עזרה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    א
    02/10/2012

    עדי הי,
    נא עיזרי לי כתבתי לך מס פעמים פה על גבר שעבדתי איתו שעבדתי איתו ומאוד אהבתי,אז אני רוצה לספר לך אני בעבודה חדשה ומאז חודש אוגוסט לא יצרתי עימו קשר וגם הוא וזה מוגמר בנינו לצערי כן אני מודה אני עדיין אוהבת אותו אבל מבינה שזה לא יעזור לי אף פעם לא הייתי מקבלת מימנו את הזוגיות שרציתי.
    המשכתי הלאה עם המישפחה שלי הנתי במהלך החודש שמה שהוא נתן לי זו חמימות ואהבה וזה מה שגרם לי וחסר לי.
    ועכשיו לבעיה המרכזית שלי. בעלי.
    אכפת לי מהמשפחה והבעל אבל אני מודה האופי של בעלי גורם לי לא לאהוב אותו אני לא ממש מאושרת איתו.
    הוא אדם טוב עובד ,מישרה מכובדת מלומד הבעיה הכי גדולה שלו הוא אדם חבר אחריות הוא לא מנהיג אני צריכה להחליט ולהפעיל אותו כל היום ואני שונאת את זה זה לא מושך אותי.
    אאנחנו מנהלים חשבונות המפקדים עד היום 11 שנים לא מצליחים להיות יחד בחשבון משותף הוא חסר בכספים תמיד במינוס תמיד הלוואות לא שולט בכספים שהוא מוציא בספורט תמיד צריך לתת לו כספ.
    הבעיה הכי גדולה שלו בשנים האחרונות שהוא מאוד הגרלות של כדורגל ומעתה לעת הוא אוהב להשקיע כספים קטיום ההגרלות חודש יותר חודש פחות ואני מעירה לו על זה והוא משקר לי זה יכול להגיע למצב של צעקות וקללות אתמול הוא נתן לי סטירה זה לא קורה אבל זה קרה לו בשנים האחרונות.
    פשוט נמאס לי מהחיים איתו אני מרגישה שאני מדברת לקיר איתו בעיניני כספים הוא כומר לי זה חשבון שלי את לא תגידי לי מה לעשות ואני אומרת לו שהוא מהמר ושהוא לא יכול להחזיק חשבון לבד ושאני צריכה לפקח כדי למנוע צרות זה לא קורה.
    לפני שנתיים הוא עשה חובות ונשארתי איתו שחתמנו על הלוואות בכדי לסדר את המצב הוא הבטיח לי הכרטיס אשראי יהיה אצלי ותהיה לי גישה בחשבון שלו וכלום לא קיים.
    לא יודעת מה לעשות אני אישה עצבנית הילדים שלי גם גודלים בעצבים ברור שבבית כזה לא יכולה להיות אהבה אני להזמין חושבת על הילדים אז אני נישארת אני מודה אני לא ממש אוהבת אותו בכנות אני עוד אוהבת ומולדת על הגבר האחר אבל ויתרתי עליו בגלל ילדיי וגם בגלל שהוא גם ויתר עליי .
    עצוב לי אני רוצה לעשות משהו אני לא יכולה להישאר עם אדם שכל הזמן ההגרלות ושאני חייבת לשמור עליו.
    מה אני עושה איך אני מצילה את עצמי.
    תודהח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - בהחלט

    עדי בדיחי
    02/10/2012

    שלום א',

    המצב שבו את נמצאת בהחלט זועק "לעזרה". לא סתם רצית לברוח ללב של גבר אחר, כזה שיעריך אותך ותרגישי שותפה אמיתית לו. זה מובן, זה לגמרי ברור למה פעלת כך. ה"בעיה המרכזית" כפי שציינת, שתמיד היתה שם, נעוצה בעיקר בעובדה שאת לא רואה את בעלך כ"בעל", כ"שותף", אלא הכל נפרד מולו- הרגשות שלך, הכסף שלך, האופי שלך. תחומי העינין והדימיון ביניכם כנראה דעכו עם השנים, ואולי זה לא מספיק דובר, או דובר- אך לא מצאתם את הפיתרון המתאים, ועכשיו את מאוד מאוד מתוסכלת, וזה מובן.

    היתה הבטחה מצידו שהאשראי יהיה אצלך או שתהיה לך שליטה על הכסף, וזה לא קרה. אני חושבת באופן כללי שיש לאחד חשבונות בנק, אם כי אני מבינה למה את חוששת לאחד- הרי את תצילי אותו שוב בקרוב.. מצד שני זה לא פותר הרבה. הבעיה העיקרית איתו, לפי הבנתי, היא ההתנהלות הכספית, ולכן- אם נניח באמת היתה לך שליטה על הכסף, אולי היית מרגישה אחרת. אם הוא היה שותף אמיתי לטיפול זוגי- אולי היית מרגישה אחרת?

    אני חושבת שיהיה נכון לשבת איתו, ולשאול אותו האם הוא מוכן להתגייס יחד איתך לטיפול זוגי, כזה שינסה לעשות קצת סדר בבלאגן. אולי טיפול יכול לתת איזושהי תקוה, וגם להבהיר לבעלך שבמצב הזה את פשוט לא מאושרת, לא מסופקת, ולא רואה איך הזוגיות הזאת יכולה להמשיך ככה. הילדים- את צודקת, סובלים, מהייאוש ומהעצבים. הם גדלים על מודל זוגי מסוים, שלא מאוד מלמד אותם מהי שותפות וזוגיות אמיתית. נסי להסביר לו שבעינייך את לא רואה איך אתם מתגברים על המכשול הזה ללא עזרה מתאימה.

    אני חושבת שהמילה "אחריות" צריכה להדהד לך, ולו, כרגע. אחריות על הבית, על הילדים, על המצב הכלכלי, על האהבה, על הזוגיות, ועל כל מה שבניתם יחד. נסי להתחבר למקומות הטובים שלכם, לחברות, לאבא שבו, לאדם שבו, נסי בכל זאת גם לגייס את עצמך לאיזשהו מקום של תקוה. בטיפול, יהיה לך קל יותר להיות במקום הזה. אבל זוהי בחירתך(ם) האם לתת לעצמכם הזדמנות בנוסח הזה.

    לדעתי זה ישתלם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עדי

    א
    04/10/2012

    עדי הי,
    בבקשה עיזרי לי אני רוצה לפתוח תהליך גירושין איך עושים זאת.
    אני גיליתי ששוב הוא השתמש בכספיםנלטובת הגרלות כפי שעשה מלפני שמה וחצי אני לא מסוגלת לחיות איתו יותר מבחינתי זה מעלה באמון.
    לא מוכנה לזה יותר .
    הוא מסרב להראות לי את הכרטיס אשראי לדעתי הוא ביזבס משהו בסביבות 5000 אלף שח לא יכולה יותר הוא חולה וזה לא נפתר.
    אין.לי כבר כח הוא גם לא בא ואמר סליחה אני יתן לך לנהל את כל החשבון.
    אני לא מוכנה לסיכונים האלו יותר.
    אני יודעת שיהיה לי קשה כלכלית והוא גם תמיד רגיל ומתחשבים בו .
    לא יכולה יותר ...רומה יעוץ עיזרי לי למי לפנות נעמת ויצו אין לי הרבה כסף.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עדי - תגובה

    עדי בדיחי
    04/10/2012

    הי א',

    אני מצטערת מאוד לשמוע מה שעובר עלייך, אני בטוחה שלא קל לך ואני מקוה שתוכלי למצוא את הדרך המתאימה לך ביותר להתמודד עם זה. נשמע שאכן אין לו מקום של שליטה בנושא הכספים, מאוד יתכן וזה עונה על הגדרה של התמכרות ממש.

    אני מפנה אותך לפורום שאולי יוכל לתת לך יותר מענה למה שאת מבקשת -

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבלת החלטה מושכלת ושקולה

    עדי בדיחי
    04/10/2012

    הי א',

    אני מצטערת מאוד לשמוע מה שעובר עלייך, אני בטוחה שלא קל לך ואני מקוה שתוכלי למצוא את הדרך המתאימה לך ביותר להתמודד עם זה. נשמע שאכן אין לו מקום של שליטה בנושא הכספים, מאוד יתכן וזה עונה על הגדרה של התמכרות ממש.

    אני מפנה אותך לפורום שאולי יוכל לתת לך יותר מענה למה שאת מבקשת - לכן, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_פרידות_גירושין_בגידות' id=link]פרידות, גירושין, בגידות[/a].

    עם זאת, חשוב לא לנקוט מתוך אימפולסיביות. פני לעזרה כשאת רגועה ושקולה בהחלטתך. זה מאוד מאוד חשוב. ואם את עדיין נסערת- אל תקבלי החלטה. זה תמיד יכול לחכות עוד קצת.

    אני תקוה שתמצאי את הדרך הנכונה, בהצלחה רבה ורק טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו