מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה קורה איתי..?דנה21/10/2012
שלום לך.
אני גרושה קרוב ל3 שנים ויש לי 2 ילדים מקסימים.
אני בת 33. ניראית מצויין ומאוד מאוד מחוזרת.
עד עכשיו הכרתי כל הזמן גברים אחרים וניסיתי לא להתפשר. כשמשהו הכי קטן הציק לי או לא התאים, הייתי חותכת מהגבר וממשיכה הלאה..
לפני חודשיים הכרתי מישהו שהתאהב בי עד מעל הראש.. הוא מקסים ורגיש וסיפר לחברה שלי שהוא חולם לגור איתי יחד ולהציע לי נישואים.. אבל מפחד שזה ילחיץ אותי.
לי טוב איתו.. אבל לא ותר מזה. אני לא מתאהבת.. הוא לא סוחף לי ת'נשמה ומסחרר לי את הראש..
אני רוצה לאהוב כמו שהם מתאהבים בי..
הוא לא הראשון שמספר לי שמעולם לא אהב כמו שהוא אוהב אותי..
אני רוצה לצין מאף פעם לא נפגעתי מגבר כדי שאסגור את הלב שלי ולא אתן לעצמי לאהוב.
להפך. אני מאוד מאמינה באהבה ומאוד מנסה.. אפילו לאהוב בכוח..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשחרר את הפוקוס ממה שחסר.להתרכז ביש
דורית כהן22/10/2012דנה היקרה, מה שקצת חסר לי על מנת להבין - זה האם אי פעם היית מאוהבת ממש? האם התאהבת בבעלך בתחילת הדרך? האם היתה לך אהבת נעורים? כלומר רציתי לשמוע ממך האם בכלל המנגנון הזה שמאפשר לרוב האנשים להתאהב - הופעל אצלך בעברך, ומתי.
אם זה מעולם לא ממש קרה לך, ומכיוון שזה מטריד אותך, שווה אולי להתייעץ עם פסיכולוג ולחקור זאת בעזרתו.
אם זה כן קרה לך בעבר, ויחד עם זאת את כותבת שמעולם לא נפגעת ע"י גבר שנניח בגד בך, או עזב אותך, או חדל לאהוב אותך - אני מאמינה שזה יקרה לך בזמן המתאים ועם הגבר המתאים.
יתכן שאת מייחסת לכך יותר מדי חשיבות, במקום ליהנות ממה שיש בחיים שלך, ונשמע לי שיש הרבה דברים טובים. שחררי את הפוקוס הזה ותני לעצמך לבלות וליהנות, ואני מאמינה שזה יגיע בעצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

