להחזיר אמון של בת זוג

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להחזיר אמון של בת זוג
    נועם
    10/10/2012

    היי,
    אני וחברה שלי כבר כמעט שנה וארבעה חודשים ביחד.
    למרות שאני בן 27 עוד מעט, היא החברה הראשונה שלי, חוץ ממנה יש לי רק ניסיון מיני לא קטן.
    מתישהו בתחילת הקשר בגדתי בה בחו"ל.. אפילו שהיא לכאורה אישרה לי.
    אם זה לא מספיק, היא ראתה איפשהו תמונות בפייסבוק (כן, אני דביל מושלם).
    לא הייתי מאוהב אף פעם לפני, וגם בה בשלב ההוא עוד לא הרגשתי מה שאני מרגיש.
    היא בכל זאת התגברה והצליחה לתעלם מזה איכשהו.
    עברה שנה מאז שחזרתי מחו"ל. רוב הזמן היה פשוט מדהים, חוץ מתאקלים שאני מניח שיש לכל אחד.
    פתאום, ממש לאחרונה, היא שוב מצאה כמה תמונות באינטרנט.
    היא רוצה לזרוק אותי. היא אומרת שהיא כבר לא מאמינה לי בכלל, לשום דבר.
    אני כל הזמן מנסה להביע חרטה, כי אני יודע כמה שהייתי חרא של בנאדם וזבל והכל, ואין לי שום דבר שאני יכול להגיד שיסנגר עלי.
    אבל היא עשתה אותי בנאדם אחר, והיא כרגע הבנאדם הכי חשוב לי.
    הצעתי להתחתן איתה, אם זה יעזור איכשהו.. ואני באמת מוכן לעשות את זה.
    כלום לא עוזר.. אני יודע שעשיתי את טעות חיי ושכנראה לא תהיה לי מישהי כמוה.

    למישהו יש משהו טוב להגיד לי? יש דרך יצירתית לצאת מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להחזיר אמון של בת זוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא פשוט אבל אולי אפשרי...

    מוניקה הרשקוביץ
    10/10/2012

    נועם יקר,

    נראה קצת כמו רחוב ללא מוצא... יחד עם זאת על-מנת שאוכל לנסות ולסייע אשמח לקבל עוד קצת פרטים.
    למיטב הבנתי התמונות שחברתך גילתה לאחרונה באינטרנט הינן תמונות ישנות, לא אקטואליות ולא רלוונטיות (האם נכון?). האם היא יודעת שאלו הן תמונות מ"פעם"?
    במידה ואני מבינה נכון והתמונות ישנות, איך היא "הגיעה" לתמונות האלה עכשיו?
    ציינת בפנייתך כי הבגידה בזמנו הייה ב"אישורה" של בת-זוגתך, מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    נועם
    10/10/2012

    כן, היא יודעת שהתמונות מפעם.
    היא הגיעה לתמונות כי היא ידעה עם מי הייתי והיא חפשה אותה בפייסבוק.
    האישור היה אישור שניתן לי לעשות סקס בחו"ל.. בעיקר בגלל שעד אותו זמן, בחודשיים הראשונים של הקשר היא לא יכלה לקיים יחסים מלאים.. ואני גם לא קיימתי יחסים כבר הרבה זמן עד אז.
    בדקתי איתה לפחות 5 פעם שהיא באמת מתכוונת לזה, והיא אכן אישרה.
    והאמת, היא לא היתה אז בשבילי מה שהיא היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלות

    מוניקה הרשקוביץ
    11/10/2012

    נועם יקר,

    ראשית, תודה על התשובות.
    אז ככה... נראה כאילו לפתע היא "קלטה" מה באמת קרה אז, כאילו "ירד אצלה האסימון" כעת, על מה שהיה לפני שנה ולכן היא גם חפשה את התמונות. כל התחושות והתובנות על המקרה ההוא "התפרצו" לאחרונה והכו בה ממש חזק. חזק עד כדי כך שהיא רוצה לסיים את הקשר היות והיא חשה שהיא לא מסוגלת לתת בך אמון ואם היא באמת לא יכולה לתת בך אמון היא גם לא תינשא לך...
    יש לך אולי מושג מה גרם לה לחפש כעת, לאחר תקופה כל-כך ארוכה, את התמונות של "ההיא"?
    האם היה לכך טריגר כלשהו, במידה וכן, מה הוא היה?
    ציינת כי בזמנו היא ידעה ובכל זאת היא כאילו הצליחה להתגבר, אז מה גרם לזה לצוף שוב כעת, מה "העיר את הדובים משנתם"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות-מהצד שלי לפחות

    בת הזוג
    11/10/2012

    היי, תודה על הייעוץ.
    במהלך השנה שעברה באמת שנהנו ,אנחנו מסתדרים מצויין ויש לנו תקשורת טובה , אפילו טובה מאוד.
    אני אענה על השאלות שרלוונטיות אליי,
    הטריגר היה הזמן.חלפה שנה ולפי ההגיון הגיע הזמן לבחון את הזוגיות.
    אז התחלתי לפשפש בעבר ובמקומות שלא נעים לגעת בהם.
    לצערי הרב גיליתי הרבה עובדות חדשות.
    אני חוששת שהוא בעצמו לא מבין כמה גרוע הוא התנהג,ואלו אמות מוסר שלא מקובלות עליי.
    בנוסף , הוא לא שקוף איתי לחלוטין אני צריכה להפעיל עליו לחץ רב וחקירות צולבות כדי להוציא מידע, במקום שהתוודא בצורה בוגרת.
    התנצלות ללא התוודאות לא שווה הרבה. לגלות טפח ולהסתיר טפחיים רק מעמיק את המשבר.
    זה עיקר הבעיה שלי כרגע, אני חוששת שטבוע באופיו מדיניות ההסתרה והצדקת התנהגות לקויה.
    בעניין האישור ליחסי מין בחול, יצאנו חודשיים ולא יכולתי לקיים יחסים מין מלאים בעקבות בעיה בריאותית. אני מבינה גברים ומתחשבת ולכן התרתי לו לקיים יחסי מין (כוונתי הייתה לפורקן זמני וקצר ותארתי לעצמי שזה יהווה אתגר רציני עבורו והיינו בתחילת הקשר והוא בכל זאת נסע להתפרק) אבל הוא לקח את זה לקציניות שלא תארתי לעצמי שתתכן, הוא שכב עם בחורה וישן איתה כשבועיים. שכב עם עוד אחת פעמיים והתחיל עם עוד כמה, וזה רק מה שאני יודעת.
    בגלל שזה היה בתחילת הקשר אני עוד מקווה למצוא כוחות לסלוח ...עברו הרבה מים בנהר . אבל חשוב לי שהוא יבין עד הסוף את הטעויות שלו,יביע חרטה עמוקה, ישלם מחיר(אין שיטה אמיתית ונכונה מהמקל והגזר,דיבורים זה קל),ישפר דרכו,יהיה שקוף וכנה .
    תודה רבה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע רלוונטי נוסף - הוא טס לחודשיים

    בת הזוג
    11/10/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    מוניקה הרשקוביץ
    11/10/2012

    בת זוג יקרה,

    תודה על שבחרת לקחת חלק ב"דו-שיח" שלנו. הפתעת אותי... תרומתך מאוד משמעותית היות ומדובר בך, בתחושותייך, במחשבותייך ובמניעייך.
    אני מניחה שהבחור שיתף אותך ב"שיחה" שלנו ולכן את כאן. זה מעיד על משהו, לא? הוא רוצה לשתף, לספר כך שתדעי, הכל.
    אני מבינה שאת כועסת. תחושות הכעס והאכזבה שאת חשה ממש מורגשות בפנייתך. אמנם התחושות האלה "הגיעו" הרבה אחרי אולם טוב שהם עלו וצפו כעת, לפני שנישאתם והקמתם משפחה. זה זמן מצוין לפרוס את הדברים על השולחן ולטפל בהם.
    למיטה הבנתי, הבחור "נמצא" במקום אחר מהמקום בו הוא היה לפני שנה.
    היום את "תופסת" מקום מאוד משמעותי בחייו. הוא בחר בך להיות שותפתו לחיים, את ה"אחת שלו", איתך הוא רוצה לחלוק את חייו. לפני שנה, זה לא היה כך...אני משוכנעת שהיום, בניגוד לאז, הוא היה ממתין בסבלנות ולא היה אפילו מעלה על דעתו לקיים יחסים עם מישהי אחרת.
    אם את אוהבת אותו ואם את חשה שהזוגיות שלכם ראויה לכך אולי תוכלי לשקול לתת לו הזדמנות נוספת. שבי איתו, הסבירי לו בדיוק מה מפריע לך, היום, לא אז, כי את העבר לא תוכלי לשנות. שימי דגש על הנקודות בהתנהלותו אשר עימן לא תוכלי לחיות ובכל פעם שהוא חוזר על ההתנהגויות הללו עצרי זאת במקום. לאט לאט הוא ילמד איך עליו להתנהל על-מנת לזכות באמונך שוב. הקצי לכך תקופה שנראית לך הגיונית והוגנת. אם בתום התקופה הזו תחושי שהוא לא עומד בציפיותייך תוכלי לשקול שוב את צעדייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! עזרת לנו מאוד

    בת הזוג
    12/10/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    מוניקה הרשקוביץ
    11/10/2012

    בת זוג יקרה,

    תודה על שבחרת לקחת חלק ב"דו-שיח" שלנו. הפתעת אותי... תרומתך מאוד משמעותית היות ומדובר בך, בתחושותייך, במחשבותייך ובמניעייך.
    אני מניחה שהבחור שיתף אותך ב"שיחה" שלנו ולכן את כאן. זה מעיד על משהו, לא? הוא רוצה לשתף, לספר כך שתדעי, הכל.
    אני מבינה שאת כועסת. תחושות הכעס והאכזבה שאת חשה ממש מורגשות בפנייתך. אמנם התחושות האלה "הגיעו" הרבה אחרי אולם טוב שהם עלו וצפו כעת, לפני שנישאתם והקמתם משפחה. זה זמן מצוין לפרוס את הדברים על השולחן ולטפל בהם.
    למיטה הבנתי, הבחור "נמצא" במקום אחר מהמקום בו הוא היה לפני שנה.
    היום את "תופסת" מקום מאוד משמעותי בחייו. הוא בחר בך להיות שותפתו לחיים, את ה"אחת שלו", איתך הוא רוצה לחלוק את חייו. לפני שנה, זה לא היה כך...אני משוכנעת שהיום, בניגוד לאז, הוא היה ממתין בסבלנות ולא היה אפילו מעלה על דעתו לקיים יחסים עם מישהי אחרת.
    אם את אוהבת אותו ואם את חשה שהזוגיות שלכם ראויה לכך אולי תוכלי לשקול לתת לו הזדמנות נוספת. שבי איתו, הסבירי לו בדיוק מה מפריע לך, היום, לא אז, כי את העבר לא תוכלי לשנות. שימי דגש על הנקודות בהתנהלותו אשר עימן לא תוכלי לחיות ובכל פעם שהוא חוזר על ההתנהגויות הללו עצרי זאת במקום. לאט לאט הוא ילמד איך עליו להתנהל על-מנת לזכות באמונך שוב. הקצי לכך תקופה שנראית לך הגיונית והגונה. אם בתום התקופה הזו תחושי שהוא לא עומד בציפיותייך תוכלי לשקול שוב את צעדייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו