ללכת או לא ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ללכת או לא ?
    גלעד
    29/07/2012

    שלום, התחתנתי רווקה עם בעלי כשהיה גרוש + 1 , בנו גדל , התחתן והביא לבעלי 2 נכדים חמודים שהקשר איתם מצוין הם מתארחים אצלנו ואנחנו אצלם כך שהקשר מצויין .

    לנו 3 ילדים גדולים.

    לקראת ראש השנה הקרב בנו של בעלי הזמין אותנו לארוחת חג אבל בין המוזמנים גם גרושתו והורייה , אני השתדלתי עד היום מלהיות נוכחת כשגרושתו בסביבה כי אינני מרגישה בנוח במצב זה ובמיוחד כשהורייה בסביבה .

    תשובתי להזמנה הייתה לבעלי כי אין בכוונתי ללכת ובעלי קיבל זאת בחוסר הבנה בטענה שגם הוא בולע , מרגיש לא בנוח כאשר הוא מוזמן למשפחתי ואף פעם לא מטיל וואטו ועושה זאת למעני .בעלי טוען שעלי לעשות זאת למענו כפי שהוא עושה זאת למעני בכל ההזמנות שהוא לא מרגיש נוח .

    מה לדעתך עלי לעשות .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ללכת או לא ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי דעתי...

    אורה
    30/07/2012

    היי
    אני מבינה שזה לא מצב נעים במיוחד אבל עברו הרבה שנים ואמרת שאת בקשר ממש טוב עם הילד של בעלך, אז לפי דעתי כדאי לך ללכת קודם כל כי חבל שהקשר היפה שלך עם בנו יהרס שכן זו אמו וזה שלא תגיעי יכול להתפרש אתלו כחוסר נימוס או כשנאה לאמו ודבר שני כבר עבר הרבה זמן ואת נשואה לו אז למה בעצם לא ללכת? היא לא מהווה עבורך שום סיכון, והוריה הם אנשים זרים לך שאת לא אמורה למנוע מעצמך להיענות להזמנה של אדם שאת מעריכה ואוהבת.ודבר שלישי זה לא שאת הולכת לבית גרושתו אלא לבית בנו מישהו שאת בקשר טוב עימו ואם הוא מזמין אותכם כנראה שזה מספיק חשוב לו, אז אולי באמת יהיה קצת לא נעים אבל לא רואה בזה סיבה לא ללכת..
    בכל מקרה הרבה הצלחה בכל דרך שתבחרי לפעול בה...:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמלה ונדיבות מסביבך

    דורית כהן
    30/07/2012

    למירי,אני מסכימה עם כל מילה של מיכל, ואוסיף רק את העיקרון של הבאת חמלה ונדיבות - מול בעלך, מול הבן שלו וגם מול גרושתו והוריה. כאשר את באה ממקום של נדיבות, זה יוצר נדיבות וחיוביות מסביבך ונוגע בכולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכי על זה!

    עינת
    01/08/2012

    אני בעד מה שנאמר ע"י מירי ומיכל. למה את חוששת? לכי, תיהני, ותגרמי נחת גם לבעלך ולמשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו