מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יום הולדתעדי15/08/2012
שלום
אתמול היה לי יום הולדת אך לצערי קצת מאכזב. חמותי וגיסתי שלחו לי הודעת סמס של מזל טוב מבלי לחייג ולהגיד.... אצלם מאד מקובל לחייג- אני תמיד מחייגת וגם הם אחד עם השני.
הקושי העצום ששנה שעברה מאד התאכזבתי מאיך שהם לא חגגו לי( ארוחת ערב יום שישי אפילו לא אמרו מזל טוב). אחרי האכזבה שנה שעברה אני אמרתי בעלי שאני לא מתכוונת לחגוג להם אבל לא רציתי לגרום לכעסים ופשוט נשברתי והנה שוב יחס מזלזל ודוחה....
שיתפתי את בעלי והוא בניגוד לשנה שעברה חייג לאימו ואמר לה שמאד נעלבתי. היא השיבה לו שהם תכוונו להרים כוסית בערב שישי... אני עדיין חושבת שיש דרך אחרת מסמס... אשמח לתגובות
ממש מבואסת ומאוכזבת מאד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השינוי יתחיל ממך
דורית כהן16/08/2012עדי היקרה,
ראשית, מזל טוב לך ליום ההולדת!!!
את כותבת שנהוג בצד שלו להתקשר ולאחל מזל טוב בטלפון, ולא להסתפק בסמס.
יש לי השערה: האם יתכן שיש לך נטייה להיעלב ולהיפגע בקלות יחסית? אם זה נכון, אז יתכן שמשפחתו של בעלך נעשתה יותר זהירה סביבך, פחות חופשיים, כי כבר היו "ריקושטים" מן השנה שעברה סביב היום הולדת שלך, והם קצת שומרים מרחק ממך.
כאשר נכנס מישהו שהינו רגיש ופגיע למשפחה חדשה, יורדות "דרגות החופש" של האנשים מסביבו, והם נעשים יותר זהירים.
זו ההשערה שלי.
אם אני צודקת, אז ראוי להתחיל את השינוי - כמו תמיד - לא מן האחרים אלא ממך. ככל שאת תייצרי אווירה חופשית יותר סביבך, תגידי בצורה ישירה וקלילה, בלי לעשות מזה עניין גדול (את כתבת את הביטוי: "הקושי העצום" כלומר בעינייך מה שקרה בשנה שעברה היה איום ונורא), נסי להכניס קצת הומור, ונסי לא לשלוח את בעלך לעשות את השליחויות הללו, כי את מעמידה אותו במצב לא נעים.
ככל שאת תיפגעי פחות ותטפלי בדברים שיקרו בצורה חכמה ובוגרת יותר, עניינית וקלילה, כך הדברים יסתדרו עם הזמן.
אל תצפי שאנשים אחרים ישתנו.
יש פתגם מאוד חכם בנושא זה: "הייה אתה השינוי שאתה רוצה לראות באחרים".
כלומר, כאשר אתה רוצה שאחרים ישתנו - גש קודם אל עצמך ותדרוש את ההתנהגות הזאת מעצמך.
אני מניחה שהיית רוצה שיהיו לך יחסים חמים ונוחים עם בני משפחתו. היי כך אליהם, וחמימה ונעימה, ואז הם יקלטו אותך בשמחה לחיק המשפחה שלהם, ובבוא הזמן גם יחגגו לך בשמחה ימי הולדת, כמו שאת אוהבת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

