יפהפיה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יפהפיה
    בעילום שם
    31/07/2012

    ישבתי אתמול צמוד צמוד למישהי יפהפיה.
    לא בחרתי לשבת כל כך קרוב, ככה יצא.
    היא לבשה חצאית קצרצרה, וראו את כל הרגליים הארוכות שלה.
    ישבתי ממש 20 סנטימטר לידה. הרחתי אותה. שמעתי אותה נושמת. ככה חמש דקות.
    הייתה לי זיקפה, אבל לא זאת הבעייה. על היצר המיני אני שולט מצויין.
    הבעייה זה הלב.
    הבעייה הייתה שידעתי, שאין לי שום סיכוי איתה. בחיים לא. כי היא הייתה מליון רמות מעלי.
    וידעתי שאין טעם להתחיל איתה, כי אין לזה סיכוי.
    פשוט אכלתי את עצמי מרוב תסכול.
    כאב לי נורא, לשבת ליד המלאכית הזאת, ולדעת שהיא לעולם לעולם לא תהייה שלי. לא משנה מה אעשה.

    אתן יכולות להבין אותי?
    את התסכול?
    את המחשבות שלי היום על כך שאולי הייתי צריך להתחיל איתה, יחד עם הידיעה שזה לעולם לא היה קורה ביננו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יפהפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להעלות את הדימוי העצמי למשל

    עדי בדיחי
    31/07/2012

    שלום עמית,

    יש לנו מצבים כאלו בחיים- שאנחנו נוכחים להבין שפנטזיות יכולות להיות מאוד קרובות למציאות. מה שתיארת, זה אחד מהם. בהחלט ניתן להבין את התסכול שלך. ולא רק אתה חווה אותו, עוד הרבה מאוד בחורים ובחורות, יפים ויפות, פחות ויותר, חווים את זה.

    נראה כי אינך בטוח במי שאתה, ואולי שווה לבדוק למה. כן, יש אנשים מוצלחים ויפים שיחלפו בחיינו ולא נוכל להשיג אותם. אבל לא תמיד זה בגלל מי שהם (אותם מוצלחים שהם קשים להשגה), לפעמים זה דווקא בגלל מי שאנחנו- בעיני עצמנו. ע"ע וודי אלן. אז אולי לא כדאי להספיד את מה שטרם בחנת..

    מעבר לזה, חשוב שנדע שגם לנו יש מגבלות מסוימות, ויש עם זאת, פנטזיות: מותר לחלום, מותר לדמיין, ומותר גם להתאכזב שלא תמיד נקבל את מה שאנחנו רוצים. ולא נשכח- שלפעמים טוב שפנטזיות נשארות פנטזיות: לא תמיד הנוצץ באמת זהב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם היית מנסה, לפחות היית יודע

    עינת
    01/08/2012

    בוודאות , נענתה לחיזורך או לא. תן צ'אנס לעצמך וגם לה. מי יודע - אולי תופתע לטובה!
    ב ה צ ל ח ה בפעם הבאה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו