מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה עושים..אלמוג27/08/2012
יש ליחבר כבר חצי שנהץ אני בת 24 והוא בן 26.
חבר שלי רוצה לעבור לגור עם חבר שלו. שמעשן כל היום סמים וכל היום יוצא למסיבות ומביא בנות הביתה. (החבר הזה כבר גר בדירה עם שותפים בת.א וחבר שלי רוצה להצטרף אליו).
אני חושבת שזה לא רעיון טוב כי אם כבר יש לך כסף לעבור לגור איפשהו אז לגור עם חברה זה משו שאמורים לחשוב עליו ולא לגור עם חבר. לא?....
אני יודעת שאם יעבור לשם יעשן כל היום וישתה וזה ינוון אותו. הוא רוצה לעבור כי הוא מרגיש "תקוע" בבית. לא מצליח להתקדם. מצד שני אם הוא יעבור לשם זה יהיה רק כיף סמים וכו'. מילא הבנות שכל הזמן יעברו שם בבית. לי זה לא מתאים. ואני גם רוצה את הפרטיות שלי איתו ולא שחבר שלו יהיה נוכח בסלון כל הזמן. הוא נורא מושפע מהחבר הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
א27/08/2012את צודקת!!!!זו יהיה טעות קשה לעבור לגור עם החבר!!ואני בעלת ניסיון בזה!!!
את צריכה לשאול אותו:מה יותר חשוב לו-את או חבר!!!!
מקסימום-יהיה לך חבר אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהה א'
אלמוג27/08/2012הסבר בבקשה?..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
א27/08/2012דוגמא-את רוצה לשירותים-חבר שלו שם,את רוצה להתקלח-חבר שלו מתקלח...וכמובן שאין הרבה פרטיות זה כן.וגם יכול לבוא באמצע הלילה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הוא האיש הנכון עבורך?
מוניקה הרשקוביץ27/08/2012אלמוג יקרה,
מבינה אותך לחלוטין. ההשפעות של החבר הזה על בן-זוגך, כמו גם האווירה בבית הזה (שנשמע כמעין מאורת סמים...) עלולות להיות פחות מוצלחות, בלשון המעטה...גם כך ציינת כי הבחור מושפע מהחבר הזה. מגורים משותפים עלולים להחמיר את המצב.
דברי איתו, שתפי אותו בתחושותייך ובמחשבותייך. הסבירי לו שאת חוששת לו ולעתידו. אמרי לו שאת אוהבת אותו ולא היית רוצה לראות אותו משליך את חייו לטובת מה שאולי נראה בעיניו כעת כמו התגשמות החלומות...
לגבי המגורים המשותפים איתך, אולי זה נראה לו מוקדם, בשלב הזה של הקשר שלכם, אולי הוא אינו חש מספיק בשל לכך.
באופן כללי ייתכן כי בשלב הזה בחייו הוא חש צורך בחופש מוחלט. אולי בגלל שהוא מרגיש "תקוע" כפי שכתבת, אולי בגלל שהוא מרגיש מעט חנוק בבית הוריו (לא ציינת, האם הוא גר עם הוריו?), בכל אופן בבית החבר הזה מתקיימת אווירה של חופש מוחלט ואולי נראה לו שזה עשוי לספק את צרכיו ורצונותיו הנוכחיים. שם הוא לא יצטרך לתת דין וחשבון לאיש, שם הוא יוכל לעשות ככל העולה על רוחו ושם אין אחריות על כלום ואין מחויבות לכלום.
עם כל הרצון להבין לליבו הוא כבר ילד גדול ובגיל כזה (וגם בגיל מאוחר יותר) יש לקחת אחריות, לפחות על חיינו. לאור זאת ולאור העובדה שאחד מחבריו הקרובים מנהל את חייו כפי שציינת, אולי יש מקום לשקול את המשך הקשר שלכם, האם הוא האיש הנכון עבורך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

