רוצה ילד ובעלי לא רוצה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה ילד ובעלי לא רוצה
    לילך
    03/11/2012

    שלום אני בת 29 עוד מעט בת 30 ובעלי בן 31 אנחנו נשואים חצי שנה כיף לנו טוב לנו ,אבל אני רוצה ילד והוא עדין לא רוצה הוא אומר שנחכה שנה או שנתיים ואני לא מוכנה לחכות. אני כבר רוצה ילד! זה דבר שאני הכי רוצה בעולם, וקשה לי לחשוב שאני צריכה לחכות עד כמה ולמה אני לא מבינה,,כך נוצר לנו ויכוח על זה אז אנחנו לא מסכימים על הנושא אז נוצר איזה שקט בבית ואני לא רוצה לדבר איתו כי קשה לי מאוד . הוא אמר שהוא רוצה שנלך לייעוץ זוגי בקשר לנושא .
    הוא בא משפחה לא קלה אני עזרתי לו וגם המשפחה שלי נתנה לו להרגיש משפחה מה שהוא קיבל בבית הוא קיבל אצלינו בבית .
    אין לי עם מי לדבר על הנושא כי זה לא נעים לי לדבר על זה עם אמא שלי או אחותי.
    אשמח לשמוע העצה מה לעשות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה ילד ובעלי לא רוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתם לא באותו שלב "הבשלה"

    דורית כהן
    04/11/2012

    לילך היקרה, סביב הנושא הזהנתקלתם כנראה לראשונה במצב בו יש לכם חילוקי דעות ופער ברצונות. זהו מבחן חשוב לזוגיות.
    כאשר אני קוראת את דברייך, ברור לי לגמרי שאצלך הנושא לגמרי שלם. את מאוד רוצה תינוק, וממש בוער לך ומתאים לך בנקודה זו של החיים שלך.
    אלא שבעלך לא נמצא באותו מקום. בשבילו - כנראה לקיחת אחריות על תינוק והמשמעות שיש בכך - זה עדיין גדול עליו ומרתיע אותו. הרצון להיות הורה זהו שלב בחיים שכל אחד מגיע אליו בקצב שונה. סוג של "הבשלה" כזאת, והוא עדיין לא "הבשיל".
    אינני חושבת שניתן לכפות עליו.
    קשה לי לשכוח משפט מלא עצב ששמעתי לפני כמה שנים מגבר צעיר: "את ההחלטות הכי חשובות בחיים שלי - להתחתן, לקנות דירה, להוליד את הבנות שלנו - לא אני קיבלתי!!!"
    ההרגשה הזאת של הזכות לנהל את החיים שלך ולא להיסחף אחר בן הזוג ולמחוק את עצמך - היא חיונית לשני בני הזוג.
    עלייך לנסות להיות סבלנית ולקבל את העובדה שאתם לא באותו מקום ובאותו שלב.ולנסות להבין את נקודת המבט שלו, ולכבד אותה, יש בכך משהו לגיטימי,אפילו שזה מתסכל אותך מאוד.

    כבר שמעתי על פתרון - בלית ברירה - שבו האישה אמרה: מכיוון שזה המצב, אז תדע לך שאני מפסיקה לקחת גלולות, והאחריות למניעת ההריון היא עליך. שים קונדום את אתה לא רוצה ילד. בשני המקרים ששמעתי זאת - זה עבד והגבר העדיף לעשות ילד מאשר לקיים יחסי מין עם קונדום. אבל זו היתה בחירה שלו. לא כפייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרון?

    שירן
    06/11/2012

    היי דורית,
    האם זה באמת פתרון מהמשמעות של פתרון או פתרון לכפייה בעקיפין מבלי שהבן זוג "ישים לב"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו לא דרך עוקפת, אבל יש בה לחץ

    דורית כהן
    06/11/2012

    אני לא חושבת שבפתרון הזה יש כפייה בעקיפין!
    אם את כל כך רוצה ילד, ולא שלמה עם מניעת ההריון, את נאמנה למי שאת ולמה שאת מאמינה בו, ומפסיקה לקחת אמצעי מניעה.
    ברור שהוא צריך לדעת על כך!!!
    ואז הוא אמור לעשות את הבחירה שלו. האם לקחת אחריות בעצמו על הנושא ולהשתמש בקונדום, או לבחור כן לעשות ילד.

    יש בכך איזה לחץ לזירוז העניינים, כי רוב הגברים לא נהנים מיחסי מים עם קונדום - אגב - גם האישה בדרך כלל פחות נהנית...

    אבל זה לא משהו שאני ממליצה עליו. סיפרתי על כך בתור פתרון שעבד אצל זוגות מסויימים, אם כי זה לא היה פתרון נעים או קליל, כמובן שזה היה כרוך במתח ובכעסים.

    נדמה לי שזה מסוג הנושאים שצריך בשלב הראשון לוותר קצת מצידך, לחכות זמן מסויים, ורק אם את מרגישה שאין התקדמות, אין הבשלה, ואת מפספסת את הרכבת מבחינה ביולוגית, או מבחינת להיות אמא צעירה - רק אז להשתמש בפתרון שהצעתי.
    מקווה שלא יהיה צורך וכי גם הוא יגיע תוך זמן סביר לבשלות ולרצון להביא ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו