קשר שלא ניתן להרפוות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר שלא ניתן להרפוות
    גילה
    03/10/2012

    תמיד שמעתי שאפשר לדעת אם הגבר שלך היה מסור לך דרך הקשר עם ההורים שלו כמובן היה המון דברים לממש התרידו איך הצלחתי למתוח את הקו בינהם ולהסביר לבעלי שהיה בזמנו חבר שלי והוא באמת עבד והצלחנו להנות ולאהוב את הקשר ביננו
    והנה אנחנו נישואים ונראה שאמא שלו לא מרפה כל דבר היא רוצה להתייעץ איתו היא רוצה לדעת מה אנחנו עושים בכל שעות היום כולל מה קנינו אם יצאנו לקניון ואם אני מצאתי משהו מיוחד וכמה עלה?הסברתי לבעלי שזה מאוד מפריע לי נראה שהוא מבין איך לא מייסם ועוזר לי לפתור את הבעיה אני מבינה שזאת אמא שלו אבל היא נכנסת לי לורידים ולא נותנת לי לעשות את הבחירות שלי ובכלל אין לי פרטיות
    אני נשואה 8 שנים והמצב רק מדרדר וזה גורם לרייבים בינינו יש לנו 2 ילדים מתוקים שתמיד היא משתמשת בהם כדי להתנחל אצלנו היא קונה להם מתנות זולות ומופיעה בלי להתקשר
    לבעלי זה לא מפריע וכמובן לי זה לא נראה נימאס לי לריב על זה אני לא יודעת מה לעשות היא ממש מייאשת אותי ואני עייפה ואין לי כוחות לזה יותר
    איך אפשר לפתור את העניין איתה?בעלי לא משתף פעולה ממש אדיש
    תודה מראש נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר שלא ניתן להרפוות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למנף את הקשר לטובתך

    מוניקה הרשקוביץ
    03/10/2012

    נטלי יקרה,

    ציינת כי שיתפת את בעלך בתחושותייך וכי נראה שהוא מבין על מה את מדברת. יחד עם זאת, הוא לא נוקט פעולות על-מנת לסייע בידייך להביא לשינוי המצב. ייתכן כי הוא אינו עושה דבר היות וכך הוא גדל בבית הוריו ולכן נראה לו שכך הדברים צריכים להתנהל. אם אני מבינה נכון את הנאמר בפנייתך, בעלך מסור להוריו והקשר שלו עמם קרוב ויציב וכך היה לאורך השנים, (סביר להניח שגם) לפני שהכרתם, בתקופה בה הייתם חברים, לאחר נישואיכם ואף לאחר שהקמתם יחד משפחה משלכם.
    נראה שהקשר הקרוב והתדיר בין בעלך לבין הוריו הינו סוג של "נדוניה". היות וזו עובדה המלווה אתכם במשך השנים תוכלי לנסות ולמנף את ה"נדוניה" הזו לטובתך.

    כתבת בפנייתך כי בעבר, כאשר הייתם חברים הצלחת למתוח את הקו ביניהם, כדברייך. כלומר לקחת "פיקוד" על המציאות ועצבת אותה על-פי רצונך. (מה עשית אז? כיצד הבאת לכך שהדברים התנהלו, פחות או יותר, על-פי רצונך?) היות שכבר עשית זאת בעבר אני משוכנעת שתוכלי לעשות זאת שוב והפעם אף "לעשות שימוש" בביקורים של חמותך לטובתך.
    כפי שבעבר "עשית זאת" בעצמך כאשר החלטת "לתפוס שליטה" ו"לסדר" את הדברים לפי ראות עינייך עשי זאת כעת. צרי תקשורת פתוחה עם חמתך, תקשורת כזו שחמתך תפנה אלייך את כל שאלותיה. כך את תוכלי לבחור במה את רוצה לשתף אותה ועד כמה. אולי אף תוכלי ליזום שיתוף במידע, ושוב על פי רצונך ותחת שליטתך, כך שהיא תחוש שהיא כבר יודעת הכל ולא תשאל.
    בנוסף, במסגרת הקשר הפתוח ביניכם תוכלי להרים לה טלפון ולשאול אותה מתי היא מתכוונת להגיע אליכם ולנתב זאת לעתות בהן תוכלי להיעזר בה לצורכי שמרטפות. כך שאם יש לך סידורים ואת צריכה לצאת מהבית, או אף לעשות דברים בתוך הבית, היא תוכל להיות עם הילדים, לדאוג ולטפל בהם.
    כך, לא רק שהקשר המשפחתי שלכם יתחזק, תחת פיקוחך ולפי ראות עינייך, אלא שהקשר הזה גם "ישרת" אותך. בנוסף, כל בני-המשפחה, לרבות בעלך וחמתך יחושו בנוח. התקשורת תהייה טובה יותר וכתוצאה מכך גם התחושה הכללית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ענקית

    גילה
    04/10/2012

    אני מאוד מרוצה מהתשובה שאני הולכת לעבוד על עצמי ולקחת פיקוד נראה שבמשך השנים כבר לא רציתי להלחם בזה
    הגיע הזמן שאני אנצל את זה לטובתי כמו שכתבת תודה רבה רבה
    נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו