ביחד ולא ביחד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ביחד ולא ביחד
    רוני
    04/08/2012

    שלום
    אני בת 24 וחבר שלי לשעבר בן 39
    יצאנו כאשר אני הייתי בת 19 ילדה תמימה בלי ניסיון חיים או זוגיות
    כל הקשר במשל חמש שנים זה און אנד אוף.
    חשוב לציין שהאקס שלי בא ממשפחה חד הורית וכן גדל במשפחות שונות כל החיים כי אמא שלו הייתה בנסיעות.אמא שלו היא בנאדם מוזר שלא אכפת לך כל כך ממנו..בקיצור שרוטה קצת.
    כל הקשר קשה היה לו לבטא רגשות..עד שהוא אמר שהוא אוהב אותי תמיד לקח לו זמן.
    הוא תמיד שם אבל לא עד הסוף..הוא מפחד לא מאמין בחתונה ואין לו בעיה להיות שעות לבד הוא אוהב חופש.
    הייתה לנו פרידה של 8 חודשים שאז הוא הבין שהוא אוהב אותי ואז חזרנו
    אבל תמיד זה עליות וירידות.עכשו היה לנו עסק יחד שרבנו מלא ובסוף נפרדנו,למרות שתקופה לפני גרנו יחד והוא אמר שעכשו גם אם הוא רוצה הוא לא יכול לוותר עליי.
    ועכשו שלושה חודשים אחרי אנחנו עדיין בקשר בלי מגע בכלל..
    חודשיים מזה ,עבדנו ביחד,וחודש אחרון עזבתי אבל הוא עדיין מתקשר בטענה שננסה להיות ידידיםץ
    האם את חושבת שזה בריא ככה...להמשיך להיות ידידים.
    חשוב לציין ששאלתי אותו מה יהיה ם הוא יישמע שיש לי מישו אז מה יהיה הוא אמר אני לא חושב על זה עדיין.
    והוא עדיין לא רואה אותי ידידה זה מה שהוא אמר.
    חשוב גם לציין שלקח שנתיים וחצי עד ששכבנו כי הוא פחד וגם ששכבנו הוא היה סגור כי הוא תמיד אמר שהוא מפחד שאם לא יצליח הוא ייקשר ומרוב שלא שכבנו הרבה זמן המשיכה ירדה...זה לא כמו גבר ואישה רגילים.
    הוא אומר שבקטע הזה משהו תקוע וזה משהו שתמיד הפריע לי.ממה זה נובע אני רוצה לדעת.ואיך אפשר לאהוב מישהי שלא נמשכים אליה בטירוף.כאילו הקשר שלנו אני מרגישה שהתבסס על חברות מאוד טובה והסקס נדחק הצידה.וזאת גם הסיבה שאין לו בעיה להמשיך ידידים כי הוא עומד בפניי..זזאת לא שריטה שכל הקשר גבר אומר שהוא אוהב אבל מבחינה מינית הוא לא נמשך בטירוף.וגם עד ששכבנו לקח זמן כי הוא לא רצה.אז אשמח אם תתנו לי תשובות גם אם להמשיך בקשר ידידותי תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביחד ולא ביחד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחפש בן זוג אחר

    דורית כהן
    05/08/2012

    רוני היקרה, מאחר ועברו כבר 5 שנים, נראה לי שעל פי תיאורך הבחור הזה הוא לא גבר רגיל, ולפחות ביחס שלו כלפייך (ויתכן שגם כלפי נשים אחרות) יש המון בעייתיות.


    נדמה לי חשוב שיחסים זוגיים יתחילו "נכון", כאשר בהתחלה יש את החופש להרגיש אתכל התשוקה הטבעית שיש מול אדם חדש, את כל הריגוש והפרפרים.
    אצלכם מה שקרה כנראה, הוא שבגלל פער הגילאים ואולי בגלל בעיות שונות אצלו בעיקר - הוא לא ראה בך בת זוג פוטנציאלית דווקא בשלבים הראשונים של ההיכרות ביניכם, וכאשר זה נדחה כל כך הרבה זמן - זה כמעט אף פעם לא יכול להתפתח בצורה הטבעית שקורית כאשר שני בני זוג נפגשים ומתאהבים ונדלקים זה על זו והתשוקה הגופנית נבנית במקביל להתקרבות הרגשית, ולא דוחים אותה להמון זמן אחר כך.

    אפשרות אחרת היא שיש לו בעיות בתחום המיניות, וזה לא קשור אלייך כלל.

    לסיכום, אני במקומך הייתי מוותרת עליו בתור בן זוג פוטנציאלי, ומשאירה אותו בתור ידיד, אם את סומכת עליו והוא חשוב לך. בגילך - חשוב כבר לחפש מישהו אחר, שירגיש אלייך תשוקה מינית חזקה, ותרגישו יחד את כל מה שכרוך באהבה ויחסי מין הדדיים.

    אני חוששת שככל שזה יימשך יותר - יהיה לך קיבעון עליו ויהיה לך יותר קשה להיקשר למישהו אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו