עדי!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עדי!
    eden
    04/09/2012

    האמת שאין יותר מידי מה לחדש... מעגל רונית אורי ואני בעיצומו – אני לא באמת יודעת מה איתם, אבל אני יודעת מה איתנו. אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מידי... כי מה זה בעצם משנה? ומה שצריך להיות יהיה לא משנה אין זה מתחיל.
    אורי, אשר ודורון בהחלט ממלאים לי את החיים, את החללים, ואת כל מה שצריך. אבל אני שמחה שכאשר פגשתי את ההוא דרך הפייסבוק כן רציתי והתעניינתי – והנה עדכון – אפילו התאכזבתי כשהוא לא התקשר... באמת שרציתי לפגוש אותו ולראות לאן זה יתפתח. אבל לא נראה לי שאחרי שהשארתי לו את המספר יש לי מה לעלות מולו (מה גם שעברו כבר 3 שבועות בערך מאז).
    אז אני משתדלת ליהנות, למצות את מה שיש – כי כמו שיש הרבה דברים זמניים בחיים – יכול להיות שהחלק הזה בחיים שלי הוא זמני בהחלט. ואני שלמה עם מה שאני עושה, ולא מתביישת בזה – ונראה לי שזה חשוב יותר מכל.
    ובקיצור – כיף לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מה שחשוב - שטוב לך

    עדי בדיחי
    04/09/2012

    הי עדן,

    אני ממש שמחה לקרוא שאת שלמה עם מי שאת ועם איך שחייך מתנהלים. למעשה, ה"כותרות" לא משנות, מה שמשנה הוא התוכן, ואם יש שלמות עצמית ולפחות חתירה לשם, הרי שהשגנו הרבה.

    אכן את צודקת- מה שקורה צריך לקרות, החיים מכוונים אותנו ככה, כדי שנלמד עוד, מכל פינה שדרכת בה. אם כיום, לפי המצב הנתון- טוב לך, בטוח שלקחת ואימצת מהטוב הזה - לעצמך. אם לא, ולפעמים היית במקומות כאלה, ידעת לחפש את הדרך בה תרגישי טוב יותר.

    לגבי הבחור מהפייסבוק- את צודקת בהחלט. גם היכרויות שלא מתממשות בסופו של דבר- עדיין הן חלק מסוים מאותו מה שנאמץ לעצמנו, ומה שלא. אני בטוחה שגם ההיכרות ההיא, למרות שלא התממשה לחלוטין- הביאה אותך לאיזה "משהו".

    בהזדמנות זו אני מאחלת לך שנה טובה מלאה בדברים שלגמרי כיף לך בהם ועושים אותך שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחולים

    eden
    04/09/2012

    אני באמת לא יודעת אם יצא לי לכתוב לך לפני החג (אם כי תמיד שאני חושבת שאין לי מה לעדכן, פתאום קורה משהו...).
    שתהיה לך שנה טובה ומתקוה מדבש - לך ולכל בני משפחתך.
    תודה רבה על הכל - העצות, ההקשבה, העידוד, המחמאות ומה לא :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו