בעיות חברתיות?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות חברתיות?
    אידה
    06/11/2012

    היי, אני בת 30 ....נשואה +2
    יש לי 2 חברות טובות ועוד כמה שאני נפגשת איתן מידי פעם - כי הילדים משחקים יחד..
    השבוע הייתה סיטואציה - גיסתי דיברה איתי ופתאום ניגשה אליה אמא אחת, נישקה, חיבקה ולי למרות שאנו מכירות וגם מדברות מידי פעם לא אמרה אפילו שלום, זה הציק לי מאוד ... באופן כללי אני רואה שכאשר גיסתי בסביבה הרבה אנשים מגיעים לדבר איתה, אוהבים להיות בסביבתה....היא בקשר טלפוני עם הרבה ....ואצלי המצב שונה ...אני בן אדם יותר סגור ולא מפתח שיחות עם כל אחד...
    הבעיה שזה מציק לי
    איך אני אמורה להסתכל (להרגיש)על הסיטואציה שתוארה -כך שאני אצא ממנה עם הרגשה טובה, להרגיש נוח עם מי שאני,איך אני אמורה להגיב שזה לא יגרום לי לאי נוחות ..אולי אני צריכה לשנות את התנהגותי....
    אבל יש גם אנשים אחרים......לא כולם סופר חברתיים. תפתרו לי את הדילמה בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות חברתיות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הפורום המתאים

    דורית כהן
    08/11/2012

    אידה היקרה, אני מציעה לך להפנות את שאלתך לפורום אחר, העוסק בטיפול פסיכולוגי, כי הפורום שלנו עוסק בנושאים הקשורים לזוגיות. אין לנו כאן יתרון על פני עצות של כל אדם אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו