חברה אוהבת אבל מבולבלת.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חברה אוהבת אבל מבולבלת.
    אלון
    05/09/2012

    שלום רב, אני וחברה שלי כבר פרודים שבועיים אחרי 3 שנים ביחד.
    היא נפרדה בטענה שהיא צעירה בת 21 ולא רוצה להיות מחויבת למרות האהבה שלה אלי. היא תמיד קיבלה הכל בחיים והיא מרגישה שהיא צריכה "כאפה" כדי לדעת להעריך.
    מה גם היא בלחץ מכיוון שהקשר הלך בצורה מדהימה.
    אני מבולבל ולא יודע מה לעשות, יש טעם לדבר להגיון שלה? יש טעם לנסות יש טעם למשהו? ידוע שהיא אוהבת אבל היא סוג של מכריחה את עצמה לעבור שלב מסויים כדי לעצב את עצמה. אני מבין שהיא עדין ילדה וכו' וגם אני לא כזה גדול כולה שנתיים מעליה. אבל הזוגיות שלנו הייתה מדהימה. מצד אומרים לי שאם היא צריכה לקבל כאפה מהבחוץ כדי לראות מה היא הפסידה אבל אני מרגיש שאני יאבד אותה, יש לציין שאני מרגיש אליה משהו לא מוסבר, אני כל כך מאוהב בה ואני מרגיש מבולבל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה אוהבת אבל מבולבלת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה שזקוקה למרחב

    מוניקה הרשקוביץ
    06/09/2012

    אלון יקר,

    אם היא לקחה החלטה לקחת פסק זמן, כי היא צריכה לבחון דברים עם עצמה, נראה לי שנכון יהיה לאפשר לה זמן למרות שלך לא פשוט עם פסק הזמן הזה. היא זקוקה כעת למרחב. אם תדע לכבד את הצורך הזה היא תעריך זאת, לעומת זאת אם תצמצם את המרחב הזה על-ידי ניסיונות שלך ליצור עימה קשר, בצורה כזו או אחרת, אתה עלול "לירות לעצמך ברגל", לפחות, אם לא "בראש".
    ציינת כי הזוגיות שלכם הייתה מדהימה וכי יש לכם רגשות עזים זה כלפי זו. זוגיות מדהימה ואהבה הדדית גדולה אינם דברים של מה בכך. למרות גילה הצעיר היא בוודאי מודעת לכך, מעריכה ומוקירה את מה שהיה לכם (ועוד יהיה) אולם לעת עתה היא זקוקה לזמן שלה עם עצמה ועם מחשבותיה. אני מאמינה שאם תאפשר לה כעת זמן עם עצמה ומרחב תזכה בה חזרה. לעומת זאת אם לא תאפשר לה להגיע למוכנות הנפשית ולתובנות אותן היא מחפשת אתה עלול לאבד אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה מבולבלת.

    אלון
    06/09/2012

    אני יודע שאני חייב לתת לה זמן אבל אני יצא טיפה רע, מה איתי? אני אמנם זה שבמשך 3 שנים הענקתי לה וננתי לה יותר מכל והיא יחסית עמדה במקום, אני מבין שאני בעל יותר ניסיון יותר בגרות והבנה למצב. אבל אני מאמין שצריך לשבת ולדבר ולא להתעלם, יש לה סוג של תחושה שלא משנה מה אני יבוא מתישהו. אני לא רוצה לוותר על זה אהבתי בחיי אמנם שהייתי יותר צעיר וכן אני מחשיב אותה לקשר הראשון הרציני שלי ואני כן רואה בה עתיד. אני פשוט אמור לשחרר וכמו שהקלשיאה אומרת " אם זה זה אז זה היא תחזור" ?
    אני נמצא במלחמה מתמדת של הלב עם השכל. קראתי כמה ספרים בניהם "כוחו של התת מודע" אני מסגל לעצמי מחשבות חיוביות ואמנם אני באמת מרגיש טוב יותר אבל אני באמת מפחד "לפספס את הרכבת"

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות חיוביות ועשייה ממלאת

    מוניקה הרשקוביץ
    06/09/2012

    אלון יקר,

    ברור לי שלא קל לך כלל וכלל. אולם, למרות כל הקושי, עליך להבין כי לא תוכל לעבור במקומה את התהליך הזה שהיא עוברת. היא צריכה להגיע לבשלות ולמוכנות הרגשית הנכונות לה כמו גם, לתובנות שלה לגבי חייה. הדברים הנ"ל דורשים זמן ומרחב ותופסים לא מעט מקום בחיים כאשר הם מתרחשים.
    הנתינה שלך, הרצון שלך והעשייה שלך למענה אינם יכולים לקחת חלק בתהליך הזה, היות וזהו תהליך שהוא שלה בלבד.
    אם היא מיועדת לך ואתה לה היא תגיע לתובנה הזו בעצמה. אין זו קלישאה אלה עובדה. דברים תמיד מתרחשים רק כאשר הם צריכים להתרחש ולחילופין אינם מתרחשים אם אינם צריכים להתרחש...אתה עלול לפספס את הרכבת אם תנסה להאיץ את התהליך.
    מחשבות חיוביות, עשייה ממלאת ובילוי עם אנשים אהובים יכולים לסייע לך ולהקל עליך בתקופה הקרובה. לכן, נסה להתמקד במה שאתה יכול לעשות למענך (ולא למענה או בשבילה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה.

    אלון
    06/09/2012

    אני אשמח לעצתך ואמשיך לקוות והלאמין לטוב ביותר, לשנינו המון תודה. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו