משפחה מורחבת מציקה לילדים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משפחה מורחבת מציקה לילדים
    ענת
    08/08/2012

    אני ובעלי נשואים שנתיים ויש לנו שני ילדים קטנים בני שנה וחצי ושלושה חודשים , מבקרים את משפחתו של בעלי פעם בשבועיים. הבעיה הינה שיש לו אחים לו נשואים שמציקים לילדים עושים כל מיני דברים מעצבנים כמו להכניס כף רגל של הילדה לנעל בית של הסבתא, להפוך כיסא והכניס אותה לשם בניגוד לרצונה, והשיא זאת האחות הלא נשואה שנדבקת ללא הפוגה מנשקת מחבקת כל חמש דקות מעמידה את הילדה מול המראה ומפמפמת לה את שמה. כמו כן נותנת לה לגרור כיסאות בבית ולהרעיש כך שהקטן שלי בן השלשה חודשים לא נרדם , למרות הפצרותי בהם לשמור על שקט
    יש לי תחושה לא טובה לבקר שם פעם בשבועיים עשר שעות כפי שבעלי רוצה, ותחושה יותר גרועה מהדודה של הילדה שמגזימה בכל גם בכמות המתנות, בנישוקים ובחיבוקים וגם בוולגריות שהיא מקנה לילדה ובדביקות שלה כלפיה.
    אני ממש מעדיפה שהיא תתרחק מהילדה.
    אשמח לעצה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה

    ענת
    08/08/2012

    לגבי האחות יש לי תחושה פנימית שהיא ממש רוצה ליצור קשר קרוב עם הילדה שיקח את מקומי וגם חוסר נוחות שבאופן קבוע בארועים משפחתיים או בבית הוריה היא לוקחת לי את הילדה מהידיים ונעלמת
    אציין כי היא בת 42 וגם אחיו מתקרבים לגיל החמישים, אין לי בעיה עם הסטטוס שלהם למעט שאנימרגישה שאני משלמת פה מחיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו בעיקר תשומת לב חיובית ולא מזיקה

    דורית כהן
    12/08/2012

    ענת היקרה, סליחה על העיכוב בתשובה.
    את מתארת משפחה שיש בה כמה אחים רווקים מושבעים, שמן הצד כאשר אני קוראת את התיאור שלך אני יכולה לראות הכל בצורה קצת שונה ממך...אני רואה שהילדים שלך זוכים להמון אהבה ותשומת לב ופינוקים מן הדודים שלהם. הם עושים זאת בדרך קצת שונה ממה שאת היית רוצה.

    לדעתי את יכולה ליזום שיחה עם הגיסה הזאת, בארבע עיניים, ובה תתחילי עם מילים טובות, שאת רואה כמה היא אוהבת את הבת שלך וזה חשוב בעינייך, ושיחד עם זה, את קצת מודאגת מחלק מן הדברים שהיא עושה איתה או מרגילה אותה.
    אם תעשי זאת ברוח טובה, עם הרבה מחמאות לה ורגישות, יש סיכוי טוב שהיא תתחיל לעשות מאמצים לשנות את מנהגיה.

    אם הדאגה שלך היא ההשפעה על הילדה, הסירי דאגה מליבך. חשיפה של עשר שעות פעם בשבועיים אינה משמעותית לחינוך של הילדה לעומת החשיפה היומיומית שלה אלייך.
    האהבה ותשומת הלב שהיא מקבלת מכל הדודים היא חיובית ונדירה, וחשוב לדעת להעריך זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה מורחבת

    ענת
    13/08/2012

    אני לא חושבת שמדובר בתשומת לב חיובית אלא בדביקות ובנסיון של גיסתי לספק את צרכיה שלה קרי הצורך שלה בילד הלא ממומשת, כפי שאני רואה את האחיין השני שלה בן העשרים ושש היא מדביקה גם אותו אליה , מתקשרת אליו ומזמינה לישון אצלה וכד'. ואין לי שום רצון שזה יהיה הקשר בינה לבין ביתי. בעיני היא המונית ושתלטנית חוץ מזה שלא ילדתי עבורה את ביתי.
    תשומת לב חיובית היא כזאת בונה ומכילה זה לא המקרה אצלנו, הם בעיקר מציקים לה ומסכנים את בטחונה דוגמה לשים אותה על כיסא הפוך , לקרב אליה חיה שרה שהיא לא אוהבת , לא להקפיד על סגירת הדלת בבית פרטי עם מדרגות. ואני חשה שמוטל עלי כל העת לשמור עליה מפניהם. הנאה צרופה מהם ומהביקור אין, ולגבי גיסתי אין סיכוי שאמחיא לה על משהו למען האמת הלוואי ולא היתה גיסתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו