שילוב זמנים בזוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שילוב זמנים בזוגיות
    נעם
    23/09/2012

    אני יוצאת כמה חודשים עם חבר חדש ,אנחנו ובעיקר אני בכוונה לדבר על כל דבר שמפריע ושלא יהיו משקעים בהמשך, ובכללי הקשר הוא עם יתרונות שלא היו בקשרים קודמים.

    החבר שלי עובד קשה והרבה ונפגשים בעיקר סופ"שים שישי בערב עד שבת בערב/ לקראת ערב
    וכמעט תמיד יבוא מיוזמתו וגם להפגש פעם באמצע השבוע לכמה שעות

    אומנם אני מנסה במסגרת הפתיחות שאני מנסה לסגל לעצמי בקשר לומר לו אם אני רוצה לראות חבר/ה בשישי או שבת , אבל ההרגשה היא שחברים כל אחד חי גם ככה את חייו אז אני אנהל את חיי איך שנוח לי , ואראה אותם מתי שיתאים לשנינו
    עכשיו השאלה היא לגבי זמן פנוי מעבר, אומנם דוגמא מטופשת מעט אבל עדיין,
    אני אפילו צריכה את ההרגשה שהחבר שלי ירצה להיות איתי ואפילו כמה שיותר

    אני כרגע לפני תחילת לימודים כך שיש לי זמן רב להרבה עיסוקים, אבל למרות זאת החבר הציע שנפגש ביום חופש והציע בתחילה שנפגש בערב לפני, ובסוף אמר שיעבוד עד מאוחר ,זוהי גם הסיבה למה יותר נוח לנו להפגש בשישי בערב ולא בחמישי , ואני מבחנתי זה נוח לי בגלל הסיבה שרציתי שיהיה לי ערב פנוי לסיים ספר, למרות שכיביכול יכולה לקרוא מתי שרק ארצה... ודיברנו על נושא מסויים שכל אחד מאיתנו , מתעניינים בנושאי לימוד שונים יכול ללמוד מהאתר , ולמרות ששישי כל אחד לבד ונשמע שהוא לא רואה חברים בשישי עדיין היה נשמע שאין לו זמן פנוי בשביל לעשות את זה, אמר אם הוא יראה שעה כמה פעמים בשבוע...
    אומנם אני אומרת לעצמי שזה עניינו איך הוא מנהל את הזמן שלו, וזוהי בחירה שלו לעבוד כ"כ הרבה בין היתר, אבל כשאני אחזור ללימודים וגם הזמן שלי יהיה מצומצם וכן חשוב לי לראות חברים ומשפחה
    ובזוגיות שלנו אנחנו ואני שמחה על כך הרבה ביחד ומנסים לשלב פעילויות ביחד ואני מנסה גם עם חבריי , נגיד ללכת לסרט, לבשל יחד לעשות הליכה ללכת לים ...

    איך יש מקום גם לתחביבים האישיים במערכת כן די אינטנסיבית הייתי אומרת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב זמנים בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לכם כבר עקרונות נכונים

    דורית כהן
    24/09/2012

    נעם היקרה, אימצתם בזוגיות החדשה הזאת שלכם את העיקרון שמדברים על כל מה שמפריע וזה מצויין. לא לחשוש מפערים, לא לפחד אם יווצרו ביניכם אי הסכמות, ולמצוא את הדרך להגיע להבנות ולהסכמות - אלו עקרונות מאוד חשובים של זוגיות טובה.

    ברור שלא קיימת התאמה מושלמת, וככל שתכירי אותו טוב יותר תגלי זאת יותר ויותר.
    החוכמה היא באמת, כמו שאת כותבת, שלכל אחד מכם יהיה את ה"ספייס" למלא את הצרכים החשובים לו, ולא ירגיש שהאחר תובע ממנו להקריב את כל הזמן שלו אך ורק לטובת מפגש עם בן/ בת הזוג.

    איכשהו לא נראה לי שיש לי מה לחדש לך. את ידועת את העקרונות ומה שצריך זה פשוט ליישם אותם ברוח טובה, בקלילות, בלי לעשות עניין גדול מכל דבר.

    מכיוון שהוא עכשו עסוק יותר ואת תהיי עסוקה כמוהו בשנת הלימודים - כדאי לנהל על כך שיחה ולברר ציפיות לגבי לוחות זמנים ומפגשים - הקבועים והמזדמנים. כדאי גם לשאול אותו מה הוא מעדיף, האם משהו חסר לו, האם הגישה שלך מלחיצה אותו - זאת כדי שתדעי איפה את עומדת, כי לא כל אחד נוהג בקלות להציף דברים שמפריעים לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו