שינוי קריירה שפוגע במע' היחסים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי קריירה שפוגע במע' היחסים
    רווית
    28/10/2012

    שלום,
    לאחרונה עברנו דירה, בשל עבודתו של בעלי.
    העבודה מאד תובענית, השעות אינן שעות וכך יוצא שאם וכאשר אנחנו כבר נפגשים, הוא עייף ורצוץ, וכל מה שהוא רוצה לעשות זה לישון.
    מאחר שמקום מגורינו מרוחק מבני המשפחה ומהחברים, יוצא שאני רוב הזמן לבד !! לגמרי לבד !!
    לפעמים בעלי עובד מחוץ לעיר לכמה ימים (3 ימים ומעלה) ואז אני גם הולכת לישון לבד. ואני יודעת שזה לא הולך להשתפר או להשתנות.
    אני מאד אוהבת אותו, והוא אותי, אבל מאד מאד מ-א-ד !! קשה לי עם הבחירה המקצועית שהוא עשה.
    למותר לציין שלא קיימנו יחסי מין משהו כמו חודש... שזה עוד דבר שמאד מפריע לי.
    דיברנו על זה בזמנו, וזה השתפר, אבל עכשיו זה חוזר על עצמו...
    בכל מקרה, כפי שציינתי, אני בודדה ועצובה ולא יודעת איך להגיב. אני רוצה לשמוח בשבילו, על הקריירה החדשה, אבל זה לא קל, כי הקריירה הזו פוגעת בי ובנו !
    אשמח מאד לשמוע את תגובותיכם / הצעותיכם בעניין.
    תודה,
    רווית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי קריירה שפוגע במע' היחסים - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    28/10/2012

    רווית יקרה,

    למרות הקושי הרגשי שאת חווה ולמרות הגעגועים שאת חשה לבעלך נסי לחשוב וליישם בחייך את הדברים אשר יכולים לעשות לך טוב.
    בנוגע לאינטימיות ביניכם, שיחה נוספת עם בעלך, מעין תזכורת לשיחה הקודמת, זו שהועילה, יכולה לסייע, גם אם לתקופה קצרה.
    בנוגע לשעות הרבות בהן את לבד, נסי לראות בזה הזדמנות לפתח את עצמך ולטפח את הדברים שאת אוהבת וטרם הספקת לעשות. אני משוכנעת שישנם דברים שאת אוהבת ומעניינים אותך, תחביבים, לימודים, התנדבות וכד', אשר יכולים למלא את יומך, להביא לאינטראקציות חברתיות (אשר עשויות להתפתח לחברויות וכך תחושי מוקפת חברים) ולמלא אותך באנרגיות טובות.
    באשר לבעלך, שמחי עבורו. הוא עושה כנראה משהו שהוא אוהב, עושה לו טוב ומצליח בעשייה הזו.
    היות וציינת כי שעות העבודה מרובות ייתכן כי הוא בעצמו יחוש שזה שואב אותו אך ורק לעבודה ואז הוא יעשה שינוי וכאשר זה יבוא ממנו, מרצונו, זה יהיה שינוי אמיתי אשר "יחזיק" מעמד וכתוצאה מכך יתאפשרו לכם חיים רגועים ונורמטיבים יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוניקה, מודה לך על תשובתך !!

    רווית
    29/10/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו