זלזול כלפי המשפחה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זלזול כלפי המשפחה
    יהל
    27/08/2012

    שלום,

    לפני 5 חודשים ילדתי את בני הבכור מאז הלידה בעלי השתנה ביחס שלו כלפי המשפחה שלי וכלפיי.
    הוא מתנהג בצורה גועלית להורים שלי ולאחותי .
    הוא מתחצף,מזלזל ומתבטא בצורה איומה בכל מפגש משפחתי.
    בכל פעם שנפגשים עם משפחתי הוא פוגע באנשים ומגיע למצב שאנשים כבר לא אוהבים אותו ואני כל פעם מתנצלת על ההתנהגות שלו.
    בכל סיטואציה כזאת ההורים שלי מוותרים לו כדי לא לפגוע בי.
    אני חושבת שההתנהגות שלו נובעת מזה שההורים שלו כל הזמן עוזרים ותומכים בנו (אנחנו גרים ליד הוריו) ואילו הורי נמצאים במצב כלכלי קשה מאוד שלא מאפשר לעזור לנו באופן שוטף.
    חשוב לציין שאני לעולם לא פגעתי בהוריו , להיפך מכבדת אותם כאילו היו ההורים שלי.
    אני מיואשת!!! האם יש פיתרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זלזול כלפי המשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרכי נועם, אהבה ונחישות

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    יהל יקרה,

    ראשית, מזל-טוב!
    מאחלת לך שתיהני מכל רגע של אמהות.

    בנוגע לבעלך, האם ניסית לשוחח עימו על הנושא? האם הוא מודע למצבם הכלכלי של הורייך?
    גם אם הוא חושב שזה לא הוגן או לא בסדר שלפחות לעת עתה רק הוריו תומכים כלכלית התנהלות מעין זו אינה ראויה ואינה מכבדת ו/או מכובדת כלל. עלייך להבהיר לו כי אינך מוכנה לקבל התנהלות שכזו כלפיי משפחתך. עליו להבין כי הוא חצה את כל הקווים האדומים וכי כאשר הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג הוא מבייש את עצמו וגם אותך.

    הרבה מאוד אבות צעירים חשים, בתחילת האבהות, מוזנחים היות ותשומת הלב של האם נמצאת ב"מקום" אחר, ממוקדת ברך הנולד, גם על "חשבונם". אולי בעלך גם חש כך והוא "מוציא" את תסכולו על משפחתך. גם על הנושא הזה כדאי שתדברו. אולי הוא צריך לשמוע שאת אוהבת אותו באותה מידה גם אם אינך פנויה וזמינה אליו כבעבר, זמנית כמובן.
    אני מאמינה כי כאשר רוצים להשיג דבר מה רצוי "לבוא בטוב". לדבר בנועם, להסביר, להראות אהבה. כולנו עושים יותר כאשר אנו חשים נאהבים ולעומת זאת עושים פחות כאשר אנו חשים כי האחרים אינם שבעי רצון ממעשינו. נסי לשוחח עם בעלך בנועם, אמרי לו את הדברים באופן נחרץ וברור ויחד עם זאת באופן כזה שהוא מאוד ירצה להמשיך ו"לקבל" ממך יחס נעים ואוהב. גרמי לו לעשות למענך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו