מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- השפעות השפה בביתמיכל30/07/2012
שלום
אני נשואה מזה 12 שנים + 4 ילדים הגדולה בת 11 . אני מודעת לכך כי ילדים מאושרים גדלים להורים מאושרים. לצערי\ אני נשואה לאדם שמשקיע בילדיו ומאוד אוהב אותם, אך השפה שבו הוא משתמש כלפיי וכלפיהם לא מקובלת כלל. כשהוא כועס הוא מקלל (קללות גרועות ביותר) ועוד מאשים אותי שהכל תלוי בי . סתמי ת'פה שגור בפיו כל מילה שנייה כלפי וכלפי הילדים. דיברתי איתו הסברתי לו וכלום לא עוזר, הוא עדיין בשלו שאני לא בסדר. לי נמאס ממצב זה אך פוחדת שילדיי יפגעו היות והקטנה בת 3.5 במידה וניתגרש. הוא לא מוכ ללכת ליועץ הוא טוען שאני צריכה " פסיכיאטר". כל חבריי שמכירים אותי לא מבינים מדוע אני נשואה לו עדיין היות ופער עצום יש בינינו בכל הקשור. התייאשתי ורוצה להתגרש, אך לעיתים הימים "השקטים" היחידים שיש נותנים לי מעין תקווה. לא מאושרת כלללל 12 שניםםם. איל ממשיכים ומה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיוע מקצועי עבורך
מוניקה הרשקוביץ31/07/2012מיכל יקרה,
צר לי שכך את חווה את חיי הנישואין והמשפחה וצר לי כי ילדייך נאלצים לספוג אווירה שכזו ו"ללמוד" התנהלות לקויה שכזו מאביהם, איש אשר אמור להוות דוגמא. למרות האהבה שהוא חש כלפיהם וההשקעה שהוא משקיע בהם, הם בוודאי נפגעים מהשפה בה הוא משתמש כלפיהם וגם כלפייך. השפה בה הוא משתמש והתנהלותו באופן כללי כאשר הוא כועס ו"יוצא משליטה" בוודאי מעכירה ומקלקלת את העשייה שלו כלפיהם, ולמעשה גורמת למעין שגרת "חיים תחת טרור" היות והתנהלותו בעת כעס (כפי שאני מבינה מפנייתך) ממש שוברת את הכלים ואת הכללים.
מאחר וציינת כי ניסית לשוחח עימו ואף הצעת לו לפנות לאיש מקצוע והוא מסרב אני חושבת שכדאי לשקול סיוע של איש מקצוע עבורך. מישהו שיוכל לסייע לך ראשית להכיר ביכולותייך ובחוקותייך ולהתחזק ובהמשך ולעשות באותן יכולות שימוש נכון ואפקטיבי בחייך באופן כללי ובוודאי מול בעלך. היות ויחס גורר יחס התנהלות שונה שלך תשפיע גם על בעלך. התנהלות שונה, אסרטיבית ו"חזקה" יותר שלך תהווה דוגמא טובה לילדייך. הם יראו כיצד אפשר להתמודד נכון בכל מצב ועם כל אחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

