מה עם הלב שלי??

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עם הלב שלי??
    ארית
    19/08/2012

    שלום..ליבי ריק...
    נשואה9 שנים +2,עובדת מעט,אין עיניין בחיים...
    לבעלי עבודה מספקת...אבל מה איתי??ריק לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עם הלב שלי??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא הוסיפי פרטים

    דורית כהן
    20/08/2012

    ארית היקרה, אנא הרחיבי קצת - האם מדובר רק במציאת עניין בעבודה או שקשה לך גם בזוגיות וחסרה שם אהבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ארית
    20/08/2012

    זהו מכלול של דברים...קשה לשבת בבית עם הילדים,כי לא משתלם לעבוד בחוץ...
    וגם שלא מעריכים זאת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי את אחראית להגשים את עצמך

    דורית כהן
    20/08/2012

    ארית היקרה, כמובן שנדרשים עוד פרטים, אבל תחושת הבטן שלי היא שאת מתוסכלת בעיקר מעצמך, ומרגישה תקועה במצב יומיומי שאינו תורם להתפתחות המקצועית שלך - ואינך מוצאת אושר וסיפוק מהיותך בעיקר אמא ועקרת בית.
    כלומר עלייך להתרכז בחיפוש אחר עבודה וקריירה שבה תרגישי עניין ותוכלי להתפתח ולהגשים את עצמך.
    חשוב מאוד: קחי אחריות עלעצמך. אל תחפשי מישהו אחר שאותו אפשר להאשים. אם אינך נלחמת בתוך הזוגיות שלך על מקומך ועל זכותך להגשים את עצמך - זו אחריות שלך.
    הרבה בעלים נוח להם שהאישה לוקחת על עצמה את ניהול הבית וחינוך הילדים וזזה אחורה ומפנה את הבמה לבן הזוג שלה מבחינת ההתקדמות בקריירה שלו.
    אבל אם אינך שלמה עם מה שקורה - עלייך להילחם על כך, ובסופו של דבר זה יהיה לטובת כולם במשפחתך.
    אני מאמינה שאם תתרכזי בכיוון הזה, ותתמידי לחפש, תמצאי עבודה הולמת יותר, כך שתוכלי להסתכל לעצמך בעיניים במראה ולהרגיש יותרשלמה עם מה שאת עושה.
    כאשר את תרגישי טוב יותר עם מה שאת עושה - זה יחלחל גם אל בן זוגך, וכל משפחתך תרוויח מן העובדה שלך יהיה יותר טוב.
    אל תתעכבי עם השינוי הזה, להיות מדוכאת וממורמרת כמו שאת כיום זה מקרין על כל המשפחה וגורם לנזקים אצלם, פוגע כמובן בזוגיות, ובשנים האחרונות התברר במחקרי מוח שונים שזה משפיע ישירות על מבנה המוח ועל הכימייה של המוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו