מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לעבור לגור ביחדלילי10/08/2012
היי, אני וחבר שלי כבר למעלה משנה יחד, שנינו בגילאי 30+ , אני מאוד רוצה לעבור לגור ביחד ולהתחיל להתקדם לעבר חתונה ומשפחה, אני לא יודעת איך לעלות את הנושא, ואני חוששת שהתגובה שלא לא תהיה חיובית בעיניין כיוון שהוא טיפוס קצת יותר סגור והספייס שלו מאוד חשוב לו. אני לא רוצה להציב לו אולטימטום של מגורים יחד או פרידה אבל אני חוששת שאם הוא יגיב בשלילה התוצאה תהיה פרידה. מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה?
לילי11/08/2012למה לא עונים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכנה לשיחה החשובה
דורית כהן12/08/2012לילי היקרה, אכן נושא בעייתי ורגיש. זה הכי טבעי בעולם שהקצב של ההתקדמות אינו זהה אצל שני בני זוג.
לדעתי את צודקת בכך שאחרי שנה של זוגיות בגילאים שלכם - כבר אפשר לדבר על מגורים יחד, משום שברור שבגיל הזה כבר ורצים הלקים משפחה וללדת ילדים, והשעון הביולוגי שלך לפחות כבר מתקתק.
הוא בודאי יודע זאת.
לדעתי עלייך להעלות את הנושא בקרוב, אבל מאוד חשוב לדעת איך להעלות זאת.
דבר ראשון - זה לא לצפות לתשובה מיידית! עליו לעכל את הרעיון ולהבין את מצבך ועלייך לתת לו זמן למחשבה.
דבר שני - עלייך להתמקד בצרכים שלך ובדאגות שלך, ולא "לחשוב במקומו" מה טוב עבורו. כאשר הוא יגיע לשלב הבחירה - עליו לדעת טוב מול מה את עומדת, מה חיוני לך, מה דחוף לך ולמה. תסמכי עליו שהוא יעשה את החשיבה שלו, במיוחד אם לא תעשי זאת עבורו.
מאוד חשוב - ליזום שיחה על כך ולא להיסחף לשיחה על כך מתוך ריב ועצבים! זו סיבה טובה ממש לתכנן את השיחה ולהגיד לו מראש שישמשוה שאת רוצה לשוחח איתו עליו, על מנת שהוא יגיע מוכן לקיים שיחה.
לבסוף, אם הוא יגיד לך תשובה שלילית מובהקת, לדעתי עלייך לברר מהן הסיבות, מה מרתיע אותו, והלקשיב לכך בתשומת לב.
האם אלו בעיות אישיות שלו? האם זה קשור בסימני שאלה שיש לו לגבי איכות הקשר שלכם? הבטחון שלו באהבה? נסי ממש להבין מאיפה מגיע ההתנגדות שלו במידה ותהיה כזאת. שימי לךזאתכאחת ממטרות השיחה: לא "לשכנע" אותו אלא להבין אותו.
אם הוא ירגיש ממך שאת מנסה לשכנע אותו -זה עלול מאוד להרתיע אותו.
בכל מקרה - א התשובה תהיה חיובית - חשוב לנהל כמה שיחות על איך כל אחד מכם רואה את המגורים יחד - יש בכך המון נושאים חשובים כגון כשפים, מטלות הבית, סדר היום, חיות?, ספייס...
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

