בעיות בזוגיות שלא נגמרות...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בזוגיות שלא נגמרות...
    יסמין
    21/10/2012

    שלום!
    אני בת 28 נשואה כבר 3 שנים, יש לנו ילד בן שנתיים, לפני שהגיע הקטן היחסים שלנו היו מעולים אפשר לומר, אולם אחרי הלידה הרגשתי שיש ריחוק מסוים שקורה בינינו, עם כמה שבעלי עוזר ותומך ועושה גם ביחסים האינטימיים פתאום פיתחתי סלידה, אני לא נמשכת אליו כמו שהייתי ותאמת לא מרגישה אליו את אותה אהבה שהרגשתי לפני, אבל הוא מאוד חשוב לי. אני מרגישה מאוד מיואשת מכיוון שהוא מאוד נפגע מזה שאני לא מראה אהבה ורצון ולא משקיעה ולא יוזמת בעיקר. ניסינו לדבר על זה וזה תמיד מוביל למבוי סתום. אני יודעת שיש לי בעיה וזה נוצר עקב הילד שהגיע למרות ששנינו מאוד קשורים בגידול ובחינוך שלו. כאילו כל האנרגיות אהבה ותשומת הלב שלי הולכות לקטן וממש לא נשאר לי כוחות נפשיים להתייחס לבעלי, אני מבינה אותו שקשה לו ולטענתו אני לא מספקת את הצרכים שלו. מצד שני אנחנו כן מקיימים יחסים אבל זה תמיד מגיע ממנו ולא ממני וזה מתבצע באופן טכני. יש לי פתאום סלידה מנשיקות וממגע יתר בקיצור כל דבר מפריע לי ואני מראה את זה לצערי. אני לא מרגישה צורך לקיים יחסים ,אמרתי לו שאולי ינסה לעשות איזה משהו קטן שישמח אותי או יראה לי תשומת לב, אבל כלום מצידו-וזה נורא חסר לי. אני מאוד מיואשת ומוטרדת וגם אין לי למי לפנות ועם מי לדבר בעניין. אני מודעת שיש לי איזו בעיה בעניין ולא יודעת איך לפתור או מה לעשות.
    אני יודעת ושמעתי שזה מאוד טבעי שחווים דבר כזה לאחר שילד נכנס לזוגיות. אנחנו כל הזמן בעלייה וירידה כמו גלגל שחוזר על עצמו.
    אשמח לעצה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו