מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיה בחוסר תקשורת טובה עם החברהאמיר07/10/2012
שלום יש לי חברה חדשה בערך חודש וקצת עכשיו יש לנו בעיה שמפריעה לשנינו ואני לא יודע איך לפתור אותה. לשנינו קשה לפתח שיחה שאנחנו ביחד ולדבר שותף ולעומת זאת שאנחנו בבית או שאני בצבא אז דרך הודעות הכל זורם ואנחנו יכולים שעות לדבר ככה. עכשיו לי זה מאוד מפריע וגם לה והדבר הזה מתחיל לגרום לבעיות.
בנוסף לכך יש לה בעיה שקרתה בימים האחרונים שהיא נעשתה קרה כזאת היא אומרת שקשה לה להשתחרר והיא מרגישה שיש לה חומות שעוצרות אותה מגלל חברים שהיו לה בעבר ופגעו בה והיה איזה שלב שזה התחיל להתשחרר לה והיא פשוט הלכה אחורה
עכשיו אני ממש מנסה לחשוב על פתרונות ולא ממש עולה לי
אשמח אם תעזרו לי פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפשר לה מרחב
מוניקה הרשקוביץ08/10/2012אמיר יקר,
נראה שחברתך טרם השתחררה מחוויות הזוגיות, הפחות מוצלחות, אותן חוותה בעבר, כפי שהיא בעצמה ציינה. גם כאשר היא פגשה בך והיה נראה לה כאילו הכל הולך ומסתדר, ניסיון העבר ותחושותיה מן העבר שבו ו"השתלטו" עליה וגרמו לה "לקפוא".
הדבר מצא את ביטויו בפגישותיכם, כפי שציינת, לא הצלחתם ליצור שיחה זורמת, פתוחה ונינוחה. ייתכן כי אופן התנהלותה הוא זה אשר גרם לך להתנהל באופן דומה (אולם ייתכן, וזו רק מחשבה, כי ה"משהו" הזה אשר "עצר" אותך כלל אינו קשור בה אלא בך בלבד, האם יש לך רעיון מה זה יכול להיות?).
העובדה שה"שיחה" ביניכם "קלחה" בהודעות מעידה על כך שנרקם ביניכם איזשהו קשר טוב. אולם, כאמור, משהו "חזק" יותר מפריע לו להתפתח באופן נכון ובריא.
היות ובימים האחרונים החומות שלה, כדבריה, "תפסו" מקום משמעותי, מקום דומיננטי, בחייה והיות ובעקבות זאת היא נסוגה והולכת אחורה כדבריך, נראה לי שיהיה זה נכון מצידך לאפשר לה מעט זמן לעצמה. אפשר לה להתמודד עם העבר שלה ועם הרצון שלה להתקדם בחייה ולפתח זוגיות בריאה. אתה מסמל עבורה משהו בריא, משהו טוב, אולם היא לא מצליחה עדיין להיאחז בזה על-מנת שזה יסייע בידיה לגבור על תחושותיה מן העבר וקשה לה עם זה. לכן, נסה לאפשר לה מרחב כך שהיא תצליח להתמודד עם הדברים באופן נכון ובזמן לו היא זקוקה לצורך כך.
מעת לעת נסה ליצור עמה קשר ולבדוק איך היא חשה, אולי להציע לה להיפגש, אך רק במידה וזה מתאים לה. תוכל אולי אף לנסות ולדובב אותה לשתף אותך בתחושותיה הנוכחיות ואולי (אם זה מתאים לכם) בדברים אשר הפריעו לה בעבר בקשרים הקודמים שלה. כאשר היא תחוש מספיק בנוח איתך היא תיפתח אליך ותוכלו להתחיל את השיחה משם. לרוב, כאשר נושאי השיחה הם הנושאים הקרובים לליבנו, לטוב או לרע, השיחה זורמת ביתר קלות וכתוצאה מכך נוצרת קרבה. כך, שאם תצליח להתקרב אליה במינון הנכון לה לא רק שהשיחה ביניכם תתנהל כפי שהיא צריכה אלא שגם תתקרבו זה לזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

