מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- משיכה בין המיניםיהודה11/09/2012
שלום לכולכן, (השאלה מיועדת בעיקר לנשים)
זה אולי ישמע לכן מוזר אבל רציתי לדעת האם בנות נמשכים לבנים באותה מידה שאנחנו נמשכים לבנות. מה הכוונה? לפעמים כשהולכים ברחוב\בעבודה\בלימודים עוברת בחורה נאה, לא צריכה אפילו להיות יפהפיה, אבל בחורים יסתכלו עליה.אולי יעקבו אחריה במבטם, אפילו יחליפו הערות או ישמרו אותם לעצמם אבל זה כן מזיז משהו. לעומת זאת, אני נחשב בחור נאה מאוד (כך נאמר לי..) אבל אני לא שם לב שבנות מראות התעניינות מהסוג הזה בכלל. האם אתן שמות לב לכל גבר נאה פחות או יותר שעובר? ההגיון אומר שלא, הרי לא סתם אתן נחשבות בנות המין היפה. המשיכה אל הגברים אולי נובעת מתכונות פנימיות שלהם.. או שאני טועה..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוגיה חשובה
עדי בדיחי12/09/2012שלום יהודה ובוקר טוב,
ראשית, השאלה מאוד מעניינת ומעלה סוגיה חשובה, שאלה למעשה שקשורה למגדר. לגברים ולנשים יש מנגנון שונה, לגבי משיכה, זוגיות, רומנטיקה, פרקטיות וכן הלאה. ברור לנו שאנחנו שונים גם באיך אנחנו תופסים את העולם. מחקרים וגם סיפורים מהחיים מוכיחים לנו שנשים נמשכות יותר למעמד, כסף, ביטחון כלכלי, לאדם שיוכל להחזיק את המשפחה שהן רוצות להביא, ואילו גברים יותר יתייחסו להופעה חיצונית ולאיזו אשה היא תהיה בתוך הבית. מאוד חותך, מאוד מכליל- אבל יש את הנטיה הזאת. כמובן בתוכנו קיימים הרבה הבדלים וסובייקטיביות בין אנשים- מה שהופך אותנו לאנשים "שונים" זה מזה, גם בתפיסות.
לגבי מה ששאלת, הרי גברים מראש נועדו להיות הזכרים הכובשים, המחזרים, אלה שיוצאים לצוד. זה לגמרי ברמה ה"בהמית" ולא ברמת הרוח, אלא ברמה הגשמית- מה התפקיד של גבר בעולם הזה. כתוצאה מכך, הוא יחליף חוויות עם החבר שלידו על מישהי שעוברת ברחוב, הוא יכול גם לדמיין או להתחיל איתה ממש. אשה, הצד שאמור להיות מחוזר ונכבש, תהיה אולי קשה להשגה ופחות תראה התעניינות. זה עדיין לא אומר שהיא לא נמשכת אליך. לפעמים, תתפלא, אשה דווקא יכולה לחשוב על גבר במובנים מאוד גופניים אך לא להראות התעניינות כלל או אפילו להראות שהיא לא מעוניינת- כדי לבדוק האם אתה תעשה צעד. ברמה הפסיכולוגית, גבר שרואה מישהי כזאת יכול לקחת לו אותה כאתגר- ולנסות לחזר אחריה בכל מקרה. זה קורה הרבה פעמים. במישור המקביל- אם אשה תהיה יותר מדי קלה להשגה, אולי היא כבר לא תהיה כ"כ אטרקטיבית..
לכן אולי המשיכה יכולה להיות אותה משיכה, אבל לא להראות כזאת. בהיבט אחר, יתכן והמשיכה של נשים כפי שהצגתי בהתחלה, קשורה יותר למצב מנטלי וראיה של הגבר במישורים נוספים, במובן של "איך יפהפיה כזאת התחתנה עם כזה מכוער"...
אני כמובן מזמינה את הפונים והפונות האחרים והאחרות לתת את דעתם.. בהחלט סוגיה חשובה.
בהזדמנות זאת שנה טובה מלאה בהצלחות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

