מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני אשמח אם תאמרו לי את דעתכןמלכה17/09/2012
שנה טובה.
יש נושא שמאד מטריד אותי היות ואינני יודעת איך לפעול.
בתי, יצאה תקופה לא קצרה עם בחור נחמד ביותר אשר נקשר מאד לליבנו.
בינתיים,הם הספיקו להפרד אולם הוא עדיין לעיתים מסוימות בקשר איתנו,ואם לומר את האמת, בעיקר בכדי לעזור לנו ולכוון אותנו במספר בעיות.
בתקופה האחרונה,ובעיקר לבקשתה של בתי, הפסקנו אני ובעלי את הקשר עימו כמעט לחלוטין,יש לציין שלמרות שהוא נפרד מבתי,הוא כיבד אותנו והקדיש לנו לא מעט.
אחד מהדברים אשר מציקים לי,היא האם היינו אמורים לאחל לו שנה טובה?
הסיבה שהנושא מציק לי,שאנו חייבים לבחור לא מעט כסף,הוא הלווה לנו בזמן מצוקתינו סכום של כמעט 20 אלף ש"ח, הוא יודע שאנו במצוקה ולא ביקש או הזכיר זאת מעולם,אנו מתכוונים להחזיר לו את הכסף בעוד תקופה קצרה.
האם למרות הנתק,הן שנפרד מבתי,וחרף העובדה שאין בינינו תקשורת, מצריכה אותי לאחל לו חג שמח? האם אני אמורה להרגיש רע בגלל שלא עשיתי זאת?
אשמח לחוות דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילמה בעיקר ערכית מול היחסים עם הבת
עדי בדיחי19/09/2012שלום לך מלכה,
את מעלה איזושהי דילמה ערכית/מוסרית. האם צריך לאחל לאדם, למכר, חג שמח או שנה טובה למרות שהקשר כבר נותק, אך עתיד להתחדש עקב החזרת חוב.
אז קודם כל יש לציין שעדיף כמובן לסיים מולו את ההתחייבויות ולנתק את הקשר, כיוון שמדובר היה בקשר של ביתך איתו, והיא לפי הבנתי כבר לא בקשר איתו היום. נשאלת השאלה איך היא תרגיש אילו היתה יודעת שהקשר, נניח, ממשיך ביניכם. האם זה מספר לה שאתם מעדיפים שיחזרו, או שאתם "לוחצים" ע"י הקשר איתו- לחזרה ביניהם, או שאתם נעשים מעט תלויים בעזרתו, וכד'. כל אלו דברים שיכולים להיחסך ממכם וממנה. חשוב לזכור כי הקשר ומערכת היחסים ביניכם לבין הבת הם חשובים בוודאי , ולכן יש להיות רגישים מולה בנושא זה.
לגבי שאלתך, אני מניחה שאם הנושא כ"כ מפריע לך, יש לכך סיבה. העובדה כי הקשר נותק יכולה להסביר לכל ה"נפשות הפועלות" למה בעצם לא התקשרת לאחל לו שנה טובה. אני מעריכה כי הסיבה הראשונית היא הקשר עם ביתך וחשש לפגוע בו.
כאשר תחזירו את הסכום לבחור, תוכלי גם להסביר מדוע לא התקשרת וכי את מכבדת את בקשתה של ביתך, ולמרות זאת מאוד מעריכה אותו על כך העזרה שהעניק לכם בתקופה הלא פשוטה שחוויתם. ז"א, באותו מעמד של החזרת הכסף גם להביע הערכה למאמציו ולאחל לו הצלחה בהמשך.
שיהיה בהצלחה וחגים שמחים,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

