מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא ברור לי...ליהיא19/12/2012
שלום לכן,
אני בת 40, נשואה + ילדים. בעלי מאוד מפרגן ומחמיא לי על מי שאני ועל איך שאני נראית. הוא מאוד אוהב את הגוף שלי, את הנשיות והסקסיות שיש בי ובאמת כייף לי על כך! לאחרונה שמתי לב כי בעלי מאוד אוהב את הידיעה שגברים אחרים מתגרים ממני, מפנטזים עליי ובעצם האישה היקרה הזו היא שלו. כך הוא טוען. במבט לאחור אני מבינה שזה היה קיים תמיד לאורך כל הנישואין אך כנראה לא ייחסתי לכך חשיבות. זה לא מרגיש לי הכי טוב, כאילו אני מעין רכוש והוא מתחלק בי עם אחרים...
אני קצת ברגשות מעורבים... מצד אחד זה מחמיא ומצד שני זה מרגיש לי ההיפך! מישהו יכול לומר לי מה אומרת בעצם הידיעה שלו? למה זה מרגיש לי מעורבב?? אני זקוקה לשאלות כדי למצוא אצלי את התשובות.....
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלוואי על כולנו הבעייה שלך
דורית כהן20/12/2012ליהיא היקרה, אני במקומך הייתי לוקחת זאת רק לתחום החיובי: הוא גאה בך, ובין היתר על כך שאת כל כך סקסית. ברור שהמשמעות של מישהי סקסית היא שגברים אחרים מפנטזים עליה וחושקים בה. זה לא אומר שאת "רכוש" שהוא מתחלק בו, ההיפך!!! רק לו יש גישה אלייך ורק לו יש את הזכות להיות איתך וזה מעלה את הערך העצמי שלו בעיני עצמו. כי הוא פועל אולי תחת ההנחה שאחרים מקנאים בו על שיש לו אותך. כמו תרנגול בלול, להבדיל.
למה זה מרגיש לך מעורבב?
אולי כי יש בכך התייחסות רק להיבט הזה שלך - של הסקסיות ויכולת המשיכה הנשית שלך, ואולי היית רוצה שיהיו בך עוד היבטים ותכונות שהוא אוהב וגאה בהן. כאילו זה העיקר בעיניו.
כמו כן - אולי מתגנבת כאן דאגה - שלך - מה יקרה אם תתבגרי ותהיי פחות מושכת. האם אהבתו אלייך תלוייה ביכולת המשיכה הנשית שלך?
רוב הנשים אוהבות להרגיש שהן סקסיות ומושכות, אבל בעת ובעונה אחת זה גם קצת עול, להישאר מטופחות, לשמור על היכולת הזאת.
אולי בגלל כל הסיבות האלו - נוצרים אצלך רגשות מעורבים בנוגע למה שסיפרת.
לסיכום - הלוואי על כולנו הבעייה שלך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דורית, התובנות ירדו
ליהיא21/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

