מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מבולבלת בקשריונית06/10/2012
אני בחורה דתיה ויש לי חבר במשך 3 חודשים. בהתחלה לא ממש אהבתי את המראה החיצוני שלו אבל עם הזמן זה הפריע לי פחות ופחות כי הכרתי את האישיות המקסימה שלו
כרגע יש רגעים שאני נמשכת אליו ורוצה לחבק ולנשק אותו ולפעמים אני מסתכלת עליו ואני לא רוצה ורואה שוב את הדברים שלא מצאו חן בעיני. רציתי לציין שאנחנו לא מקיימים יחסי מין וחוץ מלהתחבק ולהתנשק אנחנו לא עושים משהו מעבר.
חבל לי לפספס אותו כי הוא ממש בחור מדהים והוא אוהב אותי מאד
האם זה נורמלי שלא "בא" לי עליו לפעמים ולא תמיד החיצוניות שלו מושכת אותי האם זה נורמלי שלפעמים זה ככה ולפעמים ככה??
אני מאד מבולבלת בקשר לזה ואני גם מאד לחוצה מזה שאני לא במקום שלו,שהוא כבר אוהב ורוצה ב-100% ואני עדיין לא, מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנשים שמוצאים חן בעינינו נעשים יפים
דורית כהן07/10/2012יונית היקרה, חבל שלא כתבת בת כמה את. את נשמעת לי מאוד צעירה ולא מנוסה.
שלושה חודשים לדעתי הינם זמן קצר יחסית.
מנסיוני האישי, ככל שמכירים בן אדם טוב יותר - במידה והוא נתפס בעינינו בתור אדם חיובי - הוא נעשה גם יותר יפה בעינינו.
הסיבה לכך היא שאנחנו מתחילים לקשר בין התכונות הטובוות והנעימות שלו לבין הנתונים החיצוניים שלו. במשך הזמן יש סיכוי שאפילו תתחילי להעדיף טיפוסים שנראים חיצונית כמוהו, ככל שתעריכי אותו יותר ותגלי בו יותר תכונות טובות.
כך שלדעתי ההופעה החיצונית היא משהו שמפסיק להיות רלבנטי ומאד מושפע מעומק ההיכרות.
לגבי ההבדל בין שניכם - זה הכי טבעי שהקצב לא יהיה זהה. יתכן שהוא כבר מאוד בשל לקשר זוגי ואת פחות. יתכן שאת בדיוק הטיפוס שלו גם מבחינה חיצונית ועל כן זה קרה אצלו כה מהר.
אבל חשוב שתהיי מאוד מחוברת אל עצמך ואל תיסחפי למחוייבות לפני שאת בטוחה בתחושותייך כלפיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך..אבל
יונית07/10/2012היי דורית,
האמת שאני לא כ"כ צעירה אני בת 29 אבל זה נכון שאני לא מנוסה בקשרים כי לא היו לי קשרים ארוכים וגם בגלל שאני דתייה ולא קיימתי יחסים
אני מחפשת קשר רציני לחתונה ולכן אני לחוצה קצת לדעת כבר אם זה זה או לא.
ונראה לי 3 חודשים זה מספיק זמן לדעת, לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך זה יותר מסובך ממה שחשבתי
דורית כהן07/10/2012היי יונית, לדעתי 3 חודשים זה בכלל לא מספיק זמן לדעת ולהכיר בן אדם. אלא שכנראה אצל דתיים זה יותר מקובל לזרז החלטות כאלו, ולא להתמהמה, בייחוד כאשר את כותבת שאת בת 29, ומן הסתם גם הוא סביב הגיל הזה ויש כבר בהחלט מוכנות רצינית להקמת משפחה.
יחד עם זה, דווקא מכיוון שאת בוגרת יותר מכפי שחשבתי, ובשלה לנישואין ומאוד רוצה בכך, אזי לספקות שלך יש חשיבות רבה.
האם אסתטיקה היא אצלך משהו חשוב? האם זה נתון שקובע לך איך את מעריכה אנשים או רוצה להתקרב אליהם?
שימי לב האם זה משפיע על הרצון שלך להתקרב אליו פיזית, לגעת בו, ליהנות מן המגע שלו בך.
בידקי עם עצמך עד כמה זה השתנה לעומת החודש הראשון שהייתם יחד? אם לא חלה תזוזה חיובית כלל - הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך יותר.
הביאי בחשבון שבהחלט קורה שמתאהבים במישהו גם לאחר זמן, ולא מיידית.
אבל מכיוון שזוהי החלטה כה חשובה, אולי שווה לך לקחת ממש ייעוץ אישי לגבי השאלות שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

