    בכל אופן המון בהצלחה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רדוד - אהבתי את הכינוי שנתת לך

    עינת
    01/08/2012

    פשוט תשתף אותה בדברים שציינת. תעשה את זה בעדינות. מאמינה שיהייה בסדר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו