מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עבר שאינו מרפהמצוקה10/10/2012
שלום רב,
הייה לי חבר 3 שנים, ונפרדנו לפני חודשיים. (אני בת 18 והוא 19). הוא באמת בנאדם מדהים, הוא מכיר אותי הכי טוב מכולם, הוא תומך ועוזר, ועברנו כל כך הרבה דברים ביחד.. אבל בשלב כלשהוא התחלנו להתרגל אחד לשניה,וכבר לא הרגשתי שאני נמשכת אליו ורוצה להיות בחברתו ולכן נפרדנו. לא דיברנו כל החודשיים האלה והמשכתי בחיים, פגשתי גברים אחרים, ראיתי התנהגויות אחרות של גברים כלפיי ונהנתי, עד שהוא חזר לחיים שלי בפתאומיות. נפגשנו והתנשקנו, לא הרגשתי כלום, אבל הייה לי כל כך כיף איתו, הרגשתי בטוחה ושלווה איתו, כאילו לא נפרדנו בכלל! הוא באמת מיוחד, אבל אני לא אוהבת אותו והואממשיך להגיד לי שהוא אוהב אותי למרות שאני מבקשת ממנו לא להגיד לי את זה, כי קשה לי לשמוע את זה כי זה מקשה עליי להמשיך בחיים. עכשיו פגשתי בחור מדהים ואנחנו מתחילים קשר, אבל אני לא יכולה להגיד לו בלב שלם "אני אוהבת אותך".. אני ממש מכריחה את עצמי לשכוח אותו ולהמשיך הלאה בחיים. והמשפט שהוא אמר לי לא מרפה ממני: "תפסיקי להסתיר את הרגשות שלך, תעשי מה שהלב שלך אומר, ואני יודע בדיוק מה הוא אומר.".... למה הוא פשוט לא מסוגל לשכוח אותי ולהמשיך הלאה? להיות עם בחורות, לחשוב על אחרות, רק לא עליי... כל הזמן הוא חוזר לעבר, הוא כל הזמן מוציא מהאדמה את מה שחפרתי, ולא מאפשר לי להמשיך הלאה!...... ):
שניינו יודעים שלא נחזור להיות במערכת יחסים כמו שהייתה לנו פעם, אבל כשאני נפגשת איתו באותם פעמים מעטות, אין שום הבדל.. כאילו מעולם לא נפרדנו והכל הייה חלום..
מה לעשות... האם להמשיך להסתיר את הרגשות שלי אליו ולהמשיך הלאה, לגוון, לתת לעצמי חופש והזדמנות להכיר בחור חדש, לשכוח אותו, להוציא אותו מחיי או להמשיך להיפגש איתו, ולהרגיש אושר ושלווה רק לכמה שעות ובכך לסכן את המערכת היחסים החדשה שלי?.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה את באמת באמת רוצה?
מוניקה הרשקוביץ10/10/2012מצוקה יקרה,
לצערי לא אוכל לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך ולומר לך מה עלייך לעשות. כל התשובות נמצאות אצלך ורק את (ולא אף אחד אחר בעולם ואפילו לא האקס, למרות שהוא טוען אחרת) יכולים לחוש את מה שאת חשה ולעשות את מה שהכי נכון לך.
מהעולה מדברייך אני מקבלת תחושה שאת נמצאת ב"בלבלה". מחד, ציינת כי אינך אוהבת ואינך נמשכת אל האקס יותר וכאשר נפגשתם לא חשת מאומה כאשר התנשקתם ומאידך ציינת כי את מסתירה את רגשותייך כלפיו וכי בחברתו את חשה מאושרת ושלווה. אז... נסי להיות כנה עם עצמך, מה את באמת חשה? מה את באמת רוצה?
גם אם את לא לגמרי בטוחה והיית רוצה לנסות קשרים נוספים עם בני-זוג אחרים זה בסדר, כל עוד את משוכנעת לחלוטין שזה באמת מה שאת רוצה ואת חשה שלמה לחלוטין עם ההחלטה הזו. אם זה באמת הדבר שאת רוצה עשי זאת באופן מכובד ומכבד. היי גלויה וכנה עם האקס. אמרי לו באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי החלטת להמשיך הלאה בחייך וכי אם הוא באמת אוהב אותך, כפי שהוא אומר, את מבקשת שהוא ישחרר אותך ויכבד את רצונך ואת החלטתך.
כנות, יושר, פתיחות ושקיפות הם מיסודות הזוגיות ולכן הייתי מציעה לך לא לנהל מערכת קשרים כפולה היות ואת עלולה להפסיד בכל החזיתות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

