מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בגידהקרן22/09/2012
חייבת עיצה.... אתמול בעלי שכח את המייל שלו פתוח ואני התחלתי לבדוק את האימלים שלו מצאתי ששלח 10-20 מיילים לבחורות שונות כולל שליחת תמונה מסתבר שהוא רשום לאתר הכרויות והתכתב עם בחורות
כמובן שרבתי איתו ועד לרגע זה אני לא מדברת איתו הוא מצידו אומר שמדובר בדוד שלו שנכנס למחשב וכתב בשמו אך יחד עם זאת לא הכחיש לגמרי מצד שני הוא טוען שלעולם לא בגד בי פיזית ולא דיבר עם שום בחורה בטלפון (למרות שראיתי באחד המיילים שרשום לאחר שיחתנו הטלפונית שילחי לי תמונה....) בנוסף לכך ראיתי שהוא שולח תמונות פונוגרפיות לאיזה מייל של בחורה שאני לא מכירה בקיצור מבחינתי שיעוף מהבית ומצד יש לנו שני ילדים קטנים והמצב הזה כל כך קשה אני לא יכולה להסתכל עליו הוא פשוט פגע בי בצורה קשה מה לעשות??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לפעול רק מתוך הכעס
דורית כהן23/09/2012קרן היקרה, צר לי על הטלטלה ששניכם עוברים.
אבל, הביאי בחשבון שזו אכן בגידה באמון אבל לא קיום יחסים עם אישה אחרת.
לדעתי זה מעיד על חסר שקיים אצלו - אולי בתחום הרגשי ואולי בתחום המיני ואולי בשניהם.
יחד עם זאת, לפעמים משבר כזה גורם לבני זוג לעצור ולבחון את הצרכים של כל אחד מהם ולשפר את הזוגיות.
הרבה זוגות מתרגלים לכל מיני מצבים של חסר קבוע וחוששים לפתוח על כך שיחה, ומוצאים לעצמם פתרונות כמו שבעלך מצא - לחפש ריגושים באינטרנט, לטפח תקוות...הריגושים האלו מסיחים את הדעת ממה שקורה בבית ומקלים על הבעיות הכרוניות בזוגיות.
כמובן שזה לא פתרון טוב! זה פתרון פחדני, מאחורי הגב. פוגע מאוד. ולא פלא שאת מרגישה המון פגיעה וכעס וחוסר אמון.
זהו מצב שבדרך כלל רצוי להגיע לייעוץ זוגי מקצועי כדי שתסתכלו באומץ על הדברים הטובים בזוגיות שלכם ובדברים שחסרים ושמפריעים. לכל זוג יש דברים כאלו. חלקם מצליח להתמודד טוב עם הבעיות וחלקם זקוק לעזרה מקצועית.
אחרי שהכעס יקטן - התחילי להפעיל את הראש. זה לא מצב שמפרקים בגללו זוגיות, אבל בהחלט דורש בדיקה יסודית של מה מפריע ומה חסר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
קרן23/09/2012תודה על תשובתך אני מקווה שאצליח ליישם את הצעתך
כל הכבוד לכן אתן עושות עבודת קודש קשה להתייעץ במצב כזה עם אמא או עם החברות זה משפיל מידיי, אז שוב תודה לך על ההקשבה והרצון לעזור :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

