צריכה את עזרתכן,בנות יפות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה את עזרתכן,בנות יפות
    אורטל
    17/10/2012

    אז ככה:
    אני (בת 23) ובן זוגי (בן 24) רק 7 חודשים ביחד וכבר מהדייט ה-3 דיברנו על חתונה.אני אוהבת אותו ובטוחה שאין אחר שאני רוצה.
    בתקופה האחרונה דיברתי איתו על שינוי קוסמטי שאני מעוניינת לעבור(גשר בשיניים) והתייעצתי איתו בנושא.לאחר ששפכתי את ליבי ואמרתי לו שאני חושבת לעשות זאת מאחר ואני נורא מודעת לעצמי וקשה לי להרגיש בנוח עם שיניים בולטות ולחייך כשאני בחברת אנשים,הוא אמר לי שאם העניין נורא מציק לי -כדאי לי לעשות כדי שארגיש יותר בנוח,אבל בתוך תוכי נורא קיוויתי שיגיד לי שאני יפה ושלא צריך בכלל לעבור את הפרוצדורה המעמיסה הזאת...אני נורא מתנדנדת ומתלבטת,ועל הדרך גם משגעת אותו ב"כן ולא?"
    הדילמה שלי היא:
    האם לשתף אותו ולהגיד לו שקיוויתי למילות נחמה ואהבה או שעדיף לי באמת ללכת על זה ולעשות גשר בגיל 23 ?
    לעצתכן הכנה אודה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה את עזרתכן,בנות יפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם וגם

    מוניקה הרשקוביץ
    17/10/2012

    אורטל יקרה,

    נראה שבחרת לך שותף לחיים ראוי ונכון עבורך. אני משוכנעת שאת יפה בעיניו גם כך. יחד עם זאת, הוא מבין שחשוב שתחושי יפה גם בעינייך ושתרגישי בנוח עם עצמך בכל מקום ובכל עת וזו הסיבה (היחידה) שבעטיה הוא הציע לך לעשות את השינוי הקוסמטי הזה ולשים את הגשר. מאותה סיבה גם אני חושבת שיהיה זה נכון לשים את הגשר.
    יחד עם כל הנאמר לעיל ולמען התחושה הטובה שלך מולו, שתפי אותו בתחושותייך. אני מאמינה שהוא יאשש את תחושתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו