הפייסבוק הארור.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הפייסבוק הארור.
    שרית
    14/10/2012

    חבר שלי עשה לייק לאיזו תמונה של החלק האחורי של איזו מישהי שנראית מאוד טוב ולא מבין למה אני מתעצבנת עליו.
    האם העצבים שלי אינם מוצדקים? היא ממש נראית טוב, עם זה אני מסכימה אבל למה שחבר שלי יעשה לייק לתמונה כזו ולא מבין למה אני מתעצבנת עליו?

    אשמח לתשובה לראות אם אני היחידה שמגיבה ככה או שזה טבעי.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפייסבוק הארור.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב דיברתי איתו על זה

    שרית
    14/10/2012

    והוא לא מבין מה הוא עשה לא בסדר. הוא אומר שאני סתם מגזימה. איך אני יכולה לגרום לו להבין שלא עושים דברים כאלה?? ואגב, אנחנו כבר בני 25! דברים כאלה אמורים להיות מובנים מאליהם. לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרגות החופש בתוך זוגיות

    דורית כהן
    15/10/2012

    דנית היקרה, אילו לא היה "הפייסבוק הארור" הזה היה צריך להמציא אותו...
    הוא חושף כל כך הרבה דילמות זוגיות ושם כל כך הרבה מלכודות ופיתויים, וזוגות צריכים להתמודד בגללו - ממש מהר בתחילת הזוגיות שלהם וכמובן גם בהמשכה - מול אירועים שונים ומגוונים, כמו מה תיארת לפנינו. רק אמש ישבתי עם זוג שהיה לו ריב על נושא קרוב. האם מותר לשים תמונה חושפנית של האישה בפייסבוק שלה...

    לדעתי אין כאן מוסכמות.
    אחד הקריטריונים להחליט מה נכון ומה לא הוא לשאול את עצמכם האם במצב של פנים אל פנים הוא היה מחמיא למישהי שהוא מכיר על צורת הישבן שלה.
    אם תקחי את הדוגמה הזאת, יש זוגות שהיו לוקחים אירוע כזה בקלילות, ויש זוגות שהיו נכנסים לריב נוראי בשל כך.

    נדמה לי על כן שהשיחה צריכה להיות - ליידע אותו שזה פוגע בך, ושיבחר בעצמו האם לעשות זאת מתוך ידיעה שהוא פוגע בך.

    נקודה נוספת:

    לכל אחד יש את הגבולות שלו - עד כמה הוא מוכן לוותר על חופש הביטוי שלו ובכלל על החופש שלו - לטובת הזוגיות. הדילמה הזאת תצטרף לעוד דברים שמן הסתם קורים ביניכם (כמו אצל כל זוג) שיוצרים מגבלות ומחוייבויות בגלל הזוגיות. הזוגיות נותנת המון יתרונות, אבל גם מורידה את דרגות החופש של היחיד בתוכה.
    לכל אחד יש את נקודת האיזון שלו - מתי החופש שלו נפגע יותר מדי אל מול הדברים שהוא מקבל מן הזוגיות. אם זה יקרה יותר מדי ויעבור את הגבולות שלו - הוא לא יישאר בזוגיות. לכן חשוב לבחור היטב על מה נלחמים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו