מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זלזול כלפי המשפחהיהל27/08/2012
שלום,
לפני 5 חודשים ילדתי את בני הבכור מאז הלידה בעלי השתנה ביחס שלו כלפי המשפחה שלי וכלפיי.
הוא מתנהג בצורה גועלית להורים שלי ולאחותי .
הוא מתחצף,מזלזל ומתבטא בצורה איומה בכל מפגש משפחתי.
בכל פעם שנפגשים עם משפחתי הוא פוגע באנשים ומגיע למצב שאנשים כבר לא אוהבים אותו ואני כל פעם מתנצלת על ההתנהגות שלו.
בכל סיטואציה כזאת ההורים שלי מוותרים לו כדי לא לפגוע בי.
אני חושבת שההתנהגות שלו נובעת מזה שההורים שלו כל הזמן עוזרים ותומכים בנו (אנחנו גרים ליד הוריו) ואילו הורי נמצאים במצב כלכלי קשה מאוד שלא מאפשר לעזור לנו באופן שוטף.
חשוב לציין שאני לעולם לא פגעתי בהוריו , להיפך מכבדת אותם כאילו היו ההורים שלי.
אני מיואשת!!! האם יש פיתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרכי נועם, אהבה ונחישות
מוניקה הרשקוביץ27/08/2012יהל יקרה,
ראשית, מזל-טוב!
מאחלת לך שתיהני מכל רגע של אמהות.
בנוגע לבעלך, האם ניסית לשוחח עימו על הנושא? האם הוא מודע למצבם הכלכלי של הורייך?
גם אם הוא חושב שזה לא הוגן או לא בסדר שלפחות לעת עתה רק הוריו תומכים כלכלית התנהלות מעין זו אינה ראויה ואינה מכבדת ו/או מכובדת כלל. עלייך להבהיר לו כי אינך מוכנה לקבל התנהלות שכזו כלפיי משפחתך. עליו להבין כי הוא חצה את כל הקווים האדומים וכי כאשר הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג הוא מבייש את עצמו וגם אותך.
הרבה מאוד אבות צעירים חשים, בתחילת האבהות, מוזנחים היות ותשומת הלב של האם נמצאת ב"מקום" אחר, ממוקדת ברך הנולד, גם על "חשבונם". אולי בעלך גם חש כך והוא "מוציא" את תסכולו על משפחתך. גם על הנושא הזה כדאי שתדברו. אולי הוא צריך לשמוע שאת אוהבת אותו באותה מידה גם אם אינך פנויה וזמינה אליו כבעבר, זמנית כמובן.
אני מאמינה כי כאשר רוצים להשיג דבר מה רצוי "לבוא בטוב". לדבר בנועם, להסביר, להראות אהבה. כולנו עושים יותר כאשר אנו חשים נאהבים ולעומת זאת עושים פחות כאשר אנו חשים כי האחרים אינם שבעי רצון ממעשינו. נסי לשוחח עם בעלך בנועם, אמרי לו את הדברים באופן נחרץ וברור ויחד עם זאת באופן כזה שהוא מאוד ירצה להמשיך ו"לקבל" ממך יחס נעים ואוהב. גרמי לו לעשות למענך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

