בעיה קצת משונה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה קצת משונה
    אלמוג
    16/08/2012

    אני בת 23 וחבר שלי בן 25 אנחנו ביחד בערך 5 חודשים. אהבה גדולה. עליות ומורדות כמו כל זוג. לא משהו מיוחד. קשר טוב ומלא אהבה ברובו.

    עכשיו הבעיה....

    הוא כל חייו חי עם חיות בבית ואני לא. אולי היה לי אוגר וכמה תוכים אבל חוץ מזה אמא שלי מעולם לא היתה איזו חובבת חיות מושבעת ומה לעשות .. גנים זה גנים ויצא שגם אני לא חובבת חיות מושבעת. אין לי בעיה איתן אבל לגדל אחת בבית לא הייתי רוצה.

    חבר שלי אתמול אמר לי שזה מאוד מפריע לו העניין שאני לא אוהבת חיות כל כך. ושכשהוא יעבור לגור עם מישהי הוא מן הסתם ירצה שיהיו לו חיות בבית.

    יכול להיות שאם יהיה לי כלב משלי או חתול או משהו אז אני אלמד לאהוב אותם ולא אבין איך חייתי בלי חיות עד עכשיו. אבל אני לא יכולה להבטיח דבר כזה.

    מה אני עושה? האם לקשר אין סיכוי? האהבה מאוד גדולה בסה"כ. אבל סורי, חיות אני לא כל כך יודעת אם אצליח לחיות איתן בשלום וזה נורא מפריע לבן זוגי.... בעיה משונה. כבר אמרתי..

    הצעות? :( אני ממש לא רוצה לוותר עליו ובטח לא בגלל זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה קצת משונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמוך, בלי ללטף אותם...

    עדי בדיחי
    16/08/2012

    שלום לך עיינה,

    קודם כל מזל טוב על זוגיות טובה ובריאה.

    לפי הבנתי אינכם גרים יחד. כל עוד זה המצב- האהבה שלו לחיות לא ממש "נוגעת" קרוב אלייך. בכל זוג יש את הדברים המשותפים ואת הדברים המשותפים פחות. ידוע שאנשים שמאוד נקשרים לחיות הם גם אנשים של אהבה, מגע, נתינה וחום. לא פעם הם גם אוהבים ילדים. אלו תכונות מאוד חשובות שתוכלי להסתכל עליהן גם- למעשה, מה זה אומר עליו - שהחיות האלו כ"כ חשובות לו?

    יש זוגות רבים שבן הזוג נניח אוהב חיות וגר עם כלב או חתולים או ארנבות או לכי תדעי.. והאשה דווקא לא בעד. החוכמה היא לנסות לעשות את מה שאת עושה- לנסות לכבד את המקום שלו, גם אם את לא ממש מאוהבת בהן כמוהו. נסי להסביר לו שזה באמת עינין של חיבור ואופי, אך את תעשי את המקסימום. בד בבד את מכבדת את האהבה שלו, תוכלי לעזור לו נניח לקנות להם אוכל, לתת להם סביבה טובה וללכת איתו לחנות חיות כשהוא צריך. במילים אחרות אני בעצם אומרת- שהאהבה שלך לחיות לא חייבת לבוא לידי ביטוי דווקא בללטף, לגעת, להאכיל ולנקות. היא דווקא יכולה לבוא בצורה של תמיכה אחרת כמו להצטרף אליו לסידורים, לקנות אוכל וכו'.

    ה"בעיה" העיקרית יותר תגיע אם וכאשר תגורו יחד. אני לא יודעת איך תגיבי ללכלוך של החיות או לריח מסוים או לרעשים מסוימים. אבל ניתן לפתור את הדברים אלו. כי אם האהבה חזקה, הזוגיות טובה, את לבטח תלמדי לאהוב עם הזמן גם את מה שבן זוגך אוהב, או לפחות למצוא עצמך יותר "בחיבור". אני מאמינה שעד שתגורו ביחד תוכלו לעבוד גם על המקום הזה. אם יש דברים שמאוד מאוד קשים לך בחיות (נניח לכלוך) את יכולה לשתף אותו ולקבוע יחד שהמקום תמיד יהיה נקי כך שגם הוא יכול לכבד את רצונך.

    החשוב הוא לשדר לו את המסר הבא- אנחנו שונים, עם זאת, מכבדים את האהבות והתחביבים אחד של השני. נעשה את המיטב כדי לקבל ולאהוב על אף השינויים. נתמוך אחד בשני כי זה עושה אותו/ה מאושר/ת. אני אשמח אם תספרי לי מה דעתך על הפיתרון וכמובן לעדכן בהמשך :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    ה
    23/08/2012

    פתרון מצויין והמשך כשיהיה רלוונטי יותר תודההה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו