מה לעשות ואיך להתגבר ??!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות ואיך להתגבר ??!!
    נתן
    01/12/2012

    לפני 3 או 4 חודשים הסתיימה מערכת יחסים של שנתיים וחצי בצורה דיי מוזרה...
    וזה הסתיים מצידה...
    ובהתחלה חשבתי שזה לא הזיז לי אבל אחרי ניסיתי לצאת מזה ואפילו הלכתי להרצאות של פיקאפ...
    לא שזה לא עזר להפך אבל אני עדיין מתגעגע אלייה
    ולא נראה שתיהיה אפשרות של סגירת מעגל ופשוט קשה לי להכנס למערכות יחסים בגלל זה :(
    מה אני עושה במקום סגירת המעגל ואיך אני שוכח אותה?!?!?!
    אני לא יודע אם חשוב לציין אבל היא אמרה לי שהיא לא רוצה לשמור על קשר בכלל....
    וגם בזמן "עמוד ענן" כתבתי לה שאני דואג לה וכל זה אבל היא לא הגיבה בחזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות ואיך להתגבר ??!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיפך! לא חייבים להתגבר...

    דורית כהן
    02/12/2012

    נתן היקר, אני רוצה לשים סימן שאלה על ה"הכרח" לשכוח אותה.
    מי אמר שזה חייב לקרות? או שזה חיוני שזה יקרה?
    עובדה שהקושי הזה מלווה את כולנו כאשר יחסים קרובים נגמרים. קשה לנו להוציא את החבר/ה לשעבר מן הלב...
    מה שקורה הוא שהדמות שלה נכנסה עמוק לליבנו/ למוחנו...המון אסוציאציות מסוגים שונים מקושרות לדמותה (ריחות, מראות, מקומות, טעמים, מילים, ביטויים, מחוות...ועוד...) ועל כן אתה נזכר בה בהמון הזדמנויות, הזכרון שלה קופץ ראשון כי הוא כל כך מקושר לכל דבר.

    לדעתי - אם לא תילחם בכך, אלא תקבל זאת בהבנה, זה פחות יטריד אותך.
    לדעתי זה פשוט מעיד על כך שהיית מאוד קשור אליה, שאהבת אותה, שהיית מושקע רגשית לעומק. כלומר יש לך את היכולת הזאת - ליצור קשר עמוק.

    עם הזמן, בעיקר אם לא תילחם בכך ותראה בעיקר את ההיבטים החיוביים של התופעה הזאת (היכולת שלך ליצור קשר רגשי עמוק) - זה ייחלש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל מה אחר כך??

    נתן
    03/12/2012

    אני ניתקתי איתה את הקשר ולמורות כל זה אני עדיין מתגעגע ...
    ואין לי מושג איך היא מרגישה כלפי אז אם יגיע רגע ואני והיא נפגש
    אז יכולים לקרות 2 דברים או שהיא תרצה לחזור או שהיא תתעלם ממני...
    וגם עכשיו איך אני ממשיך הלאה כלומר מתחיל קשר חדש ???!
    כי איני מצליח ליצור משיכה או שפשוט בגלל שהייתי איתה במשך כל כך הרבה זמן אני לא יודע איך !!!
    אודה לך מאוד אם תעזרי לי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשאל אותך שאלה:

    דורית כהן
    04/12/2012

    נתן היקר,
    האם אני מבינה אותך נכון? האם אתה מתחרט על כך שניתקת איתה את הקשר? אם היא עכשו במקרה תיפגש איתך ויתברר לך שהיא עדיין אוהבת אותך ורוצה להיות בזוגיות איתך - האם אתה תרצה בכך?

    כי אם התשובה לכך היא חיובית, אזי עליך לנסות ליצור איתה קשר שוב, למרות שהיא אסרה זאת עליך. לפעמים הזמן עושה את שלו והגעגועים משפיעים לטובה, וכמושאתה מתגעגע כל כך - מאוד יתכן שגם היא מתגעגעת. אני מניחה שהיא דרשה ממך לא ליצור עימה קשר כי היא מאוד נפגעה ממך וחשוב לה לשמור עכשו על עצמה לבל תיפגע שוב.

    אם התשובה לשאלה ששאלתי אותך היא שלילית, וגם לאחר שעברו כמה חודשים אתה בעצם שלם עם ההחלטה לעזוב אותה - אזי עליך לקבל את התופעה הטבעית, כפי שהסברתי לך בתשובתי הקודמת, של הגעגועים, של הקושי לחשוב על נשים אחרות. זה חלק מן העיסקה הזאת שנקראת אהבה. ולפעמים זה לוקח שנה ואפילו שנתיים לפני שמצליחים להכניס מישהי חדשה ללב.

    עליך להמתין בסבלנות, עד שתגיע מישהי שתיגע לך בלב פנימה. אין טעם לעשות חשבון של זמן. אין טעם להילחם בכך. לדעתי, אם תיפגוש מישהי באמת טובה, שתתלהב ממנה חיצונית ופנימית - זה פשוט יקרה באופן טבעי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו