מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן זוג חסר תשוקהאיילת12/10/2012
שלום רב, ותודה מראש לעונים.
אז כך אני ובנזוגי (בני 25) נמצאים כבר 3 שנים במערכת יחסים יש לציין שמתחילת הקשר התחלתי לשים לב שבן זוגי משעמם מבחינה מינית ולא יודע להפגין חום ואהבה אלא אוהב רק לקבל(גם ביחסי מין לא תורח לענג אותי, ובכללי אפילו מסג' לא קיבלתי מיוזמתו וכל פעם שאני מבקשת הוא אומר שאין לו כוח ויעשה אחרי זה ) אך ציפיתי שזה ישתנה עם הזמן שאני אוכל "ללמד אותו".. גם כאשר אנו מקיימים יחסי מין אין את המשחק המקדים ואין נשיקות ארוכות (בקיצור חוסר תשוקה ועצלנות ) למרות שאני כל הזמן מעירה לו על זה ובגלל זה אנו רבים הרבה. הוא כל הזמן עייף לא בא לו להתנשק (וכששאלתי אותו למה הוא אמר שהוא לא אוהב להתנשק אלא רק נשיקות קטנות וחטופות מדי פעם )ואני כבר מרגישה חסרת אונים כי אני בן אדם מאוד חם ומלאת תשוקה(ונראת מאוד טוב ומטופחת ) אני לא רוצה להיפרד ממנו ואני אוהבת אותו בגלל האופי שלו והוא מאןד אוהבת אותי כפי שהוא אומר אבל הקטע הזה פשוט מטריף אותי שהוא לא רוצה לנסות אפילו להבין אותי ואמר שזה מה שיש וככה הוא. ..
מה עליי לעשות לא בא לי יותר לסבול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבורו זוהי סביבה של כשלון
דורית כהן14/10/2012איילת היקרה, מכיוון שאתם צעירים, אין לכם ילדים, ומכיוון שניסית לאורך כל השנים שאתם יחד ללמד אותו ולבקש ממנו, אני חושבת שהוא ישתנה רק אם הוא עצמו יחליט שזה חשוב לו.
כרגע זה נראה לי שנכנסתם למין מעגל קסמים שלילי:
הוא כבר יודע מראש שהוא לא מצליח לגרום לך לסיפוק מלא - מכל הבחינות. זה כנראה גורם לו להרגיש לא אפקטיבי, מאהב גרוע. כאשר גבר מרגיש שהוא לא מספק את הסחורה - אחת התוצאות היא התחמקות מסקס, ירידה בתשוקה, וכאשר זה בכל זאת קורה - רצון שזה ייגמר כבר.
מאוד יתכן שהוא לוקח את כל מה שאת אומרת לו, לא משנה באיזה טון או באילו מיליםאת משתמשת - בתור ביקורת. גברים יכולים להיות מאוד רגישים בנושאים אלו, ובכלל הם מאוד רגישים לביקורת מכל סוג. הם אוהבים רק פידבק חיובי, מילות הערכה והתפעלות מביצועיהם.
מה דעתך להפוך את הכיוון: לדאוג לכך שתמצאי רק דברים חיוביים להגיד לו תוך כדי הסקס. גם מחמאות על איך שהוא נראה, וגם - אם כבר הוא עושה משהו שנעים לך - שבחי אותו על כך במיוחד. אפילו אם זה בעינייך מובן מאליו...
אני מקווה שאם חוויית הסקס שלכם תהיה נטולת תלונות ומלווה בתקשורת נעימה וחיובית - יש סיכוי שהוא יתחיל להפיק עוד התנהגויות שירצה לקבל עליהם חיזוקים חיוביים, וכל ההתייחסות שלו לסקס, ויחד איתה התשוקה שלו - תשתנה אם זה יפסיק להופיע לו בתור משהו שקשור לכשלון אישי שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על ההתייחסות והתגובה....
איילת17/10/2012מה שלא ציינתי בהודעה הקודמת זה שאני תמיד מחמיאה לו על כל דבר קטן שהוא עושה וגם על המראה שלו כמובן כי אני מודעת לאגו הגברי שהוא מאוד רגיש ותמיד גם בזמן הסקס גם אם לא כל כך נהנתי אני אומרת שהיה נפלא ושאני אוהבת את המגע שלו ואת הליטופים. ..אני אומרת את כל הפידבקים שציינת אבל מגיע שלב כזה שאני פשוט מתייאשת ופתאום בלי שום סיבה מתחילה לדבר איתו על הנושאים הללו שציינתי קודם..
אני כאבודה ולא יודעת מה עוד ניתן לעשות, הוא פשוט קר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה מחשבות נוספות
דורית כהן21/10/2012איילת, לאור מה שכתבת, אז יש כמה אפשרויות:
האחת היא שהוא טיפוס מאוד מאוד רגיש לביקורת, ולא מסוגל לשאת כלל ביקורת שלילית, וזה מכבה אותו, אפילו אם זה קורה לעיתים רחוקות ומתוך התיסכול שלך, ומשולב בהמון חיזוקים חיוביים, כפי שכתבת בתגובתך.
האפשרות השנייה היא שהוא לא כזה רגיש לביקורת, אלא שהליבידו שלו לא משהו. וכאן -אין הרבה מה לעשות.
האפשרות השלישית - הוא לא נמשך אלייך מספיק, את לא הטיפוס שלו. זה שאת נראית מצויין ומטפחת את עצמך - זה עדיין לא אומר שאת הטיפוס שהוא נמשך אליו.
צר לי על המצב, אבל נראה לי שעלייך לשקול האם מתאים לך להמשיך בקשר הזה, כי זה לא נראה לי משהו שישתנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

