מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הצעהאורי18/08/2012
שלום.
לאשתי אחות צעירה ממנה נשואה עם ילדים .
אשתי מנסה בכל מיני דרכים לצרף כמה שיותר את אחותה אלינו ע"י הזמנתם לארוחות וצירופם לבילויים משותפים..
לצערי לא נוצרה כימיה תקשורתית בין אחותה אלי וזה גורם למריבות וסכסוכים ביננו כזוכ (אני ואשתי) וגורם לנזק במערכת היחסים ביננו כבעל ואשה .
אחותה נצלנית , סנובית וקמצנית ואינני מוכן עקב כך לצאת ולבלות איתה וכן אני מבקש מאשתי להמעיט להזמין אותה אלינו .
לא מנעתי בעבר ולא אמנע בעתיד מאשתי להיות עם אחותתה בקשר אך לי לא טוב בחברת אחותה .
למרות בקשתי והמתח שגורמת אחותה ליחסים שלנו כזוג אשתי מפעילה לחצים ועושה הכול בכל מיני דרכים להכניס את אחותה למערכת היחסים שלנו מה שגורם לי חוסר נעימות בחברתה ומריבות עם אשתי .
איך אני מתמודד עם סיפור כזה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להגיע לחופש בחירה
דורית כהן20/08/2012אורי יקר, כעיקרון אני מסכימה איתך, שאישתך לא יכולה לכפות עליך את חברתה של אחותה. כמו שאתה לא יכול לאסור עליה להתראות איתה, היא לא יכולה לחייב אותך לבלות עם אחותה.
לכן הפתרון הוא הפרדת כוחות. אישתך צריכה לבחור מידי פעם עם מי היא רוצה לבלות את זמנה - איתך או עם אחותה.
ברור שבידי פעם רצוי שתסכים להתראות איתה, הרי אינך מתכוון להחרים אותה לגמרי.
מה שכתבת - שאישתך מפעילה לחצים ועושה הכל בכל מיני דרכים להכניס את אחותה למערכת היחסים שלכם - זה ממש לא בריא.שימוש בלחצים ובמניפולציות יוצר המון התנגדות אצלך וזה טבעי שכך יהיה. אישתך צריכה להבין שפעולות כאלו רק יגדילו את ה"אנטי" שאתה צובר כנגד אחותה.
לדעתי עליך לשוחח על כך עם אישתך - לא תוך כדי ריב! להזמין אותה לשוחח על הנושא, ואם אינכם מצליחים להגיע להסכמה על חופש בחירה שלך האם להצטרף לפעילויות עם האחות או לא - אולי שווה לפנות לייעוץ זוגי נקודתי בנושא זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

