הוא נשוי...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הוא נשוי...
    בת 24
    21/09/2012

    שלום,
    אני בת 24, יכולה להעיד על עצמי כעל בחורה די בוגרת ועמצאית. לפני חודשיים התחלתי לצאת עם מישהו שמבוגר ממני בכמעט 20 שנה, אך צעיר יותר בנפש. הוא פרוד עם 2 ילדים. אחרי חודש שהתראינו מידי פעם (כמה שבועות הוא היה בחופשה אז לא התראינו) הוא אמר לי שיש לו בת זוג. הם ביחד כבר 3 שנים והיא גרה איתו כבר שנה וחצי. זאת אומרת שהוא בוגד בה איתי. הוא אמר שלא רע לו איתה, אבל גם לא ממש טוב ושאני "נותנת לו משהו שאין לו איתה" (לא רק מבחינה מינית) ושטוב לו איתי. בנוסף, הוא לא חושב לעזוב אותה, לפחות לא עכשיו, גם כדי לא לפגוע בילדים שלו (היא לא האמא שלהם, אבל הם רואים אותה הרבה). הוא גם לא שולל שיכול להיות שבעתיד הוא אכן יפרד ממנה.
    אני נהנית איתו, טוב לנו ביחד, ואני גם מתחילה להתאהב. אבל לא יודעת מה לעשות... להמשיך בתקווה שיעזוב אותה, או להפסיק הכל עכשיו..? להמשיך להיות איתו זה אומר להמשיך להינות מידי פעם אך בלי יותר מידי מחויבות וגם לא להיות לבד. לא מפריע לי להיות לבד, אבל זה נחמד כשיש מישהו לצאת איתו ולהעביר איתו כמה שעות רגועות ויפות. אבל לפעמים אני מרגישה רע כי הוא לא שלי... אם אני מפסיקה הכל עכשיו זה אומר שלא אדע לעולם אם אכן הייתי יכולה לקוות שבסוף נהיה ביחד...
    אשמח לקבל עצות, רעיונות והגיגים בנושא... אני מבולבלת..
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוא נשוי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי יותר נכון לומר "תפוס" מאשר

    בת 24
    21/09/2012

    "נשוי"... הוא לא נשוי לבת הזוג הנוכחית שלו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעצור אם את מסוגלת לכך

    דורית כהן
    23/09/2012

    בת 24 יקרה, כל הסימנים כאן זועקים "צרות!!!"

    פער הגילאים, שלבים שונים בחיים, למה לך להסתבך רגשית ולהיקשר למישהו שיש עליו חבילה בעייתית של ילדים מאישה אחרת, ונטייה להיות בוגדני???

    זה שטוב לך איתו עכשו, זה בגלל שאת בשלב ההתאהבות וזה הכי כיף בעולם שיש מישהו כזה בחיים שלך, אבל אם תחשבי לטווח רחוק, את עלולה להסתבך ולהיקשר אליו עמוק יותר ורק אחר כך תיתקלי בבעיות האמיתיות, אותן מניתי כבר קודם.
    הוא אומר את כל הדברים הנכונים, ואני מייד חושבת על המשפטים האלו שכל גבר מנוסה יודע לטפטף אותם לנשים הצעירות...שהוא לא יעזוב אותה עכשו בגלל חשיבותה לילדים שלו, שאת משלימה לו דברים שחסרים בה...הכל מוכר ובאנאלי...את נותנת כאן יד להרפתקה מסוכנת, זה פוגע בבת הזוג שלו ואת חלק מן הפגיעה. לי זה "מריח" כמו רק קצת ריגוש וגיוון עבורו, אבל בגלל שאת כה צעירה - את חושפת את עצמך מבחינה רגשית.

    אני במקומך הייתי עוצרת דווקא עכשו ולא נותנת לכך להתפתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו