מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יפהפיהבעילום שם31/07/2012
ישבתי אתמול צמוד צמוד למישהי יפהפיה.
לא בחרתי לשבת כל כך קרוב, ככה יצא.
היא לבשה חצאית קצרצרה, וראו את כל הרגליים הארוכות שלה.
ישבתי ממש 20 סנטימטר לידה. הרחתי אותה. שמעתי אותה נושמת. ככה חמש דקות.
הייתה לי זיקפה, אבל לא זאת הבעייה. על היצר המיני אני שולט מצויין.
הבעייה זה הלב.
הבעייה הייתה שידעתי, שאין לי שום סיכוי איתה. בחיים לא. כי היא הייתה מליון רמות מעלי.
וידעתי שאין טעם להתחיל איתה, כי אין לזה סיכוי.
פשוט אכלתי את עצמי מרוב תסכול.
כאב לי נורא, לשבת ליד המלאכית הזאת, ולדעת שהיא לעולם לעולם לא תהייה שלי. לא משנה מה אעשה.
אתן יכולות להבין אותי?
את התסכול?
את המחשבות שלי היום על כך שאולי הייתי צריך להתחיל איתה, יחד עם הידיעה שזה לעולם לא היה קורה ביננו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להעלות את הדימוי העצמי למשל
עדי בדיחי31/07/2012שלום עמית,
יש לנו מצבים כאלו בחיים- שאנחנו נוכחים להבין שפנטזיות יכולות להיות מאוד קרובות למציאות. מה שתיארת, זה אחד מהם. בהחלט ניתן להבין את התסכול שלך. ולא רק אתה חווה אותו, עוד הרבה מאוד בחורים ובחורות, יפים ויפות, פחות ויותר, חווים את זה.
נראה כי אינך בטוח במי שאתה, ואולי שווה לבדוק למה. כן, יש אנשים מוצלחים ויפים שיחלפו בחיינו ולא נוכל להשיג אותם. אבל לא תמיד זה בגלל מי שהם (אותם מוצלחים שהם קשים להשגה), לפעמים זה דווקא בגלל מי שאנחנו- בעיני עצמנו. ע"ע וודי אלן. אז אולי לא כדאי להספיד את מה שטרם בחנת..
מעבר לזה, חשוב שנדע שגם לנו יש מגבלות מסוימות, ויש עם זאת, פנטזיות: מותר לחלום, מותר לדמיין, ומותר גם להתאכזב שלא תמיד נקבל את מה שאנחנו רוצים. ולא נשכח- שלפעמים טוב שפנטזיות נשארות פנטזיות: לא תמיד הנוצץ באמת זהב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם היית מנסה, לפחות היית יודע
עינת01/08/2012בוודאות , נענתה לחיזורך או לא. תן צ'אנס לעצמך וגם לה. מי יודע - אולי תופתע לטובה!
ב ה צ ל ח ה בפעם הבאה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

