בעיה בחוסר תקשורת טובה עם החברה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בחוסר תקשורת טובה עם החברה
    אמיר
    07/10/2012

    שלום יש לי חברה חדשה בערך חודש וקצת עכשיו יש לנו בעיה שמפריעה לשנינו ואני לא יודע איך לפתור אותה. לשנינו קשה לפתח שיחה שאנחנו ביחד ולדבר שותף ולעומת זאת שאנחנו בבית או שאני בצבא אז דרך הודעות הכל זורם ואנחנו יכולים שעות לדבר ככה. עכשיו לי זה מאוד מפריע וגם לה והדבר הזה מתחיל לגרום לבעיות.

    בנוסף לכך יש לה בעיה שקרתה בימים האחרונים שהיא נעשתה קרה כזאת היא אומרת שקשה לה להשתחרר והיא מרגישה שיש לה חומות שעוצרות אותה מגלל חברים שהיו לה בעבר ופגעו בה והיה איזה שלב שזה התחיל להתשחרר לה והיא פשוט הלכה אחורה
    עכשיו אני ממש מנסה לחשוב על פתרונות ולא ממש עולה לי
    אשמח אם תעזרו לי פה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפשר לה מרחב

    מוניקה הרשקוביץ
    08/10/2012

    אמיר יקר,

    נראה שחברתך טרם השתחררה מחוויות הזוגיות, הפחות מוצלחות, אותן חוותה בעבר, כפי שהיא בעצמה ציינה. גם כאשר היא פגשה בך והיה נראה לה כאילו הכל הולך ומסתדר, ניסיון העבר ותחושותיה מן העבר שבו ו"השתלטו" עליה וגרמו לה "לקפוא".
    הדבר מצא את ביטויו בפגישותיכם, כפי שציינת, לא הצלחתם ליצור שיחה זורמת, פתוחה ונינוחה. ייתכן כי אופן התנהלותה הוא זה אשר גרם לך להתנהל באופן דומה (אולם ייתכן, וזו רק מחשבה, כי ה"משהו" הזה אשר "עצר" אותך כלל אינו קשור בה אלא בך בלבד, האם יש לך רעיון מה זה יכול להיות?).
    העובדה שה"שיחה" ביניכם "קלחה" בהודעות מעידה על כך שנרקם ביניכם איזשהו קשר טוב. אולם, כאמור, משהו "חזק" יותר מפריע לו להתפתח באופן נכון ובריא.
    היות ובימים האחרונים החומות שלה, כדבריה, "תפסו" מקום משמעותי, מקום דומיננטי, בחייה והיות ובעקבות זאת היא נסוגה והולכת אחורה כדבריך, נראה לי שיהיה זה נכון מצידך לאפשר לה מעט זמן לעצמה. אפשר לה להתמודד עם העבר שלה ועם הרצון שלה להתקדם בחייה ולפתח זוגיות בריאה. אתה מסמל עבורה משהו בריא, משהו טוב, אולם היא לא מצליחה עדיין להיאחז בזה על-מנת שזה יסייע בידיה לגבור על תחושותיה מן העבר וקשה לה עם זה. לכן, נסה לאפשר לה מרחב כך שהיא תצליח להתמודד עם הדברים באופן נכון ובזמן לו היא זקוקה לצורך כך.
    מעת לעת נסה ליצור עמה קשר ולבדוק איך היא חשה, אולי להציע לה להיפגש, אך רק במידה וזה מתאים לה. תוכל אולי אף לנסות ולדובב אותה לשתף אותך בתחושותיה הנוכחיות ואולי (אם זה מתאים לכם) בדברים אשר הפריעו לה בעבר בקשרים הקודמים שלה. כאשר היא תחוש מספיק בנוח איתך היא תיפתח אליך ותוכלו להתחיל את השיחה משם. לרוב, כאשר נושאי השיחה הם הנושאים הקרובים לליבנו, לטוב או לרע, השיחה זורמת ביתר קלות וכתוצאה מכך נוצרת קרבה. כך, שאם תצליח להתקרב אליה במינון הנכון לה לא רק שהשיחה ביניכם תתנהל כפי שהיא צריכה אלא שגם תתקרבו זה לזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו