דילמה לגבי בחור

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה לגבי בחור
    מיכל
    20/11/2012

    היי
    אני בת 36 ויוצאת כשלושה חודשים עם בחור בן 37.
    מתחילת הקשר קיימים אצלנו הרבה וויכוחים ומריבות וכבר פעם אחת נפרדנו וחזרנו כעבור שבוע.
    המריבות בדר"כ הם על שטויות ומילים שזורקים באויר שגורמים לוויכוחים בגלל מאבקי כוח.
    לאחר מריבה או ויכוח אנחנו מדברים על הדברים בפתיחות ומסיקים מסקנות אבל משום מה זה חוזר חלילה.
    העיניין הוא שיש בינינו כימיה, משיכה מינית והרבה שיחות ובסה"כ כיף לנו לבלות יחד.
    השאלה שלי האם זה לא מוזר שבזמן כל כך קצר אנחנו מגיעים למריבות כל כך רבות? והאם יש באמת מקום לעבודה עצמית?
    בנוסף הוא עדיין לא הכיר לי את משפחתו וחברים שלו, דיברתי איתו על זה והוא אמר שזה יקרה בקרוב.
    האם זה צריך להדליק לי נורה אדומה לגבי הרצינות שלו?
    יש לציין שבמערכות יחסים קודמות שלי היו מריבות אבל לא בכמות כזאת ולא בשלב כל כך מוקדם.
    בנוסף הבחור לא היה בקשר רציני כבר שלוש שנים
    אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה לגבי בחור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסה"כ שווה את ההשקעה?

    עדי בדיחי
    21/11/2012

    בוקר טוב מיכל,

    קורה שמערכת יחסים יש שני צדדים שהם דומיננטיים. העובדה שאולי מול אחרים זה לא קרה כ"כ מהר מלמדת, אולי, על האופי של בן הזוג. לפעמים מתלהטות הרוחות וזורקים אמירות ואח"כ דווקא יושבים ומדברים ומודים בטעויות. זה יכול לחזור על עצמו שוב ושוב, אבל החוכמה היא להמשיך ולדבר, להמשיך ולהשקות את הזוגיות בתקשורת תקשורת תקשורת. לכן לא הייתי נלחצת בשלב זה.

    בין לבין במהלך התקופה הקרובה נסי לחכות ליוזמה שלו לגבי המשפחה והחברים והחשיפה שלך אליהם. חכי שזה יגיע ממנו ולא מלחץ שלך כלפיו. רק ככה נוכל לדעת האם הוא רציני באמת לגבי המהלך הזה. העבודה שלא היה בקשר רציני מספר שנים יכולה ללמד על חוסר מוכנות, לפחות אז, לקיים כזה קשר. אך אם עכשיו הוא נכנס איתך לקשר, יחסית צעיר עדיין, הייתי נותנת לזה הזדמנות. דווקא כי אולי הוא מתמהמה לא אומר שהוא לא רוצה לחשוף אותך למעגל שלו, יכולות להיות לכך עוד סיבות הקשורות יותר אליו ולחוויות הקודמות שעבר מבחינת בנות זוג. בגלל שאתם יחד 3 חודשים, הייתי מחכה עוד קצת.

    לגבי מריבות וחילוקי דעות- בהחלט יש מקום לעבודה עצמית. תמיד יש מה לשפר ועל מה לעבוד, גם אחרי שנים. אם טוב לכם, כיף לכם, את רואה בו דמות רצינית לבן זוג, וכזאת שתלווה אותך גם בהמשך- השקיעו במקום הזה של תקשורת, המשיכו לדבר ולנסות ליישם את המסקנות בכל פעם שקורה ריב. יש זוגות "חמים" יותר, יש כאלה שפחות מתלהטים. אספי את סה"כ החלקים- האם טוב לך?

    בברכת הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן להמתין...

    מיכל
    21/11/2012

    היי

    תודה רבה על תשובתך.
    ברצוני לדעת כמה זמן אני צריכה להמתין עד שיכיר לי את משפחתו והחברים שלו?
    והאם את מאמינה ששני אנשים דומיננטיים יכולים להסתדר יחד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושה אישית שלך ומרכיבים נוספים

    עדי בדיחי
    21/11/2012

    ערב טוב מיכל,

    אני חושבת שזה תלוי בהרגשה שלך ובמרכיבים נוספים בקשר. אם את מרגישה שהקשר מתקדם, נהיה רציני לאט לאט, יש "הצהרות" מסוימות על עתיד, על ביחד, אם הוא מראה לך מחויבות ורצינות כלפייך, אם הוא מעלה דברים ותכנים אישיים שלו, משתף אותך, פתוח, כן- כל אלו יכולים לספר לך שאפשר להמתין ולחכות עד שהוא יהיה מוכן לשלב שאת מחכה לו.

    אם אין לך את ההרגשה הזאת במהלך החודשים הקרובים ואת מרגישה שאין בו את מידת הרצינות שאת מחפשת, תצטרכי לשקול את המשך הקשר.

    כן, שני אנשים דומיננטיים להערכתי יכולים להסתדר יחד. בתנאי שלכל אחד מהם תהיה יכולת ראיה והתבוננות גם כלפי האחר. להיות מודע לכך שאני דומיננטי, רוצה לשלוט, רוצה להוביל, אך מצד שני יש איתי עוד אחד כזה ואני צריך לאפשר לו להיות כפי שהוא. זה בעצם מקום של עבודה עצמית כפולה- גם לדאוג לקשר ולטיבו, וגם בעצם להיות מודעת לכך שבשניכם יש את התכונה הדומה הזאת ולכן שניכם כנראה תרצו להוביל את הקשר ולהיות ההחלטיים. אך אם תשנו את דפוס החשיבה מ"אני" ל"אנחנו" - תגלו שדווקא זה אפשרי לחיות יחד בדומיננטיות- ובשלום. :)

    הרבה הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו