ידידות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ידידות
    מלה
    09/08/2012

    שלום
    אני בת 60 פלוס, נראית טוב. התאלמנתי באופן פתאומי לפני שנתיים ורבע. לפני כשנה פגשתי בקפטריה שבה אני נוהגת לאכול מישהו פנוי (גרוש פעמיים) שהכרתי לפני כ-30 שנה מקשרי עבודה. הוא ביקש את מס הטלפון והציע שנאכל ביחד. הוא אדם נחמד, רגיש, עם חוש הומור ואיש שיחה נעים שאפשר לדבר איתו על הכול. שלוש פעמים נפגשנו מעבר לארוחות והיה מגע פיזי, וזה נפסק ביוזמתו, והוא הסביר שהוא רוצה לשמר את קשר הידידות היפה, שהוא באמת יפה, ולא לטפח ציפיות רומנטיות. אך מה לעשות, לבי לא כפוף לחוקים שלו, והתחלתי לפתח רגשות כלפיו. תנאי חיי קשים מאוד, והמפגש איתו לארוחת צהריים הוא אתנחתא נעימה. אך אני מתוסכלת, כיוון שאיני מצליחה במקביל לפתח קשר עם אף אחד אחר, וגם אם אפסיק להיפגש איתו, הרגשות כלפיו כבר קיימים. אז למרות שאני יודעת היכן אני עומדת איתו, בסתר לבי יש לי ציפיות שמשהו ישתנה, וחסר לי חיבוק ומגע, כי הוא לא אדם מחבק ונוגע, חסר לי בילוי משותף, שאין איתו, ואני מרגישה במלכוד.

    האם כדאי לשתף אותו ברגשותיי? לשמר את הידידות?

    אשמח לתגובה

    מלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ללחוץ, לתת לזמן לעשות את שלו

    דורית כהן
    09/08/2012

    מלה היקרה, על פי הבנתי, לאחר שהיה קצת מגע פיזי ביניכם, הוא ביוזמתו הבהיר שהוא מעדיף יחסים של ידידות ולא של אהבה.
    לפעמים קשה לנו לתפוס איך זה יכול להיות שהרגשות אינם הדדיים...אבל זה בהחלט קורה הרבה פעמים, שאצל אדם אחד מתפתחים רגשות עזים ואילו השני נשאר "אדיש", והקשרלא מעורר בו כל רגש. לפעמים זה באמת משהו שלא נדלק בגלל חוסר כימייה ומשיכה , ולפעמים זה לא נדלק כי חסר הרגש המתאים, ולפעמים שניהם גם יחד.

    יתכן שכמו שאצלך - הלב "נתפס" וקשה לך עכשו להתייחס אל אחרים פוטנציאליים, יתכן שגם אצלו הלב "תפוס" ע"י מישהי אחרת שכרגע לא משיבה לו אהבה והוא מחכה לה כמוש את מחכה לו.
    לצערנו, ענייני הלב לא כל כך ניתנים לניהול שכלי ולוגי.

    מה שאני יכולה להציע זה לתת לזמן לעשות את שלו. המשיכי לשמור איתו על קשר ידידותי ללא שום רמזים והצעות מצידך. אפילו שחקי את הקשה להשגה, שדרי מידי פעם שאת עסוקה בקשרים אחרים, כדי לא להיראות נזקקת - זה משהו שהרבה פעמים מרתיע אנשים.
    אולי עם הזמן ישתנה משהו מן הכיוון שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דורית

    מלה
    09/08/2012

    נראה לי שהוא באמת אינו מעוניין אלא בקשר ידידות המוגבל פחות או יותר למספר ארוחות צהריים בשבוע בקפיטריה, (למרות ששיתף אותי בכך שהיה מאוהב בי לפני 30 שנה, עובדה שלא הייתי מודעת לה כלל וכמובן שלא הייתה הדדית, כיוון שאני הייתי אז נשואה באושר).
    הוא חוזר ואומר שהקשר הזה נעים לו מאוד, שהוא רק רוצה את טובתי ומעודד אותי לצאת לדייטים ולנסות להכיר מישהו אחר, כך שאַל לי להשלות את עצמי שמשהו ישתנה. ובידיעה שזה לא ישתנה, אני מתלבטת אם להמשיך בקשר, גם כיוון שאין מישהו אחר, וכמי שהייתה נשואה 40 שנה לאותו אדם (שהיה אגב, משכמו ומעלה מכל בחינה), כל עולם הדייטים עבורי הוא זר, מנוכר, לא מוכר ומרתיע.

    כמובן גם ייתכן מאוד שבמוקדם או במאוחר הוא יאהב מישהי ואז ממש אפגע. השאלה היא אם עליי לחשוב על מה שיהיה בעתיד, או ליהנות מהמעט שיש לי עכשיו.

    תודה

    מלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאקראי ההודעה תחת הכותרת תודה דורית

    מלה
    09/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להפסיד אותו כידיד

    דורית כהן
    12/08/2012

    מלה היקרה, אינני יכולה לבחור או להחליט במקומך. את צודקת לגמרי בראיית ההתפתחויות האפשריות. יכולה להיות היפגעות שלך כתוצאה מכך שהוא יתאהב במישהי אחרת ומצד שני חבל להפסיד את הידידות הנעימה שלו.

    אני מציעה שתראי בו ידיד כמו שהוא רואה בך ותמשיכי עם החיפושים של בן זוג רציני עבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך דורית

    מלה
    12/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו