מבולבלת בקשר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת בקשר
    יונית
    06/10/2012

    אני בחורה דתיה ויש לי חבר במשך 3 חודשים. בהתחלה לא ממש אהבתי את המראה החיצוני שלו אבל עם הזמן זה הפריע לי פחות ופחות כי הכרתי את האישיות המקסימה שלו
    כרגע יש רגעים שאני נמשכת אליו ורוצה לחבק ולנשק אותו ולפעמים אני מסתכלת עליו ואני לא רוצה ורואה שוב את הדברים שלא מצאו חן בעיני. רציתי לציין שאנחנו לא מקיימים יחסי מין וחוץ מלהתחבק ולהתנשק אנחנו לא עושים משהו מעבר.
    חבל לי לפספס אותו כי הוא ממש בחור מדהים והוא אוהב אותי מאד
    האם זה נורמלי שלא "בא" לי עליו לפעמים ולא תמיד החיצוניות שלו מושכת אותי האם זה נורמלי שלפעמים זה ככה ולפעמים ככה??
    אני מאד מבולבלת בקשר לזה ואני גם מאד לחוצה מזה שאני לא במקום שלו,שהוא כבר אוהב ורוצה ב-100% ואני עדיין לא, מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת בקשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנשים שמוצאים חן בעינינו נעשים יפים

    דורית כהן
    07/10/2012

    יונית היקרה, חבל שלא כתבת בת כמה את. את נשמעת לי מאוד צעירה ולא מנוסה.
    שלושה חודשים לדעתי הינם זמן קצר יחסית.
    מנסיוני האישי, ככל שמכירים בן אדם טוב יותר - במידה והוא נתפס בעינינו בתור אדם חיובי - הוא נעשה גם יותר יפה בעינינו.
    הסיבה לכך היא שאנחנו מתחילים לקשר בין התכונות הטובוות והנעימות שלו לבין הנתונים החיצוניים שלו. במשך הזמן יש סיכוי שאפילו תתחילי להעדיף טיפוסים שנראים חיצונית כמוהו, ככל שתעריכי אותו יותר ותגלי בו יותר תכונות טובות.
    כך שלדעתי ההופעה החיצונית היא משהו שמפסיק להיות רלבנטי ומאד מושפע מעומק ההיכרות.
    לגבי ההבדל בין שניכם - זה הכי טבעי שהקצב לא יהיה זהה. יתכן שהוא כבר מאוד בשל לקשר זוגי ואת פחות. יתכן שאת בדיוק הטיפוס שלו גם מבחינה חיצונית ועל כן זה קרה אצלו כה מהר.
    אבל חשוב שתהיי מאוד מחוברת אל עצמך ואל תיסחפי למחוייבות לפני שאת בטוחה בתחושותייך כלפיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך..אבל

    יונית
    07/10/2012

    היי דורית,
    האמת שאני לא כ"כ צעירה אני בת 29 אבל זה נכון שאני לא מנוסה בקשרים כי לא היו לי קשרים ארוכים וגם בגלל שאני דתייה ולא קיימתי יחסים
    אני מחפשת קשר רציני לחתונה ולכן אני לחוצה קצת לדעת כבר אם זה זה או לא.
    ונראה לי 3 חודשים זה מספיק זמן לדעת, לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך זה יותר מסובך ממה שחשבתי

    דורית כהן
    07/10/2012

    היי יונית, לדעתי 3 חודשים זה בכלל לא מספיק זמן לדעת ולהכיר בן אדם. אלא שכנראה אצל דתיים זה יותר מקובל לזרז החלטות כאלו, ולא להתמהמה, בייחוד כאשר את כותבת שאת בת 29, ומן הסתם גם הוא סביב הגיל הזה ויש כבר בהחלט מוכנות רצינית להקמת משפחה.

    יחד עם זה, דווקא מכיוון שאת בוגרת יותר מכפי שחשבתי, ובשלה לנישואין ומאוד רוצה בכך, אזי לספקות שלך יש חשיבות רבה.
    האם אסתטיקה היא אצלך משהו חשוב? האם זה נתון שקובע לך איך את מעריכה אנשים או רוצה להתקרב אליהם?
    שימי לב האם זה משפיע על הרצון שלך להתקרב אליו פיזית, לגעת בו, ליהנות מן המגע שלו בך.
    בידקי עם עצמך עד כמה זה השתנה לעומת החודש הראשון שהייתם יחד? אם לא חלה תזוזה חיובית כלל - הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך יותר.
    הביאי בחשבון שבהחלט קורה שמתאהבים במישהו גם לאחר זמן, ולא מיידית.
    אבל מכיוון שזוהי החלטה כה חשובה, אולי שווה לך לקחת ממש ייעוץ אישי לגבי השאלות שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו